Moiiih!!! Moon ollut vauhdissa muka niin hirmuisesti, etten oo kerennyt kirjoittamaan, lukemassa oon kyllä känyt pariinkin otteeseen !! Sain eilen vauvan vaatteet laiettua kaappiin, ostettua turvakaukalon (Akta Gracon ruskea-punainen semmoinen jalustallinen avaruus sukkula B) ) ja siivoilin muutenkin...Olo olikin aamulla sitten semmoinen, että huomasi eilen tehneensä vähän liikaa, jatkuva suoistelu, ei lähtenyt levolla eikä panadolilla... Huomenna polille kontrolliin, liekö mitä keksivät
Mites
supistelijat, joilla estolääkitys, koska on suosisteltu lopettamaan lääkitys?? Viikolla 36?? Silloinhan vauva ois täysaikainen, mitä enää suotta napsimaan mitään verenpaine lääkkeitä
Luulis, että saan lopettaa pillerit sitten, kun sain kuitenkin sairaalassa silloin jotaintoistakin supinoita estävää läkettä ja kortisonit persuksiin vauvalle ja nyt nää Adalatit, joita syön kotona... Näinköhän oon taas ajatellut vähän liikaa
Mula on iskenyt se pesän rakennus vimma, koko ajan voisin vaan siivota ja laittaa paikkoja kuntoon, oikein silmät kiilussa mietin, mitä seuraavaksi keksisin
katrinainenJos ompi raskausmyrkytys ja näkevät sairaalassa aihetta huoleen, varmasti auttavat hyvin konstein taikka käynnistävät synnytyksen, älä huoli, kaikki menee hyvin :heart:
Sisko kävi kääntymässä lastensa kanssa tässä j aharmikseni huomasin, ettei mua nyt kiinnosta tänäänkään mikään muu kuin oma napa ja lähenevä synnytys :| Ihan tosi, ei sillä, että haluaisin siitä jauhaa kellekään, mutta ei vaan nappaa kuunnella mitään talli juttuja... Kaipa se on sit normaalia, jostain lukenut, että ajatrukset käntyykin vaan omaan napaan ja tulevaan koitokseen... (mä oon nyt keksinyt, että oon kahden viikon kuluttua viimeistään jakautunut kahteen osaan
)
Meillä on Ikeasta joskus ostettu
hoitopöytä, semmoinen puunvärinen ihan pilipali malli, missä taso ja alla yksi hylly. Ihan on kuulemma mummolassa hommansa hoitanut,e i sillä, mutta eipä siinä ole tilaa muille, ku vaippa paketille. No, lipasto vaatteineen siihen viekkuun, ni samapa tuo... ja joku hylly, missä rasvat ja muut putelit...
Tulipas nälkä tässä kirjoitellessa, täytyy lähteä nauttimaan jotain jääkaapin antimia, kun ei saa paino pudota. En kyllä tiiä, mitenm se on pudonnut puoli kiloa viikossa, samalla tavalla oon syönyt melkeimpä...
Ei kai se ole vaarallista??
Poikaookko käynyt näytillä jo, vai oliko se veren vuoto vaan semmoinen "tussaus vanhaa"?? Kaikki on varmasti ihan hyvin, älä siekään siellä huoli
Ja jos huoletttaa, siksihän meillä on ihmisiä sairaaloissa, jotka mieluusti auttavat meitä möhömahaisia :hug: