*** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

Katrinainen: Tsemppiä matkaan vaikka kerkesit jo mennä :hug: , kaikki on varmasti hyvin ja sullakin viikkoja niin hyvin ettei hätää vaikka pikkunen sieltä tulisikin :heart:

ah miten olikin ihana pitää päivä unet oikein piristi..enkä ole enää huolissanikaan kun ei sitä verta enempää sit tullut mut aamupaniikki oli hyvä :(

mut kun mymmelis meni tuosta syömisestä mainitsemaan niin pitää tässä lähteä vähän kumpua täyttämään :D

Mä kävin hakemassa jumalattoman lautaselisen riisimuroja :LOL: Juma, miten hjuvvaa!!! Kävin muokkaamassa ovelana omaa tekstiäni viimessivulta, siellä oli sulle poika tekstiä nyt :LOL: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1011275,650#

Mymmelis: en käynyt en sit katsonut tarpeelliseksi...säikyttelee kyl aikalailla loppuun saakka. nyt sais kyllä papu vähän piristyä äidin mieliksi kun tuollee säikyttelee tää kroppa

Carmen: mul kyl pääs tahaton hörähdys tuon lääkärijutun kun luin..tais olla melkonen tohtori..ja viettäkää tosi ihana loma *haaveilee että itsekkin pääsisi*

carmen voi jumpe mikä "tohtori" tuli varmasti tosi luottavainen olo tuon käynnin jälkeen! :D

Nyt on letut syöty, jätin minä miehellekkin pari ;) tais vauvaki tykätä kun alkoi niin kovasti melskata masussa, ja pieni pylly koittaa tulla läpi koko ajan :heart:

Onko muuten teillä alkanut tavalliset rintsikat painamaan? Minulla painaa vaan vasemmalta puolelta tonne johki kylkiluihin, varsinkin istuessa ja joskus tekee ihan kipeää :| potkuja ne ei voi olla mitkä tuan kivun aiheuttais koska vauva on jo niin alhaalla että potkut tulee navan kohdalta :) Tänään ollut touhukas päivä, ja illalla pitäis mennä vielä miehen äidin hiukset leikkaamaan, jos tämän päivän puuhastelulla ei mtn kipuja tule niin ei sitte millään :D

tsemppiä katrinainen!! Oot varmasti hyvissä käsissä..

Mistä carmenin lääkärireissusta täällä puhutaan?? mitä multa on mennyt ohi??? Täytyy varmaan kelata pari sivua taaksepäin...

(.) vauva on ollu tooosi rauhallinen tänään... En oo tuntenu liikkeitä juuri lainkaan. Pitäskö mun olla huolissani???? Mies just soitteli ja sanoin olevani huolissani, mutta ei ottanu mun huolta kuuleviin korviin... ARGH...

onkos teillä, jo synnyttäneet, muuttunut jalan koko suuremmaksi raskauden jälkeen??? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn. Niinku kaikki on huomannu, mulle murhetta aiheuttaa vaatteet ja kengät.. isoja huolia siis.. Ahdistaa vaan, kun mitkään kengät ei mee jalkaan.. ja veden juonnista tai tukisukista ei tunnu olevan apua...

nyt meen tekemään liikelaskentaa.. jos toi vauva tosta vähän virkoais ku lurautan vähän lauluja sille...

palataan

birdie

birdie81 et oo ainut ketä murehtii vaatteista, (omat kengät menee vielä jalkaan niin niistä en oo vielä alkanut murehtimaan) meinaan että kyllä siinä itku jos toinenki pääsee jos omat vaatteet ei tämän raskauden jälkeen mene päälle!! Koska haluan pukeutua just mun vaatteisiin enkä ostaa uusia! Kovat laihdut kuurit vaan kehiin jos on pakko :kieh: :D

Mihin mun tekstini on kadonnut???? :eek: Se lähti ihan normaalisti ja selvästi on ollut sivuillakin, kun osa sen on lukenutkin, mutta missä se on nyt :/ Onpas omituista.. Nää KaksPlussan sivut kyllä sekoilee aika usein ja monasti kirjoittaa pitkän rimpsun, joka katoaa jonnekin bittiavaruuteen...

No anyways, Birdie ja muut, minulla oli tänään _hippasen_ turha neuvolalääkärikäynti, jossa sellainen nuori kaveri leikki lääkäriä ja tiivistettynä ei tiennyt yhtään mitään raskaudesta tahi ylipäätään mistään. En nyt jaksa kirjoittaa koko stooria uusiksi, mutta uuden lääkäriajan varaamista yksityiselle tässä suunnitellaan. Ei jäänyt kauhean vakuuttunut olo tuosta sisätutkimuksesta, kun kaveri mm.luuli luomia herpesrakkuloiksi.. Minulle on ilmaantunut raskauden aikana sellaisia tummia, pieniä, kohollaan olevia luomia n.8kpl tuonne alakertaan ja tämä lääkäri ei sitten tajunnut niitä luomiksi??? Olen muutenkin ihan täynnä luomia ja nyt sitten kun alapään pigmentti on tummunut niin niitä on ilmaantunut sinnekin. Sitä paitsi jo nyt en ihan väärin ole käsittänyt tuota herpestä niin eihän ne rakkulat mitään tummia ole vaan sellaisia vesikellontyyppisiä, eikö? En ole ainakaan kenenkään kasvoissa koskaan nähnyt mitään luomennäköisiä ryppäitä suupielessä yskänrokon aikaan! :LOL: Voi elämä sentään...

Höh, jos ennestään olin pahantuulinen niin nyt vasta ketuttaa, kun kirjoituksetkin häviävät :kieh: Taidan lähteä leipomaan. Mur.

Carmen ja Nirppu 36+4

mä tuota carmenin kirjoitusta etinkin.. mietin et mistä tohtorista ne oikeen höpisee.. ;)

hoitopöytä: ikealta leksvik tai jotai merkkinen. tuommonen ihan perus, hoitotaso ja 2 laatikkoa..

(.) yöunet senku pitenee.. 1ltä heräsin tänään. siivous kesken ja ukko tulee kohta töistä, taitaa olla kärttynen ku en oo yhtään mitään saanu koko päivänä aikaseksi, keittiön siivottua.. B)

anuliina 34+2

Vitsit, kiva lääkäri reissu sulla carmen...Myös mie ihmeyttelin, kun en löytänyt sun tekstiä, ihmeesti katoilee täältä tekstit! :eek:

Vitsit, vähän moon tehokas, viskasin viidessä minuutissa ruuan valmiikksi, makkara kastike ja makaronit :LOL: samassa ajassa siivosin ruoka pöydän esiin papereiden ALTA JA SIIVOSIN TISKIPÖYDÄN..mYSTISEN NOPSAA TOUHUA :LOL:

Alkaapa olla niin jännät paikat täällä meidän pinossa, että ei montaa tuntia sais olla pois. Niinköhän se on sit Katrinainen joka sen seuraavan nyytin kainaloon saa... Tää on vaan niin kauheeta kun pitäs kaikilla olla kannettavat sairaalassa, että sais heti tietää mitä kuuluu. Tietää kun joku lähtee, mut sit saattaa olla viikon pimento...

Täällä takaisin jo. Ei ole nyyttiä vielä meille (onneksi) tulossa. Verenpaineet korkealla ja virtsa epäpuhdas, mutta ultran mukaan istukkavirtaukset hyvät. Eli eivät siis lähde käynnistämään, ainakaan vielä. Pääsin kotiin, mutta maanantaina mentävä takaisin. Jos vauva alkaa liikkumaan huonommin, tulee näköhäiriöitä tai muita kipuja niin pitää soittaa suoraan sinne osastolle. Eli käytännössä täydessä levossa tulisi kotona olla. Tylsää. Mutta hyvä, että vauvalla kaikki hyvin. Ja ultran mukaan oli +15% isompi kuin normaalisti näillä viikoilla, eli on neiti ainakin saanut ruokaa. :)

carmenilla on ilmeisesti ollut mielenkiintoinen poliklinikka käynti.Mistä noita friikkilääkäreitä löytyy?

Monet on näköjään innostunu täällä leipomisesta. Alkoi tehdä ihan mielettömästi mieli tuoretta pullaa :p. Ollaan kyllä kohta lähdössä miehen äipän synttärikahville, joten eiköhän siellä jotain hyvää tarjota.

Carmen: Tollanen lääkärikäynti ottaa varmasti päähän, kun itse odottaa saavansa käynnistä jotain irti. Mua hermostutti myös tiistainen neuvolalääkäri, koska ei saanu tutkittua kunnolla. Syy tosin oli se, että mua sattui niin vietävästi, mutta osittain syytän siitä lääkäriä :kieh: . Jotenki se oli otteissaan niin kummallinen...

Sain tänään kutsun äippäpolille ens viikolle. Tutkimukseen kuuluu ultra, sikiön sydänkäyrä ja lääkärin vastaanotto. Onneksi aika on jo ens viikolla, ettei tarvi pidempään jännitellä.
Supistuksia on täälläkin tuntunut tänään. Kipua ne ei juurikaan aiheuta, mutta mielettömästi kiristää ja koko vatta muuttuu kovaksi potkupalloksi.

No niin, Katrinainen mukana vielä kuvioissa. Hienoa, että kaikki on olosuhteisiin nähdän ok! Lepäile nyt, että pikkuinen malttaisi pysyä vielä hetken masunahan alla :).

Mäki sain peräti kotihommia tehtyä. Laitoin ruuan siihen kun ukkeli tuli töistä. Oo pessy 2 koneellista pyykkiä, kolmas pitäs viel pestä ja ne ois noi tytyn viimoset pestävät vaatteet, ja sain tiskattuaki ja vähä raikottua tätä huushollia. Ukkeli rupes ruokalevolle tohon sohvalle ja tuhisee niin ihanasti että tekis mieli mennä halimaan. :D :heart:

Mulla on jotenki tänään ollu lässypäivä. :whistle: Tekis vaan mieli halia ja pusia ja lässyttää. Sain tytyn kaappiinki laitettua noita viimosia vaatteita. Sairaalakassiin sain pakattua valmiiksi toilettilaukun. :LOL: Pitäs viel hankkia se kassi jostain mihin voisin pakkailla vaatteet itelle ja tytylle.Ja tietenki kaiken muun tarvittavan. Kamala ku alkaa oikeesti jo vähä pelottaan toi synnytys, ku se vaan lähenee ja lähenee.APUA!!!

Kyllä tippa tuli linssiin ku luin tuolta huhtikuisista sen joannan tarinan. :'( Rupes enempi vaan itteä pelottaan kaikki mahollinen mitä tytylle voikaan vielä sattua...Toivottavasti siellä joannan tytöllä olisi kuitenki kaikki hyvin ja selvittäisi säikähdyksellä.

Meijän tyty tuol masus tais kans alkaa ruokalevolle kuten isänsäkki. :LOL: Ensin oli ruoan jälkeen kamala meteli masussa ja nyt ihan hiiren hiljaista.

Joko teitä mietityttää/pelottaa tuleva synnytys??

liinu: mulla on alkanut synnytys taas pelottamaan tuon pienen kokoni vuoksi.. pitää huomenna kysäistä siitä arviosta.. muutenkin synnytys on ollut mielessä jo jonkin aikaa ihan jatkuvasti ja ukko alkaa jo varmaan oleen ihan kyllästyny mun miettimisiin.. :saint: positiivisena kuitenki yritän itteni pitää ja mieluummin alatie synnytykseen lähden jos ei huolta oo..

Katrinainen,hyvä että kaikki kunnossa :heart: Nyt sit vaan rauhallisesti =)

Tää etti kans kuumeisena carmenin lekurireissukertomusta,mutta en ollutkaan sokea sitten :D Aikamoinen noviisi tais olla kyseessä... :eek:

Synnytys ei pelota,jänskättää vaan kun ei yhtään tiedä mitä on edessä... =)

Tänään on tullut oltus liikenteessä,alapää tulessa nyt :/ Onpas hyvä syy sit ottaa huomenna rennosti,mennään isännän kanssa illalla syömäänkin :heart:

Yhteistyössä