Päivää! Oottapa kirjoitellu, huh huh..
Tervetuloa Iina! Tänne ei mitään uutta, muutaman tunnin yö unilla mennä porskutetaan ja ilme varmaan kertoo vastaantulijoille olotilan.. :kieh: . Huominen polikäynti jännittää.
Vilma: Onneksi kaikki hyvin ja pieni vielä massussa! Meitä polilla ramppaajia on jostain syystä peseytynyt toukokuisiin joukolla. Taitaa käydä niin, että myö kaikki supistelijat porskutetaan menemään vielä kesäkuussa.. paitsi nemika.
Puhdistuspyyhkeistä: oon hommannu kanssa valmiiksi, mutta kyllä mie aion öisinkin vaippoja vaihella. Ollaan koko porukka sellasta herkkä hipiäistä, että kuinka mahtas pienen iho kestää koko yön märissä vaipoissa tai sitten löröt pöksyissä.. Ei esikoisenkaan kanssa tuosta harmia tullut, puhas vaippa, tissiä ja unta palloon.
Vedestä: Oon kanssa antanut pienelle pieniä hörppäyksiä vettä. Se auttaa myös estämään sammaksen tuloa, jos maidon jälkeen "huuhellaan" suu veellä.
Lapsivesien menosta en tiiä mitään, kun esikoisesta oli veet lorahdellu huomaamatta pois. Kalvot kun puhkastiin, niin eipä ollu vesiä enää..
Ja miekin
olen valmis pukkaamaan pientä jo parin viikon päästä ulos!!! Alkaa olo olla jo aika kärsimystä! :headwall:
Dinah: Kyllä ainakin miun mielestä palsta on vapaa omille mielipiteille. Myö ollaan jokainen erilaisia ja erilaiset mielipiteet/kokemukset on ihan tervetulleita.
Jahas,
Repa, äippä, katrinainen ja muut huomenna 36 viikolle siirtyjät.. Saas nähä kuka meistä lähtee sitten ensin.. Viikot alkaa käydä vähiin, 5 viikkoa laskettuunaikaan.
weiss ja pikkunen 34+6 :heart: