Niin siis kun täällä on useampikin nyt kommentoinut tuohon valkosolujuttuun niin tarkentaisin, että virtsasta siis löytyi leukosyyttejä +1. Pitääkö tästä nyt siis huolestua? Kätilö sanoi vaan, että ihan normaalia ja seurataan kahden viikon päästä, varsinkaan kun ei ole turvotusta, verenpaine 119/68 ja paino noussut kohtuudella (7 kiloa). Muutenkin olen ollut hyvässä kunnossa ja sokerirasituksessa ei hätää. Mutta mietinkin, että olisikohan virtsaan voinut joutua valkovuotoa, kun olen kärsinyt siitä aika runsaasti, mutta hiivaa ei ollut. Parempi alapesu ensi kerralla ehkä. Toisaalta olen ollut koko viikon pienessä flunssassa, joten voisikohan tuo vaikuttaa?
Pikkuinen on masussa kauhean tehokas, tuon rt:hen kääntymisen huomaakin kyllä. Hikka tuntuu alhaalla ja potkut tulevat yläkylkiin. Ja minä kun pelkäsin, että tuo väkkärä ei osaa kääntyä. Terkan mukaan ei takaisin kääntymiseen pitäisi enää olla tilaa, mutta katsotaan. Ihan varmasti vielä pyörii.
Tervetuloa rakkausvauva kiva, että tulee uusia mukaan.
Pikkuinen on masussa kauhean tehokas, tuon rt:hen kääntymisen huomaakin kyllä. Hikka tuntuu alhaalla ja potkut tulevat yläkylkiin. Ja minä kun pelkäsin, että tuo väkkärä ei osaa kääntyä. Terkan mukaan ei takaisin kääntymiseen pitäisi enää olla tilaa, mutta katsotaan. Ihan varmasti vielä pyörii.
Tervetuloa rakkausvauva kiva, että tulee uusia mukaan.