Päivää,
yritänpäs jaksaa kirjoitella, kun ei taas nuo työt iske yhtään. Olen paljon aktiivisemmin osallistunut 18v tyttären työnhakuun potkimiseen kuin omiin työtehtäviin. Tosin ei nyt tällä hetkellä kukaan näytä odottavankaan ihmeitä.
Paino on pudonnut kilon sokerirasituksen jälkeen (8pv sitten) eli ainakin dieetti toimii, toisaalta en ole kohta viikkoon päässyt punttisalillekaan, että alkaa varmaan lihasmassakin kadota, plääh. Väsyttää ihan järjettömästi koko ajan, vaikka nukun n. 9 tuntia yössä. Mietin jo rautalääkkeiden ottamista, onneksi en jaksa toteuttaa sitäkään. Meidän työmaaruokalassa on ihan mahdoton syödä terveellisesti tällä hetkellä, taso on laskenut koko ajan.
Typsy pyörii nykyään varsinkin töissä kuin väkkärä ja antaa oman pikku lisänsä tylsiin palavereihin. On pokassa pitämistä, kun insinööriporukassa vääntelehtii tuolilla ja yksi fudii täysiä joka suuntaan pöydän alla.
Mun on tehnyt mieli jäädä "piruuttaan" sairaslomille, vaikka selän takia, mutta en uskalla, kun uskon semmoiseen karmaan, että, jos lintsaan niin mua seuraa kaamea rangaistus ja joudun vaikka loppuajaksi sänkyyn. Multa nimittäin peruttiin tässä yksi koulutus ja tutkintotentti muutama päivä sitten tähän mahaan vedoten eikä muutenkaan ole kovin kannustava tää ympäristö. Oikeasti ehkä mun pää kuitenkin eniten hajoo tosta syömisen vahtaamisesta. Loppuviimeksi se oli yksinkertaista, kun ekat 3kk voi pahoin 24/7 niin automaattisesti laihtui. On niin väärin, että viimein kuin maistuis sekin taas kielletään.
No, näemmä menee valituksen puolelle, ei pitäis, kaikkihan on hyvin.
Ulkona taas hetken lunta ja valoa, mieli tekisi karata kesken päivän koiruuksia ulkoiluttamaan, eilen kuljin niiden kanssa umpimetsässä ilman otsalamppua, ihmeekseni en kaatunut kertaakaan. Avoimilla paikoilla oli kyllä komea kuutamo, suorastaan häikäisi, vaan metsässä hädin tuskin erotti polun.
Hauskaa päivänjatkoa kaikille! Älkää antako mun valituksen tarttua.
kriisi & typsy 25+4