TOUKOKUUN TOIVOTUT helmikuussa

Mukavaa maanantaita sisaret!

Viikonloppu taas hurahti nopeasti ja maanantaikin on jo hyvällä mallilla :)

Supistelijoilla taitaa mennä paremmin, hyvä niin! Mietin tuossa just viikonloppuna, kun koko suku potee flunssaa jo toista viikkoa, että mulla varmaan leviäisi pää, jos pitäisi olla neljän seinän sisällä noinkin kauan. Sitten te tulitte mieleen, että olette olleet jo pitkän tovin petipotilaina, tai ainakin hidastetulla tahdilla kiiruhtaneet eteen päin. Tuli huono omatunto, kun itse vaan porskuttaa etiä päin ja narisee ihan pienistä :ashamed: Ei voi muuta kun lähettää teille tsemppiä ja :hug: Kaikille tasapuolisesti. Loppu alkaa jo häämöttää ja kohta me kaikki saadaan palkinnot syliin :heart: !

Lakupiipulla on ihan uskomaton tohtori!!! Jos sua kovasti tuo askarruttaa tai jännittää, niin vaihda sairaalaa jos mahdollista. Sillähän tuosta pääset. kannattaa kuitenkin tehdä moisesta käytöksestä reklamaatio, että asialle alkaisi joku tehdä jotain ja muut eivät joudu tulevaisuudessa saman ilkeilyn kohteeksi. Kaikenlaista, hohhoijaa!!!

Carmenilla on kaikki jo siellä valmiina. Mulla on melkein hankittu, mutta ei voi laitella paikoilleen, kun ei tiedä missä sitä majailee toukokuussa.. Sit mä tajusin, että multahan puuttuu vaikka mitä vielä. Pinnasängyn suoja, suppoja, tuttipulloja yms... kaippa tässä vielä ehtii.. Nyt kun sanoo noin, käy samalla tapaa kun viimeksikin; lähdettiin kuukausi ennen laskettua aikaa piipaalla synnärille ja takaisin tultiin nyytti kainalossa :heart: Silloin kaikki on vielä hoitelematta, mut sit pitää luottaa miehen apuun ja hoitakoot puuttuvat kriittiset kamppeet, semmoiset "ehkä tarttee, ehkä ei" -tavarat ostan, jos niille löytyy oikeasti jotain käyttöä.

Mä olen muuten ostanut jonkin verran tuolta huuto.netistä. On tullut hommattua ihan käyttötavaraa ja lasten vaatteita. Olen kokenut, että on hyvä ja turvallinen ostospaikka. Tavara on ollut sitä mitä on luvattukin, eikä pettymyksiä ole. Suosittelen! Tuossa säästää oikeasti hurumycket kun vaan jaksaa aja ehtii selata tuotteita.

Päikkäri 29+1
 
Menee hermot!! Tää ei nyt tänne ihan taitais kuulua, mutta pakko jonnekin syöltää ärräpäät! Tosiaan appi vanhemat on ollut täällä jo kolme viikkoa ja autellut rakennushommissa, Kiitos heille avusta, mutta...Appiukko pistää nenänsä kaikkiin asioihin. Meillä kävi keittönsuunittelija kylässä ja käytiin läpi tulevan keittiön tarjousta. Appiukko paukaisi paikalle ja pisti koko keittiön uusiksi, ei kuulema näytä hyvältä sellaisena kun se oli ajateltu...Multa paloi täysin käämit! Eihän sitä koti **kele sille rakenneta! Ymmärrän jos se näkee jossain rakenteellisessa ratkaisussa ongelman, mutta eipä värit ja kaappimallit sille kuulu pätkän vertaa. Ja tää on vasta jäävuoren huippu...tapetit on nyt väärän väriset, ja huoneet jotka tulee tapetilla pitäs kuulema vaan maalata...ja kaakelitkin on ihan vääränlaiset. Mä olen oikeasti muutenkin jo turhautunut kun joudun oleen liki täysin neljän seinän sisällä ja vielä tuon appiukon kanssa saman katon alla. Ja mieskin on nyt viikot muualla töissä joten olen täysin vangittu noiden seuraan! Pää HAJOOOOOO! Muutenkin on stressi siitä että tuo pikkuinen pysyis matkassa ja nyt sitten vielä joutuu tuota jäärää kestään. Enkä karkuukaan oikein pääse kun muuten menee kaikki sen pillin mukaan, mun on vaan pakko olla täällä.... :'(
 
Jenni30V: :hug: voi surku sentäs sä et kyllä enää stressiä sinne suunnalle tarvitsisi yhtään enempää kun sulla on tärkee tehtävä pitää pikkuinen viellä massussa :hug: Eikö se appiukkosi ymmärtäisis jos vaan sanoisit et se on teistä hyvä ja sellanen siitää tulee pitipä hän tai ei. Meilläkin on ollut monenmoista vääntöä et mikä on hyvä jamikä ei appivanhempien kanssa mut kun asia on niinet se päättää kenen kodista on kyse ja piste
 
poika04 Normaalisti minä taas olen stressaaja ja murehtija pahimmasta päästä, mutta nämä "onnellisuushormonit" ovat tehneet tehtävänsä ;) On ihanaa vaihtelua antaa pikkuasioiden vain olla ja nauttia elämästä ilman murheita, kun normaalisti kärsin niin pahasta stressistä, että vatsakalvokin on tulehtunut kerran pari :/ Olen todella iloinen tästä onnellisesta olotilastani, sillä yksi suurista murheistani oli aikanaan se miten mahtaisinkaan stressata, jos ikinä tulisin raskaaksi! Toivon vain, että olotila säilyy myös vauvan syntymän jälkeen enkä muutu aiempaakin pahemmaksi pirttihirmuksi ;)

Jenni30v. Voi apua sinua raukkaa! :headwall: Believe you me; tiedän kuinka raskaita appivanhemmat voivat olla, mutta noin pitkästä yhteiselosta minullakaan ei ole kokemusta. Mutta sen kyllä tiedän miltä tuntuu, kun appivanhempi tunkee nenäsä hieman liian syvälle toisten asioihin; minulla kun on aikas voimakastahtoinen anoppi ;) Hän on minulle kovin rakas, mutta tämä 250km välimatka sopii minulle oikein mainiosti :LOL:

Katselin tuossa kalenteria tälle viikolle ja eipä näytä tosiaan kiireitä pahemmin olevan tällä mammalla: ainoat menot ovat sisätautilääkäri keskiviikkona ja neuvolalääkäri torstaina. Onneksi lähdemme viikonlopuksi ystäväpariskunnan mökille niin saa vähän vaihtelua tähän arkeen!
 
Voi Jenni! Aika veemäinen tilanne. Ole siinä sitten samaan aikaan kiitollinen avusta ja samaan aikaa käske olemaan puuttumatta... Huh huh! Voisko sun mies auttaa tilannetta puhumalla isänsä kanssa jotenkin hienovaraisesti? Hänellä lienee kokemusta isänsä käsittelystä?
 
Jenni,yritä olla noteeraamatta appiukon juttuja,sanot vaan että näin ne nyt tulee ja hymyilet päälle. Stressi ei kyllä oo hyväksi...

Tää on sitten saitsulla keskiviikkoon,johon sain lääkäriajan aikaistettua. Hää sit kattoo onks musta töihin vai ei. Täällä kotona ollessa on kyllä supparit pysyny poissa melko hyvin... et en jaksa uskoo et mitään kummempia muutoksia ainakaan ois kerenny tapahtua,siis kohdunsuulla. Onneks toi neuvolalekuri on meilläpäin ihan ammattilainen,oon yksityisellä käydessä käyny samalla hepulla,vaikka sillä onkin vähän omalaatuinen tapa esittää asioita. Mutta vastaa kuitenkin kattavasti kysymyksiin ja hoitaa hommansa hyvin :D

No nyt sit vaan ootellaan keskiviikkoa...

Repa ja kutvonen rv 27+6
 
carmen en tieda voiko naita hintoja ja muita verrata, kun unelmien talo on Trondheimissa taalla Norjassa. Mutta hintaa koko hommalle tulisi 325 000 euroa suunnilleen. Etta on tassa pohtimista viela, etta otetaanko vai jatetaanko. Mutta toisaalta mielestani tama on ihan "ok" hinta tosiaan 180 neliosta. Jossa on siis meille vahan liikaakin.

Nyt meilla toissa se sitten tosiaan menee niin, etta on seka vesirokkoa etta eterorokkoa liikenteessa. Ja siis kumpaakin niin etta olen tartunta riskin piirissa. Olen siis vesirokon kylla sairastanut, mutta harvinaisesti kahteen kertaan kunnolla ja nain ollen on olemassa riski etta immuniteettijarjestelmani ei toimi vesirokon kohdalla niin kuin pitaisi. Eterorokosta en edes tieda kuinka vaarallinen on vauvalle. Sainkin toista kaskyn ottaa huomenna yhteytta neuvolaan ja laakariin ja kysya, etta pitaisiko mun sairaslomailla siihen asti kun epidemiat laantuu. Etta nain meilla taalla. Kurkkukin on ihanasti kipea ja niin toivon, etta en nyt ole jotakin naista taudeista jo saanut. eli tietaako joku kuinka vaarallisia vesirokko ja eterorokko ovat raskaana olevalle?

jenni paljon jaksamista sinne. On sulla ollut siela nyt kaikkea riesaa. Voi kunpa viimein nyt saisitte oman rauhan.
 
katrinainen tuossa googletin entero- ja vesirokosta. enterorokosta en löytänyt mainintaa että ois raskauden aikana vaarallista. vesirokko taas voi olla sikiölle vaarallinen (ainakin raskauden alussa ja viimeisen 3 viikon aikana ennen syntymää). kannattaa tosin soittaa neuvolaan ja kysellä sieltä miten kannattaa toimia..
 
Huomenta!

Issias pahenee. Eilen illalla meni jalka kaksi kertaa tyystin alta. Ei kerta kaikkiaan kärsi astua askeltakaan. "kohtaukset" tuli kumaran asennon jälkeen. Toisella kertaa kastelin kukkaa lattialla ja toisella kertaa pesin meikkejä lavuaarin päällä. Pelkäsinkin aamulla, että jos en pääse esim. ratikasta ulos ja joudun ajelemaan rinkiä kunnes joku minut sieltä pelastaa :LOL: Onko kenelläkään kokemusta ja hyviä vinkkejä miten tuon kanssa voisi elää, tai helpottaa olotilaa?

Toivottavasti Katrinainen sulla ei ole kumpikaan noista rokoista! Kurjaa jos joutuisi sen takia stressaamaan. Mä en ole aikaisemmin kuullutkaan tuosta enterorokosta :eek:

Päikkäri ja linkka liisa 29+2
 
huomenta

Katrinainen: en mä usko et sä toistamiseen vesirokkoa saat kun eihän sen pitäs tulla kun kerran elämässä, korjatkaa jos olen väärässä? Tuosta toisesta ei olekkaan mitään tietoa.

Paivansade: :hug: Toivottavasti saisit apua tuohon vaivaan.

omanapa: Selkää polttaa |O Huomenna neuvola. Ois ihana päästä äippäpolille mut tuskin ne laittaa...tekisi mieli mennä yksityiselle ultraan katsomaan et kaikki on ok mut pirun kallista lystiä se on.

mut nyt pitää lähtee etsimään pienen miehen ulkokamppeita valmiiksi..
 
huomenta! Menen tanaan neuvolaan niin asia selviaa. Se enterorokko on muuten hiukan niin kuin ihmisen suu- ja sorkkatauti ja siksi sita kai usein kutsutaan.

[/b]poika04 normaalisti vesirokon ei pitaisi uusia, mutta olen siis sairastanut kyseisen taudin jo nyt kahteen kertaan, viisi vuotiaana ja viime kevaana niin etta haissanikin olin viela pilkullinen. Talloin paivakodin epidemiasta tartunta. Laakari talloin epaili, etta mulla on joku harvinainen heikentyma immunittetissa, joten on periaatteessa mahdollista, etta voin saada vesiokon uudelleen jos olen kosketuksissa tartuttajan kanssa. Elimistossa oleva virus ei talloin anna immunittettia vaan aktivoituu. Toiovottavasti tasta selityksesta sai jotain selvaa. No olisi aika hurjaa tuuria sairastaa vesirokko kolmeen kertaan. Mutta pakko kuitenkin kysya nauvolasta.

paivansade jaksamista kipuiluun. Oletko kaynyt laakarissa? nyt sairasloma tekisi varmaan hyvaa? :hug:

katrinainen ja kirppu 28+0
 
Huomenta kanssasisaret.

Eilinen päivä meni ihan harakoille tai siis en saanut normaalista päivärytmistä kiinni töissä ja iltakin meni haahuillessa.
Siis kierittelin edellisen yön, kun aamulla oli sokerirasitus. ( Aina kun aamusta on heti jotain rutiineista poikkevaa vaikuttaa mun yöuniin). Sit olin töissä vast vähän ennen 10 ja rutiinit aivan sekaisin. Osa porukasta viel talvilomalla ja sekin aiheuttaa muutosta tavalliseen päivään.
Eli nyt pitäis paikkailla eilisen hommia viel aamu päivällä jotta edes tämän päivän sain normaaliin uomansa

Vesirokosta: Mä olen sairastanut vesirokon kahteen kertaan. Ensimmäisen kerran joskus lapsena ja toisen kerran edellisen raskauden loppupuolelle.
Aloin sairastaa sitä vappuna ja laskettuaika oli 22.5. Tosin eivät neuvolantädit eikä tk:n lääkärikään ensin "ymmästänyt" kyseessä olevan vesirokkoa. Toisen kerran, kun menin lääkäriin "tuomio" tuli heti ovella, Lääkäri ei edes kätellyt mua vaan tarttui puhelimeen ja soitti synnärille, että mitä tehdään jne.
Mutta loppu hyvin, en onneksi synnyttänyt ennen aikaisesti ja rakot ehtivät kuivua ennen H-hetkeä. Tosin osastolla olin eristyksissä yhden hengenhuoneessa.

(.) Ole on ihan hyvä koko päivän istuminen ottaa tosin tonne nivusiin, mutta mitäs pienistä. Maustetut ja rasvaiset ruoat aiheuttavat vähän närästystä, mutta niitäkin pitää aina välillä saada.

Viikonloppuna pitäisi juhlia esikoisen 6v. synttäreitä.

Nyt töihin palailen sit päivemmällä katsomaan teitä

Jossu & Hemuli 26+0
 
Lääkäriin en ole vielä lähtenyt. Katsotaan tämän päivän aikana mikä on tilanne. Jos illalla on vielä yhtä kipeä, niin ei kai tässä muu auta kun kysyä tohtorista apua.

Katrinainen: minun siskolla on ollut vesirokko kahdesti. Sen jälkeen on kyllä altistunut taudille, mutta ei ole enää kolmatta kertaa tarttunut. Eli kyllä se voi tulla useammin. Kurjaa, aikuisiällä (ja varsinkin raskaana ollessa). Tuo on viheliäinen pidettävä! Mutta toivotaan, että säästyisit tuolta!
 
päivansade73 Kokeile, helpottaako oloa yhtään se, että koitat pitää selän koko ajan mahdollisimman suorassa ja mutkalla sinne oikeaan suuntaan?? Ei eteenpäin taivutuksia ja kumarteluja ollenkaan. Itsellä oli välilevynpullistuma ja näillä ohjeilla saatiin se oire, että etukumarasta lähti jalka alta, kokonaan pois. Se liike tavallaan vapauttaa sen hermon sieltä pinteestä ja koipi toimii taasen. Taivutuksessa taaksepäin se välilevy "imeytyy" takasin kohdalleen ja jättää hermon rauhaan...Fyssasta saa ohjeita :saint: Tälle liike-systeemille on ihan joku oma nimikekin, en vaan kuollakseni muista sitä nyt! (joku hieno nimi se oli...)Se liike, taaksetaivutus, tulsii toistaa useasti päivässä ja vaan niin paljon, että tuntuu hyvältä...Mikään fyssan liike ei saa sattua.

Itellä tulee fasettilukkoja tavan takaa alaselkään, ja ne kun paukauttaa auki, pystyy taasen kipittelemään normaalisti. Ikävää se on,. kun selkä on koko ajan hoidon alla, olisi se helppoa viilettää harrastuksista toisiin ajattelematta, että onko tänään sellainen päivä, että kykenen salille taikka kiipimään metsäpoluille koirien kanssa :whistle:

Ihanaa, piristystä tähän päivään, mull aon parturi tänään!!! Wohou, jeejee!!! Sääkin näyttää niin ihanan lupaavalta, että taitaa alkaa aurinko paistelemaan siellä :heart: Olo on heti paljon innokkaampi ja iloisempi, kun aurinko paistaa, ihanaa kevät tulee!!!

Hyvät tiistai päivät!!!

Mymmelis ja Ru vissiin 26+jotain (shame on me, mennyt sekaisin laskuissa... :ashamed: )
 
Huomenta=)
koittakaahan pärjäillä kaikki joilla jotakin vaivaa löytyy=)
Mulla tuo iskias vihoittelee myös toisinaan, jonakin päivänä enemmän kuin toisena... on kyllä viheliäs seuralainen :/

Täällä on niin mahtava ilma että lähdetään kylään ja ulkoilemaan, pääsevät tytötkin serkkujen kanssa pulkkamäkeen :D

äippä ja nytty rv 28+0 :heart:
 
Kiitti Mymmelis :) Nyt sitten puoliksi istun ja puoliksi makaan tässä työtuolissa kenollani toinen kannikka ilmassa :) Varmaan melekonen näky!!! Mut arvaa mitä? Toi on oikeasti paljon helpompi asento olla, ei edes paikoillaan istuessa satu.
 
Hyvä et paivansade pääsee lääkäriin aika viheliäiseltä vaivalta kuulostaa, jospa laittas sut lepäämään =)

Katrinainen: Toivottavasti kiertäs sut toi vesirokko ja se toinen. Joka päivä sitä viisastuu mä oon ihan siinä uskossa elänyt et ei se ainakaan muhun enää tule kun olen sen pitänyt :eek:

 
Nyt tuli tieto eilisestä sokerirasituksesta.

Seurantaan joudun, paastoarvo ylittää suositusrajan.

Lähete äitiyspolille kontrollikäynnille rv 29.

Torstaina menen hakemaan seuranta laitteen.

Huomenna käyn ihan tavallisesti neuvolalääkärillä rutiini käynnillä.

Jossu & Hemuli 26+0
 
Mää tunnutan teille jotain...Mä tilasin uudet verhot hobbyhallilta :snotty: mulla kun noita verhoja ei olekkaan :D

Sit olen tässä himoinnut että pääsisin yksityiselle ultraan...tahtoisin niin nähdä papuseni :D Taitaa mammalla olla rahan tuhlaus mielessä.
 
Issias ollu vaivana sekä tässä että edellisessä raskaudessa mulla. ON tosi inhottava vaiva, ja ainakin mulla ei ole hävinnyt yhtään mihinkään ennen kuin on päässyt vatsasta "eroon". Just nuo eteenpäin kumartelut ja liikkeelle lähdöt kaikista hankalimpia. Tai selällään makaamasta, kun pitää päästä pois (esim. solariumista =) )Ai ai sentään. Liikkumattomuus eli lepo pahentaa selkeesti vaivaa!!! Ja kylmä. KÄyn ite jumpissa ja puen lämpimästi päälle niin pärjään joten kuten. Pakaralihasten venyttely voi myös auttaa. Panadolia voi kokeilla, mut mulla ei ainakaan tuo mitään apua koska hermokipuun harvemmin nyt mikään auttaa...

Huomenna oliskin neuvola! Veikkaan et paino olis noussu nyt 12 kg alusta, huh huh...No, mitä väliä. Vauva potkii niin maan vimmatusti mahassa, esikko ei ollut näin liikkuvainen ja vahva.

Sinuhe ja Ukkeli 26 + 2
 
Aurinkoista päivää :flower:

Onpa mennyt taas tämä(kin :p ) päivä ihan pelastusarmeijalle.. Pitkän (kokonaisen tunnin jaksoin lyllertää :LOL: ) lenkin tein heti aamusta ja sen jälkeen olen vain lorvinut. Ja tehnyt kasapäin ruokaa. Ja nukkunut päikkärit. Ja nyt odottelen miestä kotiin, että saan juttukaverin, kun ei ystävätkään vastaa puhelimeen - eivät tietenkään, kun ovat kaikki töissä :/ Tässä sairaslomalla on kyllä tajunnut taas sen miten onnekas on, kun saa tehdä mielekästä työtä ja on joku paikka mihin aamuisin lähtee! Taitaa se niin olla, että ihminen tarvitsee tuntea olonsa tarpeelliseksi ja velvoitteita pitää olla - muuten ainakin minulla alkaisi pää pehmenemään. Viikonloputkaan eivät tunnu "spesiaaleilta", kun makaa muutenkin kaikki päivät kotona: on jopa vähän paha omatunto, kun herkutellaan ja köllötellään miehen kanssa normaaliin tapaan, mutta hän on ainoa, joka "palkinnon" ansaitsee kovan työviikon jälkeen! No, sitten saan taatusti vilinää ja vilskettä elämään, kun Nirppu syntyy :D

poika04 Ostoksilla on ollut tämäkin mamma :whistle: Kerroin viikonloppuna miten ostimme ne Britaxin "travel systemsin" eli rattaat, joihin saa turvakaukalon kiinnitettyä. No olen tässä lauantaista lähtien mietiskellyt, että pitäisiköhän ostaa samaan syssyyn se vaunukoppakin niin on sitten koko hela-hoito kasassa: "kaukalorattaat", vaunut ja rattaat. Ja siis huomattavasti pienemmässä ja ketterämmässä koossa kuin nuo Brion yhdistelmät, jotka vauvahuoneessa nekin odottavat. Ne kun ovat ihan eri maata kuin nämä Britaxit, jotenkin niin isot ja kömpelöt. Ajattelinkin, että nämä Britaxit olisivat käytössä reissussa, mutta Briot voisivat olla "kotivaunut", joilla kruisaillaan tässä nurkissa ja vauva esim. nukkuu pihalla. Nirppu kuitenkin syntyy kesää vasten ja jotenkin tuntuu kivemmalta ajatukselta, kun vaunutkin ovat ns. kevyet, jos vaikka tulisi kaunis kesä meille!
Ja siispä soitin Vantaalle sinne Lastenturvaan ja pyysin laittamaan yhden Ferrarinpunaisen vaunukopan syrjään iltaan asti - lähden hakemaan sitä, kunhan mies tuo auton käyttööni =)

Issiaksesta tällä mammalla ei ole kokemusta, mutta kuullostaa ikävälle vitsaukselle. Sen sijaan lantion löystymiskivut ovat vähän liiankin tuttuja; ne kun vievät yöunet ja kävelykyvyn! Yöstä tuli muuten mieleen, että olin taas yöllä hereillä muutaman tunnin ja minua supisteli aivan taukoamatta ja kipeästi :/ Ehdin jo vähän huolestua, kun sitä vaan jatkui ja jatkui, mutta olin sitten lopulta nukahtanut - onneksi. Ja Nirppukin oli siis aamulla vielä massussa :LOL: Mutta eikö elokuvissa aina puhuta, että sitten kun supistukset tulevat vähintään viiden minuutin välein ja kestävät minuutin kerrallaan niin se on menoa sitten? Niitä kyllä tuli allekin viiden minuutin välein, mutta lestivät vain hetken. Ja koitin kyllä rauhoitella itseäni, että "oikeat" supparit kyllä varmaan tuntuvat sen verran enemmän etten nukahda kesken kaiken :LOL:

Onko teillä muilla muuten kuuma? Olen normaalisti ihminen, joka käyttää villasukkia kesäsinkin, mutta nyt voisin tepastella alasti koko ajan! Kyse ei ole sellaisesta kuumasta, josta tulisi hiki vaan enemmänkin sellaisesta läkähdyttävästä tunteesta, että happi loppuu, kun on liian kuuma. Voikohan vauvan ruumiinlämpö vaikuttaa näin? Koska kyllähän toisen ihmisen läheisyys lämmittää - puhumattakaan, jos se toinen ihminen on sisälläsi :D Kotilääkäri Carmenin oma diagnoosi :LOL:

No jaa, jospa sitä lähtisi vaikka pesemään vessaa, että saisi jotain hyödyllistäkin aikaan..

Carmen ja Nirppu-neiti rv 29+2
 
Carmen Sait mut kiinnostumaan noista rattaista. Olen kyllä luvannut itselleni ja miehelleni ettei mitään isompaa tarvi ostella mut nyt just huomasin et eihän meillä ole rattaista joihin saisin kaukalon kätevästi kiinni. Meillä on samallainen Britaxin kaukalo jonka ostitte. Esikoisen aikaan meillä oli Gracon matkikset johon kaukalo istui kuin valettu nyt vain Peg Pereconin litet joihin ei saa mitään kiinni. Osaatko sanoa mitä ne pelkät rattaat maksavat? En oikeastaan tarvis kuin pyörät ja työntöaisan mut niitä tuskin erikseen myydään :LOL:

Tänään olin taas ultrassa pikkuisen painoarvio 910g. Kohdunkaula kiinni, pituus ultralla 3mm. Seuraava kasvukontrolli tasan 4vko päähän, ja sit katsotaan samalla kohdunkaulan tilanne. Tosin tässä välissä vielä yksi neuvolalääkäri aika. En usko kuitenkaan et mun supparit on mitään aiheutanut. Sairaslomaa on joka kerta tarjottu mut viel en tunne olevani sen tarpeessa, olen ehkä vähän hullu mut pidän työstäni :LOL:

:wave: Vilma rv26+
 

Yhteistyössä