täällä kanssa aikamoinen lumimyräkkä päällä. Piti lähteä reippailemaan ulos, mutta taitaapa (taas) jäädä välistä...
mahan koko On jo sen verta iso, että ihan tuntemattomatkin tulee huomauttelemaan.. Eilen spinningissä yks mies tokas mulle että: täällä sitä kaks ihmistä polkee yhdellä pyörällä

Jep jep.. Ja töissä kyselivät että meinaanko jaksaa äippälomaan saakka, joka alkaa kahen ja puolen kk:n päästä-.. Ei tää maha mun mielestä vielä mikään iso ole..
Makeanhimo on ihan käsittämätön.. Mulle on tullut painoa noin 9 kiloa alusta alkaen... Tommosta 750g viikko on tullut painoa lisää viime neuvolasta... Ens viikolla täytyy nipistää herkuista (niin varmaan) ettei neuvolassa tuu sanomista...
Närästys on mullakin ollut vieraana jo pitkään.. Onneksi aika satunnaisesti.. Mutta rennie kulkee käsilaukussa mukana ja on kovassa käytössä..
omaanapaa vointi on hyvä ja olo huojentunut.. Meillä tuntu eilen ensimmäiset liikkeet masun päälle =) Minä ja mies oltiin kummatkin ihan tohkeissaan asiasta.. Ekaks mies kysyki että
teitkö sä ite jotenki noi töyssyt...
Sen verta hämillään oli... Kylläpä tätä olikin jo odotettu ja vähän jo huolta pukkas pintaan.. Mutta kaikki siis hyvin..
Käytiin eilen kattelemassa emmaljungan rattaita.. Oli kyllä hyviä tarjouksia, mutta mies pisti vielä hanttiin... Mä olisin heti sortunut tommoseen kytkykauppaan... Löydettiin myös yks tosi hyvä 2in1 kaukalo, joka menis lapselle aika pitkää.. Kanto-ominaisuudet oli tooosi hyvät verrattuna muihin.. Mutta... Hinta oli ihan kamala.. OVH jotain 399... Täytyy alkaa selvittelemään mistä ko: kaukalon löytäis edullisemmin..
Onko kellään kokemusta AKTA CRACOn Duo logic kaukalosta??? Tämä on siis se kanto-ominaisuuksiltaan hyvä koppa...
Nyt jatkamaan sunnuntai-puuhasteluja
Birdie81 + ahmatti rv 24+4