Moikka kaikille ja
tervetuloa Äitiliini!!!
Elisesn neuvolan kuulumisia 27+3 :heart:
Paino 54.2kg/+481 per vko
turvotus -
RR 82/47
PIssa puhdas
HB 112
FS 28 senttiä
lapsivedenmäärä normaali
Ruun syke 155+
Liikkeet ++
Tuota verenpainetta ihmettelen, muutamana iltana huimannut ihan pirusti, muta on kyllä väsyttänytkin, eli olen painunut punkan pohjalle killumaan pökerryksissäni. Millä sen saa nousemaan?? Suolaa nuoleskelemalla?? B) Kävin nimittäin ärsytyksissäni ostamassa salmiakki pussin ja suolapähkinöitä... :kieh:
Nyt saatiin kutsu noihin synnytysvalmennuksiin, Lohjan suunnalla tarjotaan 4 kertaa ja sitten erikseen tutustuminen synnärille B) Ensi kuun lopussa olisi ensimmäinen kerta
Meille tuli vauva-ohjelmasta :$ OIkeasti, en tajua tätä ohjelmaa, useamman jakson yritin katsoa, mutta se sai minut vaan masentumaan, kaikki oli aina niissä jakoissa niin hankalaa ja niin rankkaa ja voi voi voi mitä valitusta... :$
Muutenkin saa kuulla joka suunnasta näitä "sitten se elämä loppuu, kun vauva syntyy" ja "et sinäkään kuule enää sitten ehdi itsestäsi huolehtimaan, kun vauva syntyy" tai "kyllä sinäkin sitten opit arvostamaan suihkussa käyntiä, kun olet yltäpäältä pukluissa ja vauvan p*skassa, etkä ole päivänkausiin nähnyt hammasharjaa" (joo, hyi yök, mua oksettaa tälläiset jutut, miskei kukaan voi puhua siitä, kuinka kivaa se vauva aika on ja varmastihan se ranbkkaa on, mutta v*ttu tarviiko siitä vaan manata aina?? :kieh: )
Jätin siis sen sarjan katsomisen muille, etten menetä hermojani hgeti aamupäivästä
Santrra Tuli mieleen, että otatko rautalääkket "oikein"
Itse nimittäin ihmettelin, kun ei arvit lähtenyt nousuun millään, vaikak popsin rautaa... No, katsoin tarkemmin sitä annostelu ohjetta ja huomasin, että siinä ennen ja jälkeen lääkkeen ottamisen pitäisi olla syömättä, että rauta imeytyy
Ihmekös ei toiminut silloin, nyt on pysynyt ihan ok arvoissa... :|
Eipä tänne kummoisempia, kunhan tulin aikaani kuluttamaan... Tänään on tylsä päivä tulossa, ukko poissa koko päivän, tulee vasta yöllä, pelaa fudista hkissä ja kaikki paska jää minun kontolleni taas... :kieh: Mulla lakaa kypsyttämään tuon herran kanssa taas ihan tosisaan, mitään se ei kotona tee, ei yhtään mitään... prkl, vaikka minä olen päivät kotona, niin voisi ukko osallistua edes asunnon hakuun tai olla edes kiinnostunut jostain., Ei, katsoo vaan telkkaria huumaantuneena... |O