TOUKOKUUN TOIVOTUT helmikuussa

kriisi: täällä se dieetti aloitettiin jo. Maanantaina ilmottaudun polille vuorokausiseurantaan. Kumma, et sen jälkeen kun on jättänyt syömättä kaiken sokerin, niin nuo porkkanat maistuu tosi makeille...

No se hyvä puoli tässä on, että ainakin koko loppuraskauden on todella tarkan seurannan alla. Nytkin maanantaina kuulemma meitit molemmat tutkitaan enempi ku tarkasti, mikä tietty on vaan hyvä juttu.

Mä olen koko tän päivän tuntenu olevani kaupungin notkein rautakanki... piti illalla siivota ja alkaa pakkaamaan muuttoa varten ja taas näytti unohtuvan nuo ohjeet, että ei mitään raskasta. Se siten aamulla kostautu rankalla selkäkivulla... nyt sitten liikkuminen ja tuolista ylösnouseminen on toooodella hankalaa... hemmetti. Ja vielä pitäis sohvakaupoille lähteä tänään.

Meillä tuo seksielämä voi erittäin hyvin. Paljon uusia asentoja ollaan kehitelty, koska tuo massu tuntuu valtaavan aika ison alan.... :D

Edla ja likka 28+3
 
Mulla sama vika kun eetillä ja Mymmeliksellä. Pitänee käydä apteekin kautta...

Ei pitäis kehua, mutta meillä on saanut seksiä sunnuntaina ja eilen. Siis kahdesti lyhyen ajan sisään!!! Kasvaakohan nälkä syödessä? Ukkeli juoksee pian karkuun, kun hirveä seksipeto asustaa sen sängyssä B)

Päikkäri + seksihirmu 28+3
 
Jaahas,tällänen ulkomuoto kaksplussalla.... :eek:

Kamala paljon saatte tänne tekstiä lyhyessä ajassa :D

Uusodottaja,tervetuloa joukkoon!!!

Vappuvauvanäiti: Joskun kun kutvonen on villillä päällä,mietin samaa,että rimpuileekohan tuo nyt hädän edessä.... mutta taitaapi vain jumppailla omiks huveiks :D

Paniikki on iskenyt pariin otteeseen,kun ois niin kauheesti ommeltavaa mm.vaippoja jne...muttamutta sitten ajattelen että kerkeehän sitä,kun kohta jo jään lomille. Tavaroidenkin kanssa tuskastelen että onko nyt kaikki,mutta eihän kaikkea tarvi olla heti ekasta päivästä...voipi sitten ostaa salvoja ja tippoja kun tarve tulee... isoimmat tavarat on jo hankittu =) synnytystä en suostu ajattelemaan,haaveenani on edelleen lähteä täysin valmistautumattomana synnyttämään,ilman odotuksia =)

Töistä sen verran,että motivaatio tosiaankin pyöreä nolla :ashamed: Mulla olis pariviikkoa osastohoitajan tuurausta tulossa,ja siitä ei tuu helppoo...mutta työkaverit onneks tietää tilanteen,mitään kummempia en aijo huhkia =)

Äippäraha päätös tulee mulle varmaan sitten joskus toukokuussa...palkkatietoja kun ei voi lähettää kun vasta huhtikuun puolella,kun kaikki palkat on laskettu :/ No pääasia että joskus tulee rahaa....

Annaliina,paranemista äitilles,toivottavasti voi paremmin :hug:

Isovanhemmat on täälläkin innoissaan. Miehen vanhemmille eka lapsenlapsi ja koska miehellä on melkein viiskymppinen siskopuoli,niin ainoot lapsenlapset tulee meiltä. Mun siskolla on kolme poikaa,mutta asuvat kaukomailla,joten vanhempani ei näe niitä kovin usein...

Täällä on taaas rauhallinen päivä liikkeiden suhteen...sillointällöin muljahdus =) Liikkeet alkaa muuten jo olemaan melko voimallisia,joskus sängyssä iltaisin tuntuu että kaveri murjoo ihan kunnolla :D

Eipä täällä kummempia,selkää taas jomottaa...ylhäältä....

Repa ja kutvonen rv 27+1
 
Heipsan...

Nää on älyttömän oudot nämä uudet sivut. Taas kestä hetken ennen kun tottuu.

Sokereista Mulla on nyt aamupalan jälkeinen arvo alkanut heittelemään ihan omissa lukemissaan, vaikka en ole mitään tavallisesta poikkeavaa suuhuni pistänyt....väkisinkin tulee mieleen että uskaltaako sitä aamuisin syödä enää ollnkaan. :headwall: :/

Äippäraha päätös mulle tuli pari viikkoa hakemuksen lähettämisen jälkeen ja pakkauskin mulle tulee 2 viikon sisään. =)

Seksielämä Meillä on ihan normaalia, vaikka tämä hormoonihirmu voisi olla ällyjen alla vallan. :LOL: Näin mulla on siis ollut koko raskauden ajan...

Meillä vauvan liikkeet on jo muuttuneet aika möyrimiseksi ja välillä itse pomppaa oikeen pystyyn kun kaveri muljauttelee itseään ympäri... alkaa olemaa sen verran iso että tuo tuntuu välillä tosi epämiellyttävältä (ja samalla niiiiiin ihanalta :heart: )
Tänään neuvolassa kävin ja kaikki sillä saralla ok...Hb oli laskenut aika tavalla joten rautaa tarvisi alkaa popsimaan...olen kyllä ollut nyt tosi uupunutkin kyllä.
Tästä edes käynkin siellä 2 viikon välein...jopas aika kuluu nopeaan...

Mutta nyt iltapalalle ja uihkuun :wave:

Liro ja papu rv28
 
Huomenta! Kunnon yöunet tuntuu että sai nukuttua vaikka kävinkin kerran yöllä vessassa ja mulla on aina se tietty aika yöstä millon herää eli siinä 3 pintaan..
Täällä on aivan sekasin meillä nää nukkumis järjestelyt..mies nukkuu nykyään täällä tietokonehuoneessa, missä on tuo vanha sänky, siinä kuulemma tosi hyvä nukkua :/ ja mä nukun tytönkaa tuolla meiän sängyssä...en kohta keksi mitään keinoo saada se nukahtaan omaan sänkyyn.. :headwall: oon hokenut että kun vauva on talossa niin ei onnistu enään nukuttaminen meidän makkarissa...tie lie kuinka sit käytännössä menee :/

ja iltasin kun mennään nukkuun niin saan silloin vaan mieheltä sitä ns.lämpöä, kun saa olla lähekkäin ja nytkään ei sitäkään kun on toiseen huoneeseeen majoittunut!! :'(

No eilen kävin sit siellä yksityisellä kattomassa sen sukupuolen, tosi mukava jutusteleva lääkäri oli :) heti kun sen anturin pisti masulle ni ei menny kuin 2sekuntia niin sano et "eipä tää merkki tästä mihinkään vaihdu" eli tyttö näillä näkymin tänne tulossa =) Ihan selvät häpyluut näkyivät kuvassa heti :D Mitat vastas 26+4 ja paino arvio oli 964g, la tuon perusteella 17.5. Muuten vointi on hyvä, jänskättää kun alkaa se työkokeilu ensi viikolla et kuinka jaksan, kun on saanut vaan lorvia täällä kotona :whistle:
Tyllerö 26+1
 
Huomenta kanssa sisaret ja hyvää ystävänpäivää.

Pitää nyt pikaiseen aamutuimiin kirjoitella, kun just kuulin et mul on taas tämän päivää toi harjoittelija perskärpäsenä perässä.

Olo on raskauden suhteen oikeastaan ihan hyvä, mutta flunssa yrittää iskeä päälle. On toi nenä kans tukossa ja silmiä kuivaa, mutta periksi en anna mulle ei mitään tauteja tule piste =)

Illalla olis serkun vaimolla PartyLite-kutsut ja sinne lupauduin menee. Oikeaastaan olen utelias ja haluan nähdä minkälaista vauvavatsaa hän kanniskelee, kun hänellä laskettu aika on noin 4 vkoa ennen mua eli ihan huhtikuun lopulla ja odottaa esikkoaan.

Jossu & Hemuli 25+2
 
Hyvää ystävänpäivää kaikille! :heart:

pienitytöntyllerö nyt pitää keksiä joku keino millä houkutellaan mies takaisin viereesi. jospa tuo ajattelee, että sun on noin helpompi nukkua? Meillä mies kyllä kovasti haluaa nukahtaa viereeni, mutta saa välillä outoja ajatuksia, kuten, että voiko pitää musta kiinni, jos vauva ei tykkää :LOL: . Semmoisia nämä miehet.

poika04 toivotaan, että et tule kipeäksi. nyt on kaikkia ikäviä tautejakin liikenteessä. Ärsyttävää.

päivänsäde onnittelut miehen kellistämisestä! Kyllä sitä yritettiinkin (kumpikin meistä) :LOL: .

Meillä kirppu on selkeästi ollut viime aikoina iltauninen. Päivällä riehunut ja nukkumaan mennessä ollut aika hiljainen. Mistäköhän johtunee? Toisaalta on neiti hiukan vaivaantunut iltaisinkin potkimaan, mutta enemmän kyseessä sellaista möyrimistä joka välillä jopa sattuu. Alkaa ilmeisesti tila pienenemään. Välillä masussa semmoinen kohoama oikein, että näkee missä kirppunen luuraa.

selkäkivuista ja tuosta iskiaksesta täällä pahenee taas. työpäivän jälkeen ei jalka välttämättä toimi ollenkaan. ikävää.

Onkos teillä, rakkaat mammat, hauskoja ystävänpäivä suunnitelmia?

katrinainen ja kirppunen 27+2
 
Huomenta ja hyvää ystävänpäivää!

Tätä päivää olen oottanut kuin kuuta nousevaa alku viikon. Pääsee sinne äitipolille tarkastukseen. Kipeitä supistuksia on edelleen, ne on siirtynyt juilimaan selkään...Lepo helpottaa. Jos istun/ olen jaloillani hetkenkin pitempään se kostautuu heti. No mutta tänään saavat tiirailla onko paikat pysynyt ennellaan sitten viikonlopun...

Seksistä: Voi herran jestas että himottaa, tehnyt niin koko raskauden ajan. Nyt vaan vähän hirvittää noiden supparien takia ihan itse yhdyntä...On tarttenut toistaiseksi siirtyä toisenlaiseen seksiin ;) kyllä sekin tätä nälkää vähän hillitsee.
 
Huomenta ja hyvää ystävänpäivää!
Kaikki hyvin, paino pudonnut jo kilon takaisin päin, kun aloitin tuon "sokerittoman ja rasvattoman" ruokavalion. Kyllä niissä ohjeissa sanotaan, että vihanneksi saa syödä kuinka paljon huvittaa, vaan aika ja raha ei nyt riitä semmoiseen leikkimiseen, ettei jäisi jatkuvasti nälkä. Pakastevihanneksia en pysty enää kurkusta alas hilaamaan, kun tuli ennen raskautta pudotettua 10kg niiden avulla, kiintiö on täynnä. Onpahan timmissä kunnossa, kun laitokselta pääsee.
Miesystävän työpaikka on järejstänyt niille iltaohjelmaa tänään, että se siitä ystävän päivästä. Leivotaan pojan kanssa illalla kakkua, kun hänellä on maanantaina 3v synttärit, viedään perjantaina hoitoon kakku ja haaremille lahjoja. Pojulla on hoitokaverina 4 tyttöä, toivottavasti se ei liity tähän, että meikkihylly nykyään kaupassa kiinnostaa miestä eniten.
Petipuuhat pitää vissiin unohtaa, vaikka mieli tekis jatkuvasti. Mulla on virtsatietulehduksen estolääkitys ja sekään ei meinaa enää auttaa. Farkkujenkin käytöstä jouduin luopumaan kokonaan. On ollut jo 2 antibioottikuuria + hiivalääkitys tän raskauden aikana ja enempää en halua, lapsi parka on jo syntyessään täynnä niitä.
Jostain syystä tämä raskaus (olisko toi järkyttävä ikä) on ollut yhtä sairastelua, onneksi vaan pientä kremppaa tähän asti. Ulkona paistaa näköjään aurinki, niinkuin eilenkin, paitsi ennenkuin ehdin kotiin ja koirien kanssa lenkille oli se valoilmiö jo kadonnut. Vielä 2,5kk lomaan, pah.
 
weiss
HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ SISKOT!!! :flower:

Jenni:
Eikö siulta kielletty yhhdyntää?! Miulta se kiellettiin ensimmäisenä. Pakottaa puhuakin aiheesta, saatikka lukea.. :'( Kuukaus ollaan eletty ilman.. :'( .. Mie en kohta enää edes muista mitä se on.. Kyllä on ihanaa päästä sinne äippäpolille tarkastuttaan tilanne tänään.. ja tietty nähä samalla se pieni mönkijä.. Toivottavasti siulla Jenni tilanne olisi rauhottunut, ettei tarvitsisi vielä pienen tulla.. Tsemppiä meille molemmille!!

Mie tuun sitten ilmoittelemaan kuulumisia! Halikaa kaikkia tänään paljon ja pitäkee peukut pystyssä!!!

weiss ja pikkuinen 27+2


 
weiss: Joo, kyllähän tuo yhdyntä kiellettiin, tosin tilanne oli se että oltiin jo miehen kanssa luovuttu ennen tuota sairaala keikkaa puuhasta koska järki jo sanoi että se ei varmasti ole hyväks...kivut on kuitenkin ollut sitä luokkaa. kummastuttaa kuinka kivuista huolimatta himottaa niin pirusti...kummat nuo hormoonit...ja onneksi sekstailla voi muullakin tapaa =) Jos ei nyt ihan "finaaliin" asti mennäkään, on silti ihana tuntea "se" kutina ja toinen iholla. Helpottaa hetkeksi kipuilua ja pitää järjissä. Mä kanssa toivon sulle onnea matkaan, koitetaan nyt vaan sisulla pitää pienokaiset masussa vielä tovin ja toisen...Ja kun saisi vielä pidettyä itsensäkin selvä järkisenä, mä kun en usko että tää stressaaminen ainakaan parantaa tilannetta! Niin ja voinen nyt jo sanoa että varmaan tulee katseltua kaikkia äippäpolin asiakaita "sillä silmällä" että kuka niistä sinä olet
:LOL: Mä kun olen yltiö utelias...
 
Täällä ollaan linjoilla taas pitkästä aikaa; ei vaan ole ollut voimia vääntäytyä koneelle kirjoittamaan kuulumisia eikä toisaalta ole tehnyt mieli tulla valittamaankaan teille kaikkia kolotuksiani :p Lukenut olen kuitenkin sivusilmällä kirjoitteluanne töiden lomasta ja ollut hengessä mukana =) Nyt juuri pidän peukkuja Jennille ja weissille, että polikäynti tuo hyviä uutisia!

Itse sain hieman huonoja uutisia neuvolasta tänään ja jouduinkin taas saikulle :/ Lääkäri nimittäin totesi kohdusuun pehmenneen ja lyhentyneen hieman, mutta onneksi ei ollut auennut sentään! Lisäksi hemoglobiini oli laskenut taas ja on nyt ennätysalhaisissa lukemissa, 104 :ashamed: Ei kai tuossa lukemassa huolta vielä pidä kantaa, mutta kun lähtöarvo oli 140 niin onhan tuossa laskua kerrakseen!

Nyt sitten soimaan täällä itseäni ja poden pahaa omaatuntoa siitä, etten kuunnellut omaa kehoani, vaikka se on jo reilun viikon yrittänyt ilmoitella ettei kaikki taida olla ihan kunnossa: supisteluja on tullut taas enenevässä määrin, istuminen ei enää onnistu oikein millään vaan aiheuttaa aivan kauheat kivut ja tekee kävelystä ihan mahdotonta ja lisäksi olen ollut todella heikkokuntoinen ja huonovointinen viime ajat. Ja kaikesta tästä huolimatta kärvistelin yli viikon töissä, vaikka jokainen aamu oli edellistä pahempi! Nyt pitää oikeasti muistaa, että vauva on tässä kaikkein tärkeintä ja että on ihan hulluutta riskeerata sen pienen elämä oman tyhmyyden takia :ashamed:

Jatkosta sen verran, että lääkäri ehdotti sairaslomaa äitysloman alkuun saakka (siis 28.3. asti :eek: ), mutta sovittiin minun ehdotuksestani, että katsotaan tilanne uudestaan ensi torstaina, kun menen tarkistuttamaan kohdunsuun tilanteen ja että hän kirjoittaa nyt alkuun saikkua ensi viikon. Tosin jo tuossa kotimatkalla kävellessäni tajusin, että vaikka kohdunsuu olisikin viikon päästä parempi niin tyhmähän minä olisin, jos menisin samantien takaisin töihin: kyllä se uudelleenkin pehmenee ja oireet palaavat, jos ovat kerran jo tulleet! Sitä paitsi eihän tässä pitäisi mitään mietittävää olla: hetken kun kuvittelee tilannetta, että omilla toimillaan, ehdon tahdon, aiheuttaisi oman lapsensa ennenaikaisen syntymisen niin asia on kyllä ihan päiväselvä. Itku tulee, kun ajatteleekin, että aiheuttaisi pahaa pienelle Nirpulle :(

Mutta nyt huoli pois ja hymyä huuleen - eihän tässä kellään mitään hätää ole! Sitä paitsi tänään on aurinkoinen ja kaunis päivä - ja vielä ystävänpäivä kaiken lisäksi :heart: Toivottavasti saamme kaikki oikein paljon hemmottelua miehiltämme =)

Aurinkoista päivää kaikille :flower:

Carmen ja Nirppu 28+4
 
Hyvät ystävänpäivät kaikille :heart: :flower:

Ihana ylläri, mies piti vapaapäivän töistä tänään :heart: Ihan vaan ollakseen mun kanssa, ystävänpäivän kunniaksia... Kyllä kai se sitten on ymmärtänyt, että mie olen oikeasti vähän yksinäinen :whistle: Ihanaa ihanaa, nyt menen keksimään jotain yllätystä sille korstolle, kunhan palaa kaupasta :heart:
 
Carmen: Älä turhaan itseäsi soimaa :hug: Tällaista se on vaan kun on työelämässä sitä yrittää parhaansa..Nyt vaan lepäilet ja nautit pikkusesta :heart:

Mymmelis: Tosi ihana ele sun mieheltä..Tosi romanttista

Weiss ja Jenni: Onnea matkaan ja toivottavasti tulisi hyviä uutisia..ajattelen lämpimin ajatuksi teitä koska olette niin paljon saanut säikäytyksiä :heart: Nyt toivon toden totta että pikkuiset päättäisivät pysyä siellä viellä pitkään ja että äiditkin saisivat tehdä muuta kun levätä.

Mä rupeen leipomaan omalle kullalle vaaleanpunaista ystävänpäivä unelmakääretorttua..ja ostin sydämmenmuotoisia munkkeja :heart:
 
Aurinkoista ystävänpäivää! :flower:

Carmen, samaa mieltä olen kuin poika eli turhaan itseäsi soimaat: Täällä yks jos toinen meistä yrittää niin pirusti ja irvessä ikenin kuten "kunnon tyttöjen pitääkin" ja voi vaan kysyä et miks ihmeessä: mitalia tuskin työpaikalta kukaan meistä saa.. ;) Nyt siis vaan lepoa sinne ja hyvää mieltä! :hug:

Onnea tytzystä PieniTytönTylleröinen!!! Ja Mymmelis: kyl ne miehet halutessaan osaa: täytyy ihan kehaista et mekin mennään tänään syömään romanttisesti, ihanaa! :heart:

Tukivyökysely: ostin itselleni tukivyön ja en kyllä pysty sitä pitää. Oon nyt pari kertaa yrittäny "totutella" ja heti alkaa supistella alavatsaa niin et kävely muuttuu hankalaks. Ja kyse ei ole siitä et vyö olis liian tiukalla eli eri säädöksiä oon myös testaillu. Kertokaapa onko jollain vastaavia/ erilaisia kokemuksia? Ja ennekaikkea, jos koette tukivyön hyväksi niin tuntuiko se heti istuvan vai vaatiko totuttelua? Ärsyttää kun maksoi kuitenkin yli 40 eur. :/

Viime yö oli kyllä taas ihan paska suoraan sanoen. Uskomatonta supistelua ja aina supistusten välillä tytzy potki kuin hermoheikko mahassa. Myös alaselkää jomotti ihan kuin kuukautisten aikaan. Onko tää nyt jotain "liitoskipua" - itsellä ei oo siis aavistusta mitä tuo liitoskipu onkaan/ ei ole...? Vai kuuluko kohdun kasvuun moinen? En ala jos tää loppuaika tulee olemaan tätä. :'( Neuvola on vasta 2 vk:n kuluttua.

Jep, nyt koetan imuroida jos pystyn ja sit alkaakin lyhyt työrupeama.

t.eeti +potkuri 27+6 :heart:
 
Eeti: tuo selkä kipu voi olla suppareista johtuvaa..nyt hiljennähän tahtia...ja jos susta pahalta tuntuu niin soita neuvolaan ottaavat kyllä yleensä aiemminkin jos on kipuja..Mä sillon soitin ja kerroin et koskee alaselkään ihan kun kuukautisten aikaan niin sain samana päivänä ajan neuvolaan ja seuraavaksi päiväksi lääkärille.
 
Kiitos kannustuksista, tytöt! Tässä on mieli rauhoittunut ja pää saatu kasaan: tottakai jään lepäämään kotiin, koska kuka minun lapseni parasta ajattelisi, jos ein itse - ei työnantaja ainakaan! Kyllä iso pörssiyhtiö pärjää ilman yhtä työntekijää :p

eetille oikeastaan lähdin pikaisesti kirjoittamaan, että lääkärini tänään kielsi minulta ehdottomasti imuroimisen sekä tiskauksen niiden ollen pahimpia supistuksia aiheuttavia kotitöitä sen etukeno- asennon takia! Täällä ainakin ilmoitettiin heti lääkärin terveiset miehelle, että imurointi on sitten hänen vastuullaan loppuraskauden ajan :LOL:

Nyt ostamaan mustikoita, jotta saan miekkoselle piirakan tehtyä (meillä vietetään ystävänpäivän lisäksi miehen syntymäpäivää ;) )!
 
Hyvää ystävänpäivää kaikille :flower:

(.) Täällä on päiviä jolloin supistelee paljon ja sitten taas päiviä, kuin ei supistele kuin muutaman kerran. Ja pahimmat supistukset tulee vasta illalla kun rauhoittuu, silloin tietää että on tullut mentyä/tehtyä liikaa.

Seksistä ollut puhetta... Täällä sitä ei ole ollut eikä näkynyt :( Välistä tekisi mieli, mutta ei sitä taida enää edes uskaltaa kohdunsuun tilanteen takia. Minulle kyllä riittäisi että edes joskus toinen vaan halaisi ja pitäisi hyvänä.

Nukkumisesta piti kysellä: jos heräätte yöllä niin saatteko hyvin sen jälkeen unta? Eilen illalla menin 11 paikkeilla nukkumaan ja heräsin 4 aikaan yöllä. Ja en saanut mitenkään uudestaan unta :headwall: Kuuden jälkeen ajattelin luovuttaa ja nousta ylös niin sitten nukahdin tunniksi ja koko päivän on väsyttänyt ihan sikana...

tmvk ja toukka 28+6
 
Terkut polilta! Tilanne on pysynyt samana kuin aiemmin eli siis hyvä uutinen. Kohdunkaula auennut ihan hieman lisää, mutta vain karvan verran (voisikohan riippua mittaajastakin...) Sain luvan liikkua enemmänkin kuin vessan ja sängyn väliä, Jipii!!! Tietysti tuntemusten mukaan, eli levätä pitää edelleen, mutta en nyt niin jumissa ole neljän seinän sisällä. Napavirtauksissa oli edelleen se sama sivuääni joka voi viitata alkavaan raskausmyrkytykseen, seuraavat nyt tarkasti mua kun olen verenpainetautinen. Tuollekaan kun ei voi oikein etukäteen mitään. Pitää nyt vaan itse seurata paineita taajaan ja jos alapaine lähtee reilusti kasvuun sitten otan yhteyksiä polille. Seuraava tarkastus polilla kolmen viikon päästä. Lääkäri kirjoitti siihen asti saikkua ja sanoi että jatketaan sitten loppuun saakka sen jälkeen, hänestä ei mulla ole enää asiaa töihin.

Carmen ja muut sissit :) Oikeasti ottakaan rauhallisesti! En joutunut olemaan vuodelevossa kuin vajaan viikon ja siinä oli jo monta päivää liikaa (ja sain sentään olla kotona) Pää alkaa hajota kun ei saa tehdä mitään. Eli parempi vaan ottaa rauhallisesti niin ei joudu totaalli lepoon, paljon parempi kun pystyy edes vähän liikkumaan. Sitä työtä me keretään vielä tehdä ja paljon...Mikähän lie eläkeikä sitten kun meidän on aika se aloittaa...75v? muutama kuukausi pois töistä niinkin hyvän syyn takia kuin raskaus ei työvuosissa paljoa tee. Tiedän tosin hyvin tuon tunteen että hampaat irvessä vaan painetaan läpi harmaan kiven, taitaa olla meidän suomalaisten perusluonne.... Ja ennen kaikkea tiedän se painostuksen tunteen joka saattaa tulla työpaikalta.Olen itse täysin miehisellä alalla ja voitte vaan kuvitella kuinka hyvin siellä ymmärretään raskausmurheet :LOL:
 
weiss
Äippäpolilta kotiuduttu.. Huh, huh, että ottaa nuo autossa istumiset ja tärinät pahasti. Tilanne on pysyny levon ansiosta hyvänä. Kohdunkaula hieman lyhentynyt viimekerrasta, mutta tilanne siis ok, KUNHAN JAKSAN VIELÄ VAAN MAKOILLA!!!! Eli kerrankin tuo tekemättömyys palkitaan.. Vauvalla kaikki hyvin, siellä se vilkutteli ja nyrkeillä muksautteli ultralaitetta. Kovasti oli kasvannu viime kerrasta, painoarvio nyt 1215g. Sama venäläinen lääkäri siellä kauhisteli, kuinka miun vahta on niin suuri, ihan kun synnyttämään olisin tulossa.. Mutta, kaikki siis suhteellisen hyvin. Jälleen kontrolli kahen viikon päästä. Joko Jenni palauduit?
 
weiss
Onneksi sait Jenni noin hyviä uutisia! Miekin olisin halunnut saaha jo lupaa hieman liikuskella enempi, vaikka edes pienellä kävelyllä, mutta ei niin ei. Ehkä tuo sisäsuun tilanne on vaan vielä niin kriittinen..
 

Yhteistyössä