Huomenia ja oikein ihanaa perjantaita :wave:
Masu12, yritä olla muru stressaamatta :hug: vaikeaa se on ja helppoa se on sanoa, mutta mä uskoisin oikeesti että sielä nyt on vaan joku "mustelma" joka vuotaa tai istukan reuna yms.. pidetään siitä ajatuksesta kiinni
ei ajatella pahinta! sairasloma tulee sulle tarpeeseen eli lepää kunnolla ja tee sellaista mistä pidät =) ja jos oikein mieltä vaivaa, menet päivtystykseen ultraan! kyllä he ottavat sinut kun tietävät varmasti että äidin huoli on suurin! voimia :hug:
lily, nonnii
hienosti siis meni! äläkä ajattele mitä muut ajattelee, ei se ole heidän asiansa, vaan teidän onnenne :heart: muut jotka eivät osaa olla onnellisia, suksikoot suolle!
Tiuhti84, mulla on tota kutinaakin ollut, ja siis juurikin maha ja tissit kutisee ja ne oon raapinu monet kerrat just vereslihalle, paha kun näyttävät ihan fritsuilta
nyt ei oo ne enää kutissu mut ne näppylät on tullu tilalle :headwall: kokeile antihistamiinia?! ja juu, syli tuossa puhuikin siitä raskausajan maksasairaudesta, mutta minusta siinä pitäis silmät kellertää yms.. kun siis sappinesteethän nousee silloin ihon pinnalle ja siksi kutisee, toki asiahan on hyvä mainita neuvolassa jos suvussa on ollu sellasta!
iivuska, itsellä oli hetki sit aika samoja fiiliksiä
mut nyt on turvotus poistumassa, tai pahin, 2kg vähemmän näytti vaaka toissailtana ku neuvolassa viikko sitten!
ja mulla alkaa näkymään vauvamasun alkua jo hyvin! ja kyllähän ne ihmisetkin sit huomaa ajan kanssa että siehän ootki raskaana etkä mitään lihonnu
älä ota stressiä painosta!
momtobelle mukavaa neuvolahetkeä
tuuhan kertomaan kuulumisia! ja äläkä siekää stressaa painosta, mullakin tullut meinaan jo se 5kg lisää, mutta en jaksa ressata asiasta! mäki meinaan syön suht normaalisti mitä ennenki, toki useammin mutta pienempiä annoksia kerrallaan!
Heta, minusta on tosi typerää suvulta edes sanoa tuollasta
mullekkin tulis tosi paha mieli! jos ei TEIDÄN lapsen sukupuoli jotakuta miellytä, pitäisivät mölyt mahassaan!
(.) jaahas, onneks on perjantai.. työnteko ei kiinnosta pätkääkään, väsyttää ja kaikki ärsyttää ympärillä :kieh: pysykää siis kaikki kaukana minusta
pitäis varmaan laittaa työhuoneen ovi kiinni ja lappu seinään "tänään on huono päivä", ihan vaan varoituksen sanaksi
PS. mandariinit on hyviä
tiuhti ja T 13+1 :heart: