Voeeeee, täällä on taas ollut säpinää. Ei se ihme oo tosiaan, jos tämmönen hormonilauma keskustelee keskenään! Ei kenenkään silti pitäisi joutua sensuroimaan mielipiteitään. Asiallinen pitää tietenkin olla toisia kohtaan
JonMa hirmuisesti voimia siulle ja paranemista pienelle potilaalle :hug:
Erakoitumisesta: meitsi on ainakin ihan täysi erakko
elämä on lähinnä kotia-töitä, enkä kotonakaan jaksa oikein miestä tällä hetkellä. Olen jotenkin sykkyrällä, tykkään vaan märehtiä omissa oloissani. Onneksi mies sai juuri uuden pleikkapelin, niin meitsillä on runsaasti omaa aikaa
Kielletyt herkut: en ole ikänäni ollut mikään salmiakkifani, mutta voi luoja, miten nyt tekee mieli salaminakkia koko ajan! Jotenkin tuntuu, että se voisi johtua matalasta verenpaineesta? Ehkä keho vaatii sitä?
Muuten ei ole kyllä tullut syötyä mitään kiellettyä, kun ei juurikaan tee mieli tuorejuustoja tai homejuustoja. Jouluna sitten on tiukat paikat tulossa, mutta onneksi sukulaisemme valmistaa itse graavi- ja kylmäsavulohta
Huimaus: onko teillä ollut huimausta? Mua huimaa koko ajan, jopa sängyssä maatessa tuntuu, että huone keinuu silmissä. Meinaan välillä mennä nurin. Silmissä ei kuitenkaan mustene, kuten pyörryttäessä. Inhottava olo kertakaikkiaan! Voisiko se johtua matalasta verenpaineesta?
Sukupuoliarvailuista: ystäväni kertoi juuri, että hänellä on ollut jokaisessa neljässä raskaudessa hyvin vahva poikaolo. Noh, hänellähän tosiaan on nyt neljä tytöntylleröä
Hauskahan se on arvailla ja kuulla noista uskomuksista.
Ommoo nappoo: kiusana on lähinnä huimaus ja karsea iltaväsymys. Iltaisin menen tosiaan viimeistään puoli kymmenen nukkumaan, mielellään jo ennen yheksää
Töissä tuntuu virtaa riittävän, mutta sitten kotona liimaudun sohvaan kiinni. Pitäisi jaksaa harrastaa liikuntaa enemmän (työmatkakävelyä tulee vajaa 4km arkipäivisin). Ajattelinkin tilata bodypump -setin NetAnttilasta, ettei pääsisi tuo lihaskunto ihan rapistumaan. Niskojen jumituksen takia ajattelin myös jatkaa sauvakävelyä... Katsotaan, jääkö vain hyviksi aikomuksiksi
Maha on pompsahtanut ihan yhtäkkiä esille! Eräs äiti kysyikin viime viikolla, että olenko raskaana... aika rohkeaa! Työkaverit ovat myös paljon kommentoineet mahan kasvua
Ja tänään jo 14+0 POKS :heart: