Jonma mitä sinne kuuluu? Toivottavasti kaikki on hyvin!
NanaMama eikö täällä sitä varten olla, et tuetaan ja lohdutellaan toisia
Mulla on huomenna ultra, jännää mut ihanaa. Jostain syystä ei ollenkaan pelota et onko vauva elossa, uskon et on. Toivotaan et se nyt sitten onkin niin...
Meillä on nyt lapset kertonu mun äidille raskaudesta. En tiedä kelle se on kertonu, en oo kysyny, mut sanoin kyllä ettei tartte levitellä vielä. Muille ei ole kerrottu, mut eiköhän pojat hoida homman ku mennään ens vkl miehen vanhemmilla käymään
Mun maha on kauhean iso (tai siltä se itsestä tuntuu), mut sen täytyy olla turvotusta tai läskiä, koska makuulla tunnen kohdun ja se on ihan alhaalla ja melko pieni. Mulla on taaksepäin kallistunut kohtukin vielä. Ei mee enää ees vetskari kii ku sidon pompuloilla housuni kiinni
Ehkä olis aika luovuttaa.
Onko muilla
ummetusta? Mulla on normaalistikin aika kova maha, ja nyt varsinkin
Oon tänään ja eilen syöny oikeen kunnolla luumua, jospa alkais toimi kun niitä syö. Ei viittis mitää laksatiiveja rueta syömään.
Tervetuloa
mmay Toivottavasti saat nauttia loppuraskaudesta ilman vaivoja :/
Me suunnitellaan lomamatkaa
Tammi-helmikuulle. Todennäköisesti ei lämpimään, vaan kaupunkilomalle. Mä vähän niinku jo päätin et mennään Barcelonaan
Täytyy kertoa vielä miehelle. Lentäminen vähän hirvittää, mut jos sitä hommaa tukisukat ja juo paljon niin ei pitäis olla ongelmia. Kunhan raskaus vaan sujuis ongelmitta.
Mulle neuvolassa sanottiin, et jos tulee ihan mitä vaan asiaa lääkäriin, ni kannattaa soittaa terkkarille joka varaa ajan neuvolalääkärille. En tiedä miks, mut kuulema kantsii sen kautta hoitaa asiat raskausaikana. Mut seki ehkä riippuu paikasta tuo käytäntö.
Eilen vaihtui viikot eli nyt olis 13+1. Nautin tästä luvusta vielä tämän illan, olen lähes satavarma et huomenna siirrytään takas viikolle 12...