Noniin, josko sitä vihdoin ehtis jotai raapustaa, ennenku tyttö herää
Pahoittelut taas menetyksen kohdanneille, ihan kauheeta, enkä todellakaan voi tietää edes miten pahalta teistä tuntuu
:hug: Elämä ei oo reilua :/
Ja onnea kaikille jotka on saanu hyviä ultrakuulumisia!
Mä pikalukasin teiän jutut, ollu todella kiire kun ollaan nyt loppukuusta muuttamassa, ja pakkaaminen on jääny mun hommaks(samalla toi melkein 1wee purkaa ku mä pakkaan)
Mut onneks saatiin nyt 4h+k et ainakin on tilaa uudelle tulokkaallekin
Meillä kun on noita karvakorviaki 3kpl.
Joulua en odota todellakaan, sokrujen takia joudun unohtaa mun lempiherkut, glögin,piparit, joulutortut, SUKLAAT! Ihan järkyttävää... Voipi kyllä olla et mulla on tohon aikaa jo insuliinitki käytössä... Ei kauheen hehkeilt oo näyttäny noi verensokerit vaikka kuinka noudattaiski ruokavaliota. Mulla on ollu sama ongelma ku (oisko ollu)
Mymosalla, istun aika kauan sen verensokerimittarin kans enneku saan tökkästyä
Joinain päivinä en oo saanu edes aikaseks ollenkaa.. Pitiki sattua neulakammoselle....
Mulla on rakenneultra
27.12. Ja aikamoinen tyttöolo täällä vallitsee. En voi kuvitellakaan et se olis jotain muuta ku tyttö
Vaikka joka päivä kun vesi kielellä haaveilen verisestä pihvistä, kuvittelen et joku Arnold Schwarzenegger siel asustelee
Mut varmaan sit tyttöversio
Meillä on nimet jo molemmille sukupuolille, mut kummeja ei olla viel mietitty.
Liikkeitä oon ainaki kuvitellu iltaisin sellast kuplintaa.. Mut en voi uskoo et näin aikasin tulis vaik onki toinen raskaus.. Mulla tota ihraaki niin paljon et miten se vois sielt alta tuntua
opcorn:
Muuten tällänen älytön juttu tuli mieleen yks päivä ku vertasin noit nt-ultran tuloksii omien kohdalla. Eka oli tässä vaihees 4,3cm pitkä ja tää toka on 5,2cm niin Te joilla on monia lapsia, ootteko huomannu et tässä vaihees vois jo viitata vaikka syntymäpituuteen?
Siis et mun toka olis sit pidempi kerta se on nyt jo noin paljo pidempi... En kyl usko mut tuli vaan mieleen
Kerrottu on melkein kaikille, ja kukaan ei oo ollu yllättyny vaikka tuleeki suht pienel ikäerolla
Jotenki niin ihanaa ku siitä ei nyt oo tehty mitään numeroa. Mä oon niin ei-huomiota-hakeva-tyyppi et nautin ku saan olla rauhas
Meinasin muutenki viimeks loppuraskaudessa alkaa ammuskelee ihmisiä(ei nyt iha) ku niitä älyttömiä kommenttei sai kuulla joka päivä "OHHOH odotat sä kaksosia" vaik ihan hyvin ties et en
Tai "Varmaan tulee yli 6kilonen vauva" Ja omaks puolustukseks mulla ei edes ollu mikään järkyttävän iso maha
NO mut joo en ala liikaa skriivaa, pitää mennä jatkaa pakkaamist!
Ihanaa syksyn jatkoa kaikille
Pöhkis 13 ja jotain?
en oo ehtiny pitää kirjaa