huomenta.
missäs ihmeessä kaikki ihmiset on täältä???????
Meille ei ihmeellistä.. Poika nukkuu taas yöt hyvin. Ja eilen illalla ei tullu edes huutokohtausta..
kovasti on oppinut kiukuttelemaan ruokapöydässä.. Jos vähänkään klimppisempää ruokaa on nokan edessä tai ei saa itse ottaa lusikasta kiinni, n iin alka kauhea kiukuttelu ja suu menee suppuun.. On pojalla sitten äitinsä tempperamentti..
Mulla oli eilen hermo ihan tajuttoman tiukalla. Olis tehny mieli viskata kattilat pitkin keittiön seiniä :kieh: Ja taisinpa mä pojallekkin tiuskasta. Ja nyt on tosi huono omatunto.. Kun ei noin pieni tajuu että lieden kahvoissa ei saa roikkua... Toivottavasti tänään olis parempi päivä.. Yritän ainakin pitää hermot kurissa... Välillä vaan sieppaa tosi paljon tää kotona olo.. En aina jaksais tätä pelkkää kodin pyörittämistä..
Meiltä muuten hajos mikro.. Nyt oon ihan pulassa, että millä täällä lämmittelen maidot ja ruuat... Tuntuu tosi hankalalta söhrätä vesihauteen kanssa.. No, ehkä mä huomiseen selviän, jahka isäntä saa katottua ton mikron niin mennään sitte varmaan ostamaan uus jos ei toimi.
marmotta: äärettömän paljon jaksuja sulle.. Kylläpä sua koetellaan...
Ai niin.. mä näin
koop Arposesta lämminhenkisiä unia...
taitaa olla mulla hellyyden ja jonkin muunkin jutun puute...