Unet: Puuh, taas sain illalla käydä about 5 kertaa laittamassa tuttia ja yhdeltä alkoi omasta huoneestaan vonkumaan kädet pystyssä viekkuun. Maitoa ei ollut vailla, heti laittoi simmut kiinni ja unipupun tiukasti kainaloon kunhan vaan pääsee mamin viekkuun. Muutama kerta tutin laittoa aamuun mennessä, mutta kuten Marmotta sanoi, siihen ei itse oikein edes herää. Mutta aikamoista ravaamista se olisi aamuun saakka jos en poikaa viereen ottaisi..
syöminen: Meidän herra 7,5 kk on nyt vakaasti sitä mieltä, että hän on jo niin iso, että hän osaa syödä ITSE
Hedelmäsoseen ja iltapuuron antaa syöttää, mutta kaikki "oikea ruoka" pitäisi saada itse syödä. Siis kätönen soseeseen ja nams nams suuta kohti. Tuo alkoi aivan yht'äkkiä. Nytpä pitää sitten aina olla kaverilla porkkanaraastetta tai banskua tai sitä sosetta omalla lautasella ja mamma sitten yrittää lusikalla saada siinä sivussa Luukaksen suukkiin jotain
ja jessus, että on keittiö kaiken maailman törsteessä nuitten syömisepisodien jälkeen.
Uusi taito: heh, hienotapainen vekara meillä täällä.. Minulla oli jotain nuhan tapaista ja niiskutin nenääni.. tuo pikku apinainen sitten alkoi tekemään perässä ja nykyään on suurta hupia laittaa naama ruttuun ja niiskuttaa nenää edestakaisin . Aamulla kun Luukas herää niin tervehtii mammaa tuollalailla, ei voi olla nauramatta..
Asiasta aivan viidenteen(toista): Meille saapui uusi Dysonin imuri. Jestas että on tehokas.. hirmuisen määrän kaikenmaailman pölyä ottaa varsinkin matoista, semmoista aivan hienoa tomua
Ääni on aika majesteettinen tuossa vehkeessä, mutta se nyt sallittakoon, olin aivan äimänä.. No, oli sillä hintaakin sen verran että saa mamman puolesta matot kuntoon "tampatakin"..