*TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA 2010

Ei kiinnosta meilläkään istua potalla. Joskus muinoin sinne muutamat kakat saatiin, mutta nyt ei malta istua aloillaan niin kauan, että saalisata ehdittäis saamaan. Joten ostin sit tohon pönttöön supistajan ja siinä malttaa istua, mutta ei olla viel saatu saalista (tosin käyttöohjees luki ettei alle 2v.).

Meillä nimittäin toi esikoinen ei ole koskaan käynyt asioillaan potalla. Pitkään tuskailin miten saan hänet kuivaksi kun ei suostu istumaan potalla, kunnes yks "vanhempi-viisaampi" äiti (siis 4 lapsen kokemus) vinkkas ettei kaikki lapset käy potalla vaan supistajalla pöntöllä kuten aikaihmiset.

Meilläkään tyttö ei suostu istumaan potalla. Mites teillä tuttien laita? Käyttääkö joku vielä niitä? Meillä on nyt pari päivää oltu ilman tuttia. Kyllä tyttö jaksaa aina välillä kysyä tutin perään mutta sitten jo tokaisee että "kakka" Naama irvessä :LOL:

kiarala: tutti jäi pois jo noin vuoden iäs.

summer/jossu: oon mä istuttanut tyttöä kyl välillä pöntön supistajalle ja siin istuu kyl mielellään ja itkuks menee jos yrität nostaa pois pöntöltä ( yrittää kiivetä sinne takas itte.. ) oon myös huomannut että supistajalla istuessa myös kaivelee alapäätänsäkin vähemmän, pottalla kun ei sit muuta tee kun kaivaa ja veri tirskuu ( normaaliako? ) neuvolois on asiasta turha puhuu..eikös tuon kaivelun pitäs jossain vaihees loppua?! ei oo kokemuksia tästä kun esikoinen ( poika ) teki aina pottaan pisut tai kakat aina kun laittoi pottalle istumaan..pöntöllä tuo esikoinen on alkanut käymään vasta nyt viime kuukausina ja on kuitenkin jo 4,5v ( kakat tekee aina pottaan ) ei toki pönttöile päivittäin mut alku tuokin on että suostuu käymään ees kerta pari viikossa, ettei tartte sit kouluiäs laittaa pottaa mukaan koulureppuun :LOL: kaikki aikanaan toki..

huoh..aamu alkoi yllätys taas 5:30 ja tyttö meni päikyille jo 9:30..esikoinen alkaa varmaan jossain välis kitiseen ja nariseen väsymystään kun ei häntä saa päikkäreille kotona..

KieralAtervetuloa mukaan. Meidän neidillä sama syntymäpäivä :wave:

kurpitsahienoo jos kiljumiset on kiljuttu. Aikansa kutakin -ilmeisesti.

pottailu aamupissat tulee :D jee. Nyt neiti on sidottu tohon pottaan -syö rusinoita yms. katsoo piirrettyjä. Sitä isompaa metsästetään. Tuppaa vaan kakkaamaan pöksyyn.
Mut hiljalleen hyvää tulee.

pikkasen säikähdinkuulu ihme kolinaa ja ajateltiin et neiti on keittiön kattilakaapissa. Mutta esikoinen oli herännyt ja jätänyt yläkerran portin auki. Neiti oli kiivennyt rappuset ylös ja rymisti yläkertaan. Ei oo mitään hajuu miten tulee alas -yrittää väkisin etuperin. Sielä sit hymyili voitonriemuisena makkarissa. Huh,huh kyllä sitä kaikkee voi sattua. :| onneks tajuttuiin et on ylhäällä.

Mukavaa viikonloppua kaikille. :wave:

Pottailusta: Ei oo meil onnistunu, vaatteet päällä tykkää istua mut ilman vaatteita kauhea huutaminen, eipä tuolla nyt nii kiirus.

Kiitos kaikille haleista, on mulla onneksi paljo kelle puhua äitistä, on saanu ihan kunnolla olla puhelimessa kyllä. Nukkuminen ollu kyl vieläki huonoa, ressailee vaa asiasta, kauhee pääkipu sit itellä ku ei saa nukuttua hyvin. Äiti pääs eilen kotiin odotteleen leikkausta, sillä eholla et siel on koko aika joku kattomassa, pirtsakalta kuulosti(mahtaa kyl johtua lääkkeistä ) kun soitin aamulla, mut sekojahan se puhuu :/

En olekaan jaksanut moneen päivään kirjoitella, jotenkin ihan poikki vaikken mitään teekään, nukuttua en saa ja joku stressi päällä koko ajan. En vaan tiedä mistä. Löydettiin asunto ja muutto olis kai 2 viikon päästä mutta en mä siitä ainakaan stressaa, käynyt yhtään edes huonekaluja katselemassa vielä vaikka kaikki pitää ostaa. Sain miesystävältä (tai mikä onkaan) lahjakortin vyöhyketerapiaan, sitäkin huolestuttaa tää mun valvominen ja pinnan kireys. Eevan kanssa jaksan kyllä oikein hyvin, ei mua sen kanssa hermostuta. Eeva tykkää miehestäkin kovasti, kyselee aina tuleeko se tänään pulkkamäkeen tai kävelylle ja itkuhan siitä tulee kun mies lähtee kotiinsa. Toisaalta vähän hirvittää että jos Eeva kovasti tottuu mieheen kun eihän sitä koskaan tiedä miten tässä käy eikä tää nyt niin vakava juttu vielä ole..
Neiti on tykästynyt kovasti Pinguun, sitä katsellaan DVD:ltä pätkä joka päivä ja kaupassakin kyselee tuntemattomilta että "Katsooko täti/setä Pingua?" :LOL:

Potalla istuu joskus hetken, yleensä housut ja vaippa päällä. Tai jos ilman, niin nousee ylös ja juoksee nurkkaan pissalle. :headwall: Kai se siitä joskus.. mä ajattelin että jos kesään mennessä vähän edes oppis potan hienouksia.

Ihana kun alkaa ns. normaali elämä taas, kerhot ja jumpat ja muut jatkuu tauon jälkeen. Meinasin mökkihöperöityä täällä jo loman aikana.

LC, mun onkin pitänyt kysyä että jos sulla tai miehelläs on aksentti kun puhutte englantia niin matkiiko Freyja sitä vai tarttuuko sille muualta ihan paikallinen ääntäminen? En nyt tietenkään varsinaisesti opeta Eevalle englantia, mutta joitain kirjoja luetaan englanniksi ja loruja, lauluja, piirrettyjä yms. Mulla on lievästi skotlantilainen aksentti ja Eeva kopioi sen ihan suoraan, mikä on hauskaa ja mietin vaan että käviskö samalla tavalla vaikka se kuulis muualta enemmänkin ns. normaalia englantia kun mitä se nyt lauluista ja telkkarista kuulee. Nyt Eeva joskus kutsuu itseään nimellä "Bonny wee lassie" koska siksi mäkin sitä välillä sanon. Huvittava ajatella miten se parin vuoden päästä sanoo jo "Didnee do anythin' in Ednbrah". Kyllä sitten mamma on ylpeä :D

kai sitä täytyy soitella sinne neuvolaan ja tiedustella josko kävis näyttämäs tuota tyttöä siellä, eihän tuosta alapään raapimisesta tuu loppua.. aamullakin laitoin pottalle ja tv:n eteen piirrettyjen pariin mutta siitä huolimatta kaivoi ja raapi itteään niin että sormet ja alapää ihan veressä ja naarmuilla :| ei tää ole enää mitään ittensä tutkimista, onkohan kyseessä jokin tulehdus tai vastaava ( tätä on jatkunut jo niin pitkään monen monta kuukautta, että pitää saada selvyys tälle )
eihän tuosta päiväkuivuudesta voi koskaan tullakkaan mitään jos tuosta raapimisesta ei saada loppua ja siis tuota raapimista tapahtuu heti vaipan poiston jälkeen mennessä saunaan, kylpyyn, vaatteiden vaidon yhteydes ja raapii myös paljon ihoaankin kauttaaltaan

jos tytöltä pitäs saada pissanäyte niin mites se saadaan kun pottaan ei tee mitään ?!

juu, tälläsii turhii mietteitä täällä..

kurpitsa...pissanäyte otetaan vaippaan laitettavan pussin avulla...hiukan hankalampi, mutta onnistuu, kun on huolellinen. Kannattaa kyllä tutkia mistä tuollainen raapiminen johtuu, kun haittaa jo arkea :(

Miä kävin eilen hiihtämässä...viimeksi 20 vuotta sitten :ashamed: ...ihan hyvin meni ja oli kyllä aikas mukavaa...tänään uudestaan =)

repa...kerhoileen huomenna? Me tullaan =)

KiaralA...tervetulloo :wave:

Huomenna se alkaa kuukauden työrutistus :/ hui. Ihan hirveetä viedä neiti koko päiväksi huutamaan hoitoon. Luultavasti ei tule paljoo ens yönä nukuttua.

Kurpitsa, kannattaa tutkituttaa asia. Kurjaa varmasti tytöllä itsellään :(

Hauskaa tulevaa viikkoa kaikille!

Matami,Jep,tulossa ollaan :wave:

Potta,Meil oli pitkään niin ettei suostunut istuun,mut nyt on menty jo muutama kk niin et menee ihan mielellään,mut saalista saadaan lähinnä aamu ja iltapissojen muodossa. Luetaan useesti kirjaa siinä istuessa. Tänään ekaa kertaa pidätti iltapissalle mennessä kun muutama tippa kerkes tulla ennen potalle istumista... meillä toimitaan niin et kysyn haluaako potalle ja jos ei,niin annan olla. Meillä kans toi supistaja olemassa mut poika on ihan hämmentyneessä mielentilassa kun siihen lykkää :D

KiaralA,Meil jäi tutti lopullisesti 10kk iässä omasta tahdostaan,siihen astikin oli lähinnä unille mentäessä kunnes eka jäi päikyiltä ja sit yöunilta...ei oikeen koskaan kiintynyt siihen,öisin ei halunnut suuhunsa lainkaan kun heräs.

Kurpitsa,Ettei sit vaan olis joku tulehdus... hyvähän se olis käydä näyttämässä. Pissanäyte otetaan sellasella pussilla mikä teipataan alapäähän ja jää vaipan sisään.

Meil oli kans jonkin verran tota pippelin räpläystä yhdessä kohtaa ja toki välillä vieläkin,mut et vähä rauhottuntu meininki...

Meil toi päikkäriunijuttu on nyt menny siihen et iltapäivästä 3 pintaan saattaa nukahtaa jos ollaan autolla liikenteessä,mut istuimesta ei saa pois heräämättä. Ollaan annettu nukkua unensa siinä istuimessa parikertaa...hoideltu asioita ympäri kylää sillä välin :D Mut on hirveen äksy ja kiukku herätessään ja ollaan tultu siihen lopputulemaan et noin myöhään kun nukkuu,ei enää piristy vaan on jotenkin jo yöunitunnelmissa.
Aniharvoin on enää torkahtanut rattaisiin ja vielä harvemmin normaaliin päiväuniaikaan,eli ennen kahta. Sillon harvoin kun niin käy,on kyl ilonen herätessään.
Mut vartavasten päikkäreille ei oo enää uinahtanut pitkään aikaan ja yhä harvemmin siis vahingossakaan...joten taitaa olla meillä päikkyajat kohta lopullisesti ohi.
Hienoja yöunia kyl vetelee...viimeyön oli mummulassa vetäny lähes putkeen ja sitä edellisen kotona myöskin lukuunottamatta kahta huutelua heti nukahtamisen jälkeen...ei ees viereen kömpiny aamuyöstä :eek: Varmaan ihan vahinko,mut noinkohan tässä kohta nähtäs eka kokonaan nukuttu yö :p
Onko ketään muuta ipanaa kuka ei päikkyjä nuku käytännössä ollenkaan?

Repa: Meillä ei viel olla kokonaan ilman päiväunia. Mennään lähinnä tyyliin joka toinen päivä. Ihmeesti toi pikku-ukko vaan jaksaa ilmankin päikkyjä häärätä.

Meillä meni viikonloppu suksien perässä juostessa. Siis lähinnä etsittiin esikoiselle suksia, kun tuli pyyntö/käsky ottaa kouluun sukset. Yllätys-yllätys noi mitä meillä oli ennestän olivat auttamattomasti liian pieniä ja muutenkin jo jotenkin rempallaan. Ongelmana oli sekin, että tossa naapurikaupungissa tietyssä liikkeessä olivat lasten sauvat päässeet loppumaan vaikka kokonaispakettia myivät. Saatiin hyllä alennus sauvojen osalta ja sit alettiin juokseen niiden perässä eli hintaa sillekin tuli, mutta tuosta ko. liikkeestä oli mukavampi ostaa palvelun ym. "lisukkeiden" takia ostaa. Nyt pitää käydä tänään viel etsimässä sauvat keskimmäisellä. Ostettiin muuten pikkumiehellekin ihka oma suksipaketti. Tärkeänä niitä mummille eilen esitteli ja jopa muutaman metrin pysyi pystyssäkin niillä.

Heipas hei,

myohaiset onnitteut Netalle
sarbba ja muuta tarvitsevat :hug: :hug: :hug:
kiaralA tervetuloa.

Nyt sitten omaan napaan! Olen niin toivoton ja ahdistunut, kun Ava ei tunnu paranevan millaan. Tilanne menee vaan pahempaan ja pahempaan. Tytto ei ole tervetta paivaa syyskuun lopusta nahnyt. 10 penisiliinikuuria takana. Risojen leikkausaika on huhtikuulle ja korvatkin sillloin putkitetaan, mutta mitaan takeitahan tilanteen paranemisesta ei ole. Viime viikko meni 41 asteen kuumeessa, nyt keuhkoputkentulehdus taas paalla. Tytto vaan laihtuu ja laihtuu. Nyt painoa on 11 kiloa. ja siis sita leikkaustakaan ei mielellaan tehda alle 12 kiloiselle.
Onneksi sairaalassa ottavat tosissaan ja meilla on ns. vapaa kulku lastenosastolle eli saadaan menna suoraan sinne kun tilanne sita vaatii. Myos korva-ja nena puolen kanssa on sopimus, etta jos tilanne menee yhtaan enaa huonommaksi niin sitten suoraan sinne hataleikkaukseen.

Tytto ei siis enaa saa oikein nukuttua oita, oksentaa jatkuvasti limaa, ei saa henkea kunnolla ja saa ventolinea nyt 6-7x2 annosta paivassa. kaksi kertaa on saanut sellaisen kohtauksen, etta on mennyt siniseksi eika saa henkea. Talloin viety suoraan sairaalaan adrenaliinia ja ventolinea saamaan. Anteeksi, etta valitan, mutta kun tama on niin rankkaa. Olin oikeastaan paattanyt, etten taalla teille ala tata itkemaan, kun monilla on niin paljon pahempiakin ongelmia, mutta taman aidin sydan vaan itkee. Ava on nyt ollut kuumeessakin jo yli 4 viikkoa talla kertaan. Syksyn ja talven aikana on pelkkaa kuumelaaketta kulunut monta kymmenta pulloa. Pelottaa jo pienen maksankin puolesta.

Onneksi vauva voi hyvin. Nukkui viime yona taas 10 tunnin younet ja kasvaa hyvin. Rukoilen ja toivon, etta talta astma, allergia ja kurkku/korva-kierteelta valtytaan hanen kanssaan.

sabba :hug:

Katrinainen & Ava :hug:

kiaralA tervetuloa mukaan ja tsemppiä tulevaan koitokseen!

Pottailu on alkanut sujua paremmin ja paremmin. Viime päivinä on joka kerta pisut tulleet kun on potalle mennyt ja pari kertaa itse jopa pyytänyt päästä potalle.

Puhe on kans kehittynyt huimasti. Joa oli perjantaina mun faijan hoidossa Helsingissä ja on koko viikonlopun hokenut missä metro? ja pälyilee ikkunasta ulos :LOL: Meil ei tääl kotikulmilla ole metroja... :D

Hiihtäminen kaivoin esikoisen sukset esiin ja Joa lähti innoissaan hiihtämään. Meil on kunnan kunnossapitämä latu ihan oven ulkopuolella (matkaa 10m). Hän oli ihan innoissaan. Katsoi vain miten muut tekevät ja viipotti perässä kun laitoin hänet urille. Aika paljon oli hiihtäjiä ladulla ja Joa herätti useimmissa hilpeyttä :D Laitoin hänestä kuvan FB;n toukokuun toivottuihin.

Matkakuume alkaa taas olla melkoinen. Onneksi vähän lievitystä sain kun varasin meille Kreikan reissun toukokuulle. Edla :wave: saitko jotain varattua? Päädyittekö toiseen kohteeseen?

Huomenna alkaa Joan tarhaura. Harjoitellaan viel niin et olen kotona mut torstaina oon jo menossa duuniin et sit olis pakko jättää koko päiväksi. Onneksi teen vain 6h päivän. Mua hirvittaa varmasti enemmän kun poikaa itseään :LOL:

Katrinainen,voi hyvä taivas :eek: Vähemmästäkin alkaa ihminen olemaan loppu.... täytyy nyt toivoo et sairastelee sit koko elämäsä sairaudet nyt,eli pääsis sit helpommalla jatkossa kun tästä kierteestä pääsette...ei voi muuta kuin voimia antaa :hug: :hug:

Vilma,Minnes kreikkaan meette? Meillä kans reissu varattuna toukokuulle kreetalle.... =)

Repa piiiitkän harkinnan jälkeen päädyin Rodoksen Falirakiin. :wave: jos joku on ollu (lasten kanssa) Falirakissa kuuntelen mielenkiinnolla kokemuksia! :D

Katrinainen todella ikävältä kuulostaa toi Avan sairastelu. Onhan sulla joku joka auttaa jaksamaan? Paljon jaksamista ja voimia arkeen! :hug:

Katris, :hug: ei noi musta miltään pieniltä asioilta kuulosta, voimia sulle ja tietty Ava-neidille! :hug:

Kurpitsa,
toivottavasti toi raapimisen syy löytyy nopeasti, koska eihän toi neidistäkään voi mukavaa olla :hug:

Vilma,
ei olla päästy mihinkään yhteisymmärrykseen. Tuo mies on jotenkin ihan vastahankaan, mut sit mä lähden neidin kanssa kaksin tai yritän houkutella jotakuita muita lähtemään messiin. Löysin tosiaan ihan unelmahotellin Kosilta, mut lähtö olis vasta kun neiti on (siis viikkoa aiemmin) täyttänyt 2, joten hänestä pitäis maksaa 550? siitä viikosta ja siihen mä en vaan periaatteesta suostu! :kieh: Toi Faliraki on hyvä vaihtoehto, mut en tiiä pitääkö olla vielä 1v kun tulee takaisin et pääsee pikkurahalla mukaan. Toinen on Ixia.

Oltiin Tukholmassa juuri risteillen ja olipas mukava reissu. Neiti juoksi laivaa edestakaisin ja viihty erinomaisesti pallomeressä :D Nukkui koko kaupunkireissun ajan :eek: , ni kyllähän sitä sit jaksokin touhuta... Muutamia edullisia aleshoppailuja (ihania barbapapa-vaatteita :heart: ) sain tehtyä ja naukurille, yhtään poppia en ponkannut matkalla. Aikas kova myrsky oli viime yönä ja mä en saanu nukuttua. Jouduin virittelemään vielä neidin sänkyäkin kun ei meinannut pysyä paikoillaan siinä aallokossa :/

Nyt kattomaan digiboksin aarteita :D

weiss
Katris: VOI EI!!! Halit teille! :hug: Kuulostaa niin tutulta, onko Avalla jatkuvaa hoitavaa lääkettä astmaan? Meillä oli esikoisen kanssa samanlainen kierre, kunnes sai pelastavana enkelinä Seretide lääkityksen (hoitava astmalääke babyhalerin kautta) sekä lisänä singulair lääkkeet tablettina. Mutta tiedän mitä tuo elämä on, enkä voi muuta kun toivottaa voimia, sillä sitä se todellakin vaatii!! :hug:

weiss meilla avaavana laakkeena on tuo seretide juuri ja singulair on kaytossa pulverina. Seretidea ottaa seka aamusta etta illasta. Sitten meilla on nestemainen zyrtec myos jatkuvassa kaytossa, eli paivittain ottaa elainpolyallergian takia. Ava voi siis saada oireita esim. koiranomistajien vaatteista jne. joten siksi jatkuva allergialaakitys. Me luovuttiin babyhalerista siihen vanhaan 90-luvun totsaan, kun sairaalan ylilaakarin mukaan silla saa laakkeen tehokkaammin.

Rankkaa tama todella on, mutta onneksi tama voi korjaantua ian myota. Miten Weiss teidan allergiat voi?

mitas ihanaa edlan digiboksista loytyi?

katrinainen...voi itku, että Avalla on noin paha tuo allergia/astma...miun siskon tytöllä oli ja kaverin pojalla on sama juttu :( ....siskon tyttö voi nykyään hyvin ( 10v. )...en jaksa muistaa tarkkaan milloin alkoi hänellä helpottaa...n. 3-4 vuotiaana...sisko vei tytön eräälle lääkäri/homeopaatille ja sai sieltä avun ( toimii helsingissä )...kaverin poika on nyt 3...ei ole vielä helpottanut...jaksuja sinne :hug: :hug:

Meillä neiti on alkanut höpöttää enemmän ja uusia sanoja tulee päivittäin...kyllä on saanut nauraa...minuu kutsuu kakka äitiksi :LOL:

Siskon masu-asukki voi hyvin...tänään oli rakenneultra...pojan laskettu aika on 1.6 :heart: ...miä ootan innolla pikkuista.

katris, edelleen kuulostaa aika rankalta -ainakin tuo eläipölyhomma. Toivottavasti korjaantuu iän myötä :hug: Ja meidän digiboksistahan löytyy vaikka mitä aarteita :D Muumeja 100 jaksoa, Alfred J Kwakkia pari jaksoa, sit jotain miehen toimintapätkiä ja mulle kaikennäkösiä dokumentteja, canalilta tulleita hömppäleffoja ja telkkarin turhanpäiväisiä sarjoja :D Äitin jälkiruoka voi olla vaikka hetki hiljaisuudessa sohvalla -kaukosäädin kädessä ;)

matami, ihana kuulla et siskolla sujuu hyvin :heart:

Joo, nyt täytyy mennä nukkumaan, öitä :wave:

Katrinainen älä nyt anteeksi pyytele että "valitat", kyllä sulla on siihen todenteolla aihetta. Kuulostaa ihan järkyttävältä. Mun on täysin mahdoton edes kuvitella millaista tuo on, tosi pelottavalta kuulostaa kuitenkin. Aika lujilla tosiaan olette, mutta hyvä jos pienempi kuitenkin on reipas ja ennenkaikkea hyvä nukkuja. Saat sinäkin ehkä hieman levättyä. Laitan tuleen täältä paketillisen jaksamista&voimia sinne vuonojen maahan :hug:

Poika joko olet palaillut työreissulta?

Tytöt nukkuu vielä ja mä hörpin kahvia. Tekemistä riitäis mutta en saa taas aikaiseksi aloittaa joten täytyy käyttää kaikki mahdolliset "tekosyyt" olla aloittamatta - kirjoittaa siis tännekin jotain.

Mitäs täällä onkaan puhuttu...Päiväunet yksillä menee nyt molemmat, nukkuvat 12-14.30 välisen ajan. Neea tepsutteleekin jo itse päikyille kun sanon päiväruuan jälkeen että on päikkyaika. Nappaa unirätin kainaloon ja tutin suuhun ja tulee antamaan unisuukon...suloinen näky. Pienempi nukahtaa tyytyväisenä kun saa itse juoda tuttipullosta maidon sängyssä. Joskus mietin että mihinkä mua oikein enää tarvitaan , niin nopsaan nuo alkaa "itsenäistyä". No joo, kyllä mua kai vielä tarvitaa :LOL:

Tutti siis on vielä unikäytössä Neealla, eipä hän muuten olekaan sitä koskaan tarvinnut. Kai se pitäs tässä joskus pois ottaa...Mietin että josko ottaisin sit molemmilta samalla tutit pois kun ei tuo Nettakaan käytä sitä juuri muuloin kuin nukkumaan mennessä (joskus kun kitisee väsymystään se toimii hetkellisenä äänenvaimentimena). Olis sit kerralla talo tutiton. Saas nähä kuinka tää äippä tuon tulee sit hoitaan...En oo ressiä vielä asiasta ottanut.

potta on meille vieras kapistus. Ei Neea siinä pysy...mut supistajalla käydään ihan säännöllisesti. Pissit tulee jo 75% pönttöön, isompia asioita satunnaisesti. Tosin kova on Neeallakin yritys, liian myöhään vaan kertoo sen että tarttis päästä kakalle...yleensä se on jo silloin pöksyissä. Meinasin alkaa pitää pikkuhiljaa tuota Nettaakin potalla. Onnistuis ainakin aamuisin kun heräilevät samaan aikaan niin ei muuta kuin molemmat vessaan yhtä aikaa. Nyt kun vaihdan Netalle vaippoja samalla kun Neea on aamutoimillaan.

Ja mitäs vielä...en muista. No edelleenkin kuitenkin olen sitä mieltä että oli ihan hyvä juttu tehdä lapset näin pienellä välillä. Äitini kyllä yrittää kokoajan surutta latistaa tuota, hänestä tämä on edelleen vallan käsittämätöntä :LOL: Toki sitä käsityötä on, mutta niin moni asia menee periaateella "kaksi kärpästä yhdellä iskulla" ja nykyään on jo niin helppoa kun nukkumiset on samassa tahdissa. Syömään kun tuon isomman saisi vielä kunnolla itse niin olisin oikein onnellinen. Nyt se on sellaista että ekat kolme lusikallista menee hienosti, mut sit alkaa leikki...ja sitten tää äiti aina luovuttaa ja syöttää loppuun. Omamoka tuo varmaan on, mut tyttöjen myötä oon oppinut "luistelijaksi". En tiedä onks se aina hyvä, mutta kyllä välillä mennään surutta sieltä missä aita on matalin. Mutta onhan se edistystä mulle kun olen niin tuskaisen tarkka Ennen ollut kaikesta. Korostan sanaa ennen...ehkä tuo on ihan hyvä juttu et on tän vaikean masennuksen myötä oppinut huomattavasti "relaamaan".

Yhteistyössä