Hei kaikki, pitkästä aikaa taas!
Ehdin pitkästä aikaa koneelle ja
voi kurjuus mitä kaikkea ikävää osaan teidän elämistä on sattunut
sarbba Olen kovin pahoillani äitisi sairastumisesta :hug:
katrinainen Tosi kurja lukea teidän Avan jatkuvasta sairasteluista (mulla ei ole ollut lainkaan käsitystä, että hän noin paljon on ollut kipeänä!!) ja että pienikin on nyt flunssassa :ashamed: Toivottavasti alatte parantumaan pian!
birdie Voi sinuakin rakasta... Onneksi olet nyt saanut hoidon alkuun! Lääkitys ja viikko saikkua vaan ei ainakaan omaan korvaani kuullosta riittävävältä hoidolta keskivaikeaan masennukseen.. Olethan tiukkana, että saat asianmukaista hoitoa! Ja terapia varmasti olisi paikallaan kuten jenni jo ehdotikkin! Jaksuja :hug:
marmotta Meillä kanssa Neaa on (porukan pienimpänä..) töniskelty vähän väliä pihalla ja on kyllä aika perberistä, jos näiden "bullyjen" äidit ei mitään kommentoi jälkikasvunsa tekosiin!! Vaikka siitähän sen heti näkee, että mistä ovat raukat huonot käytöstavat perineet... :kieh: Ota asia rohkeesti puheeksi äläkä vaan alistu moiseen ja lopeta sen takia kerhoilua!! Ne kiusaajat sieltä joutavat pois ettekä te!
matami Meillä on vauva ollut viikon ripulissa (ei muita oireita, normaalin iloinen ja tyytyväinen itsensä) ja Nealla ollut kaksi päivää kuumetta (eilen illalla 39,6c) sekä maha löysänä. Täällä ainakin
noro-virusta liikkeellä ja siltä teidänkin oireet vähän kuullostaa... Kovin rankka tauti ilmeisesti! Toivotaan pikaista paraneista pienille.
Meille kuuluu hyvää, tytöt kasvavat hienosti ja arki rullaa mallikkaasti. Äiti nyt on kuin haudasta noussut - siitä pitää meidän pieni yökukkuja huolen B) - mutta hyvin jaksellaan kuitenkin porskuttaa eteenpäin. Niin ihania nuo murut on... :heart:
Mulla on kauhea projekti menossa, kun myyn kaikki
vauvatarvikkeet netissä
Päätettiin tosiaan miehen kanssa yhteistuumin, että meillä on kaksi ihanaa murukaista tyttöä ja enempää emme taida enää tehdä joten ihan kiva saada muutamia euroja irtikin noista tarpeettomista vauvakamoista. Kauheasti meinaan tuli aikanaan ostettua kantoliinaa, imetystyynyä sun muuta, joita ei sitten koskaan oikein käytettykään..
Oikein mukavaa viikonloppua!!
Carmen, Nea 1v 8kk ja Anniina-vauveli (tiistaina jo!!) 4kk
:heart: