No johan pisti loskamoskan tänne
Me ollaan nyt kipeenä
Likka on tukkosen olonen ja mä ite oon vähän ku asvalttikoneen alle jääny
Noh, nukkuu hyvin yön, niin eiköhän ala elämä hymyilemään sitten
Vaipoista, meilläkin Pamperssin 4 koko. Neiti on nyt 7kg ja rapiat päälle ja musta tuntuu et ne on nyt ihan passelit.
Matami, meillä tökkii soseet vaikka ollaan 2,5kk niitä vaihtelevalla menestyksellä syöty. Hohhoijakkaa, ehkä sitten joskus niitä menee hyvin. Neiti kyllä näpäkästi ilmoittaa ku ei halua lisää. Samoin ku
Naukurilla, meillä tankataan yön aikana joku 3-4dl velliä/maitoa
Naukuri, kiva et kuvat vihdoinkin sit tavoitti teidätkin. Soitin tänään sinne vauvauintityypille ja ilmoitin et vaihdettais mieluusti tammikuussa arki-iltaryhmään. Soittelee mulle ens viikolla ja vahvistaa mihin mahduttais. Ens viikolla tietää sitten lopettavat.
Vaatteista, mulle naurettiin ku kaverin 2kk vanha poika käyttää kokoa 62 ja mä menin sanomaan et juu me kanssa :ashamed: me ollaan kuitenkin jo 6,5kk
Tapaaminen, juu se
2.1.2009 sopii hyvin ja kellonajalla ei oikeestaan oo meille väliä. Me joko ollaan hyväntuulisesti hereillä tai sitten ei
Kampissa on se kahvila johon voisi jopa mahtua sillon päivällä kaikkien meidän rattaat. Mitäs muut pks:läiset on siitä mieltä?
Birdie, musta kytkykännyt on ihan jees, jos oot sellanen tyyppi et sulla kännykät kestää pitkään. Sithän se on kurja jos oot kova hajottamaan ja joudut hommaa uuden ja samalla sit maksaa sen vanhan kuitenkin loppuun. Mulla on monia kavereita joilla on sellainen ja ovat kyllä diganneet. Tollalailla saat halutessasi huippukännykän eikä tarvii maksaa maltaita kerralla.
Unirytmistä, meillä mentiin just vasta yöpuulle, vikat päikkärit nukutaan edelleen tuossa 20-22 sit valvotaan tää reilu tunti ja nyt sit nukutaan kuuteen jolloin tankataan (max 10min) ja sit nukutaan 9-10. Sopii äidille hyvin. Meillä SAA nukkua aamulla pitkään!
Merika, helpompi laittaa se uusiks ku alkaa ettii:
Fazerin suklaakakku
200 g voita/margariinia
2 dl sokeria
3 kananmunaa
3 dl vehnäjauhoja
2 tl leivinjauhetta
2 tl vaniljasokeria
3 rkl kaakaojauhetta (sitä perinteistä, van Houten tms.)
0,5 dl maitoa
½ levyä Fazerin sinistä (eli n. 100 g)
1. Pehmeä voi ja sokeri vaahdotetaan, huoneenlämpöiset kananmunat vatkataan yksitellen vaahtoon.
2. Kuivat aineet sekoitetaan keskenään.
3. Sekoitetaan taikinaan vuorotellen maidon kanssa.
4. Tässä vaiheessa taikinaa ei saa vaivata, vaan varovasti sekoitellaan.
5. Fazerin sininen paloitellaan taloussaksilla suurehkoiksi paloiksi (0,5cm*0,5 cm) ja sekoitetaan taikinaan.
6. Minä otan vain levyn päästä kiinni ja alan leikata suklaalevyä kulhon päällä.
7. Palojen koosta ei ole niin kauhean tarkkaa.
8. Kakun ideana on, ettei suklaa kokonaan huku kakkuun, vaan sinne jää sattumia suklaapalasista. (Kun mä tein kuorrutekakun, sulatin suklaan maidon kanssa)
9. Paistetaan voidellussa ja korppujauhotetussa rengasvuoassa 175 astetta n. 45 min-1 h. Uunin mukaan.
10. Tulitikulla voi kokeilla loppuvaiheessa kypsyyttä
Kuorrutus:
150 g Suklaata
1 dl kermaa
1 rkl margariinia tai voita
Sulata kattilassa tai vesihauteessa, anna saostua hieman. Jäähdytä hetki ennen kakun päälle laittoa.
Nonni, johan on romaani. Hyvät yöt :wave: