Tervehdys kaikille -IHANA TALVI täällä
nautitaan niin kauan kun kestää.
En oo yhtään ehtiny koneelle - päivät hävii johonkin ja illalla simahdan neidin viekkuun.
matami mä annoin ensin 3 pvä aina samaa testattiin perusjutut peruna,bataatti, porkkana, kukkakaali -sit kun mistään ei oo tullu mitään niin sit en oo pitäny enää hirveesti välii eilen sai samalla persikkaa ja aprikoosia kun oli puurossa. olis ihan eri jos olis tullu oireita. bataatti ja omena
siitä tuli hyvää ja makeeta.
marmotta hienoo kun teillä kontataan.
birdie toi imetysjuttu -ajan kanssa varmaan pääset yli. Se ei tosiaan tee susta huonoo äitii -se imetys vaan on niin yliarvostettuu johonkin pisteeseen asti kunnes sitä aletaan ihmetellä et vielläkö imetät. mun kaveri kerto et hyvä kun ei alkanu itkee kun oli kyläs ja oli itse joutunut lopettaa ja meidän neiti söi oikein antaumuksel :ashamed: Monet kokee varmasti samoin kun sinä aina välillä -mut se on mennyttä aikaa nyt vaan katse tulevaan. :hug: sinne.
Edla muistatko yhtään koska kirjoitit sen suklaakakun ohjeen? oliko se tän ketjun alkupäässä?
shoppailu mä ostin itselle farkut -oli pakko kun edelliset repes oli niin kuluneet. Ja huomasin sen kaupas :| onneks oli pitkä takki. No onneks niit kiloi on lähtenyt ettei tarvinnut ostaa suurempia kuin ennen.
Joululahjat melkein ostettu
onnittelut näin yhteisesti hampaasta hampaita saanneille, tädiksi tulemisesta Nemikalle, uusista taidoista ja täyteen tulleista kuukausista.
Mut nyt pitää taas mennä. :wave: