Vilma, ei oo tullu vielä leffoja sivuille
Mä taas kyllä tykkään tennarista kyllä, flamingoa en oo testannu, enkä taidakaan testata ku autonen on vähän särki
Naukuri, jokos teidän sukelluskuvat tuli? Mä aattelin ottaa molemmista sen A5 kuvan ja sit ne digikuvat.
Repa, ei kai oo muuta mahdollisuutta ku mennä lapsentahtisesti noi unet? Kyllä se siitä ajan kanssa sit se rytmi tulee, mut noi on vielä niin pieniä et menee miten menee. Äiti vaan samaan rytmiin
Puurot, vielä ollaan vaan maistettu kaurapuuroo ja banaanipuuroo. Riisipuuro olis seuraava kokeiltava.
Soseiden määrät, edelleen aika heikkoo tai oikeestaan vaihtelee. Välillä menee 5 lusikallista ja välillä 25. Se
naukurin pirtelöohje tosiaan on otettu käyttöön, toki vasta sen jälkeen kun on lusikalla yritetty saada sisään jotain. Kyllä sit pullosta menee puol purkkia sosetta ja paljon maitoa :headwall: Mutta eikös
Jenni ollu mun kohtalotoveri tässä? et kaikki keinot käyttöön et jotain menis sisälle?
Konttausasennosta, meillä harjotellaan sitä aina välillä ja voi hurja kun on selkä kaarella, et äitii ihan hirvittää
Onneks tuo kuitenkin harjoittelee enempi täti monika-metodilla eli peppu ylös ja se heilumaan
Tai sitten kädet suorina ja heilutaan
Huopikkaista, juu mä tosiaan alkusyksystä niitä jo kattelin ja kyllä ne Lahtisen sivuilla oli tuon hintaset. Onhan varmaan noi tehtaanmyymälän hinnat pikkasen halvempia. Summer tuu sit kertoo ku oot käyny siellä, et minkähintasii on. Voidaan sit lähettää sulle pahvisia jalankuvia ja sä alat tekee bisnestä