Heipä hei,
Babybiosta kotiuduttu ja saatu ruokittua sekä neiti että äiti
Leffa ei ollu mitenkään erikoinen, mutta hyvä puoli siinä oli se, et se oli ku kaunarit, ei tarvii koko ajan kattoo ja silti pysyy mukana
Meidän päivänsäde jakso melkein koko leffan... viimeset kakskyt minuuttii jouduin aktiivisesti viihdyttää ja viimeiset kymmenen minuuttia neiti huusi väsymystään
Vilman muksu oli taas paljon rauhallisempi. Tuolla oli leffan aikana pistetty vaunuihin kassi jossa oli puuroo, maitoo, vellii, kakspluslehti ja omenasipsejä
aika kiva
Majj, oon joo maissinaksuja aina sillon tällön kokeillu. Aluks ne meni hienosti ääntä kohti ja niistä pidettiin, mut nyt on mukavampaa pistää ne pariin osaan ja heittää pois. Eli ei oo nyt viime aikoina suostunu syömään niitä
Aaoo, törkeetä asiakaspalvelua, hyvä et laitoit palautetta. Sitten toinen, hyvä ettei käyny mitään, mut harkitse et jos tekisit teidän sängystä semmoisen ison pinnasängyn eli laitaa vaan kehiin
Galluppia, käännytään molempien kylkien kautta. Ei ryömitä, eikä kontata, mutta 360 menee matolla ja vähän välillä peruuttaa. Konttausasentoa jo haetaan kädet hytkyy, mut peppu ei vaan nouse. Ei myöskään pyöri. Pinsettiotteella osataan ottaa tavaroita, pyörittää niitä kädessä sekä sujuvasti myös heittää pois jos ei niitä enää tarvita. Nousee sitterissä istuma-asentoon ja istuu nätisti jo myös syöttötuolissa. Valittaa, kiljuu, jokeltaa, pärisee ja nauraa paljon. Piiloleikkiä leikkii myös pupunsa kanssa
Osaa nostaa sen pinnasuojan katsoakseen telkkaria ja myös muutenkin esim. jos oottaa et joku tulee hakee päikkäreiltä (ettei nyt turhaan huuda). Tamburiinia soitetaan myös. Repa, meillä myös pusuja annetaan äidille ? sekä tartutaan naamaan aika kovaankin kiinni
Naukuri toi pirtelöjuttu vaikuttaa tosi hyvältä.
Mä oon tiputtanu yhen ruokailun pois päivästä. Me syödään nyt aamupuuro, päivällä kasviksia ja lihaa, iltaruoka sit jotain hedelmää ja iltapuuro. En vaan yksinkertaisesti saa menemään kerralla ku 3-4 lusikallista jos se 5 kertaa on. Tolla neljällä sentään saan vähän enemmän menemään.
JEEEEEE,
Naukuri meidän sukelluskuvat tuli tänään nettiin
kaksi hienoa kuvaa