TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MAALISKUUSSA

Katris...miul oli koko raskauden alkuajan vuotoa...eli älä vielä menetä toivoa :hug: :hug: !!

Meillä syömättömyys ja juomattomuus jatkuu :eek: ...ehkä vähän enempi on syönyt tissiä...joista kait jotain on herunut...tarjosin eilen korviketta mukista....arvasin, et YÖK :x ....eipä neiti juo!!!....ihan pirtee on...eli ei kai täs tarvii huolestuu...vaikka vähin nestein ja ruuin mennään...kai se lapsen kunto laskee...jos todellakin alkaa kuivahtaa...

Kieltäminen....Ei sana ja haetaan pois....eipä tehoo...neiti menee heti takaisin...varsinkaan Tv:tä kun menee lähmii....eilen noin 50krt ollan aikana joku haki pois Tv:n luota :kieh: ...voiko olla hiukan itsepäisyyttä ilmassa ;)

matami mulla oli yhden illan vatsatauti -tais tulla kanahampurilaisesta. Yök en syö enää koskaan. Meni niin nopeesti ohi ja olo helpotti heti kun sai oksennettuu. Hyvä et sullakin voimat jo palaneet. vaikka mulla tosiaan oli vaan yhden illan huono olo --niin kyllä huomas rinnoissa--ihan littanat. Nyt kun oon taas juonut hyvin --niin maitoo piisaa. meillä neiti on alkanut itse menee paidan kauluksesta sisään--yritys kova ja tietää mitä tahtoo. Huvittavaa -ainakin vielä.

katrinainen voi kuinka ikävä. :hug:

Carmen Torstaina on vauvakino -oletko menossa? Mun olis tarkoitus mennä vihdoin ja viimein. Me ollaan oltu niin kipeitä et en oo voinut ees ehdotella treffejä --mut sit kun se uus Skanssi aukee niin tehdäänkö sinne treffit. Ihanaa kun tulee Jesper junior ja muita ihania liikkeitä ihan tänne lähelle. :D

tissit ne on aika mehevät viel. Mut katsotaan miten käy kun imetyksen lopetan. Totta se on et kyllä ne pikkasen alemmas tipahtaa vaikka pienet rinnat onkin. Vatsa on raidoitettu kuin seepralla ja se on ja pysyy. Kakkonen ei niinkään tehnyt tuhojaan vaan esikoisen jäljiltä ovat arvet. Mut se on elämää ja kaikkeen tottuu.

Kurpitsa onnea ryömimistaidosta. meillä se jäi välistä ihan kokonaan -taaksepäin mentiin, mutta ei etuperin. :)

repameillä neiti oli kans paljain jaloin.

Oma lelu on kans kiva. 1v. kuvasta te jotka olette jo esikoisen kanssa olleet oliko lapsella kuvassa naarmuja, mustelmia yms. meillä neiti lensi maahan nurin just kaks päivää ennen kuvaa -verinaarmuja. Kuvassa näkyy merkit -kuulemma aika tavallista, jos peruttaa niin varmasti kohta viel pahemmat jäljet. Mä haluaisin et kuva otettais ulkona luonnossa -voisin istuttaa neidin jonnekin koivumetsään valkovuokkojen keskelle tosin valkovuokot kukkii äitienpäivänä ei kesäkuun alussa enää. Meillä oli just isommalla kerhokuva ja otin pikkusestakin kuvat -katsotaan millaset tulee.

merika Mikä leffa siellä menee ja mihin aikaan se onkaan? Meinaan meidän typy ei kyllä nuku missään metelissä joten jos osuu päikkäreille niin.. :/ Mutta jos sopii aikatauluun niin kiva olisi sekin kokea! Ja Skanssissa treffataan ilman muuta - olenkin kaivannut täällä Turussa eniten ostoskeskuksia ;) Huhtikuun puolessa välissäkö se aukesi?

1- vuotias kuva on meillä mietinnän alla: MLL:n perhekerhossa kun on kuvaus ensi viikolla, jolloin Nea siis 10,5kk. Olen miettinyt, että onko se meidän "noin 1- v. kuva" vai pitääkö mennä heti kuukauden päästä uudestaan :/ Mitä te tekisitte?
Vaatteeksi olen ajatellut ihanaa Gantin vaaleanpunaista farkkumekkoa valkoisen bodyn ja sukkisten kanssa, mutta pitää nyt kokeilla tuota mekkoa vielä. On meinaan 86cm ja voi olla vielä iso :(

Katris: ei viellä saa menettää toivoa :hug: pidän peukut pystyssä täällä :heart:

kiitti kaikille maito jutuista täytyy itekkin rueta tekee sekotusta loppus tää tuttelin kantaminen.

Mulla etäpäivä tänään, joten kevät vaatteita kävin lapsille ostamassa voi kun oli söpöjä hattuja yms..

Carmen, siellä varmaan menee sama mikä täälläkin eli Marley and me. Jennifer Aniston koirahullutteluleffa :D Mites on Vilma? ootteko te taas kipeenä?

Jespes Junior 1/2-hintapäivät. Joo-o, tein aika hyvät kaupat :) Kahdet lapaset, Ticket to Heavenin sadeasu, Reiman Fleecehaalari sekä Reiman tavisvälikausihaalari sekä kahdet housut ja rahaa meni 70? (eli siis tolla summalla en olis vielä tecciä saanutkaan). Tykkäsin :D

Naukuri, eilen ku puhuit siitä että haluisit jotain pellavajuttuu E:lle 1-vuotiskuvaan, ni mulla saattais olla apu sulle :D Hyppäsin metroon Itiksestä ja menin Kamppiin. Siellä on sellanen liike ku Accessorize. Muistin et niillä on briteistä tuotuja lastenvaatteita, et jos sieltä joku ihanainen mekko meille löytyis. Ni arvaas mitä, pojille pellavapaitaa, -housuja sekä vielä ihania pikkupikku liivejä :heart: Ja vielä vaalea sekä tummempi pellava. Ne oli aivan ihanat :heart: Jos vielä mietit sitä, ni käy kattomassa :) Tyttöjen mekot oli siellä vähän liian erikoisia mun makuun :|

Katris,
onkos vuodossa muutoksia?

Matami,
toi telkkariselostus olis voinu olla mun tekstiä. Ihan samanlaista meininkiä :/

Meillä kans mies siivos aamulla, imuroi ja pesi lattiat ku me oltiin humputtelemassa :)

Meillä mimmi nukku melkein 4h päikkärit :) meillä muuten silmätulehdusta seuras korvatulehdus. Tylsää.

Carmen joo just se taitaa mennä minkä Edla mainitsi. Klo 11.00 alkaa. Joo siel sit viimeistään 17.4. olisko sillon auennut. Mä katsoisin millaset kuvat tulee ja jos niistä tykkäät niin musta ihan ok. Tehän olitte silloin 6kk kuvassa. Meillä Ellasta otettiin kans just, mut ikää oli vast 9kk. Katsotaan josko me satais aikaiseksi oikein perhekuva.

Edla tosi hyvii löytöi teit. mä oon ihan innoissani kun saadaan se liike tänne Turkuun. On sit niin lähellä ja ale näyttää oikeesti olevan ale ja kivoja merkkejä. Mä haluaisin isommalle ens talvella Ticcetin takin ja housut -näin yhdel ja oli pirteet.

Pitää mennä mies tuli kotiin--kirpputori kutsuu :wave:

Edla...miun pitää kurvaa kyl sinne shoppailee...kun tääl takahikiäl joutuu kaikesta maksaa liikaa...tosi hienot löydöt...tai miä laitan sun tilille aina kuukausirahaa..kierrät alet ja lähetät miulle :D :LOL: !...just eilen manasin....et tääl ei oo mitää...rakastaisin kierrellä siellä esim. kirppareita....käytiin joskus ennen siel kirppiksillä...nyt ei jaksa ikinä lähtee....

Merika...saitko miun vinkit niistä Thaikkumatka sivuista??...jos niin oletko saanut tietoo?

Poitsu vetelee ulkona päikkyjä...oltiin pikku lenkillä.

On nyt oppinut osottelemaan... en kyl ymmärrä aina et mitä ajaa takaa mut kovasti on sormi pystyssä :D

Edla,Hyviltä löydöiltä kuulostaa... =)

Meikä se vaan ei jaksa innostuu mistään haalariostoksista... ne kengätkin ahdistaa,et pitäs ettiä kun kohta seisoksii ehkä ilman tukee...saa nyt nähä. Sisävaatetta on viel kiva ostella mut heti kun mennään näihin tuotteisiin,mitä pitää enempi miettiä,et kestääkö varmasti jne. niin mulla menee ikäänkuin ostamisen ilo ;) Ja kun en saa edes kicksejä mistään merkeistä tms... voisko joku suorittaa mun puolesta noita vaatehankintoja :D

Meil puhaltaa nyt tästä illasta lähtien uudet tuulet B) Eli iltatissi siirtyy olohuoneen puolelle puuron jälkeen ja tissin tilalla makkarissa luetaan kirja...saapi nähä,mitä Kassu on tästä mieltä :p
Tavotteena olis saada isä mukaan nukuttamiseen ja parinviikon päästä jos mummu tulis ekaa kertaa laittaa pojan nukkumaan...päästäis miehen kanssa syömään ja lasilliselle. Tultais sit kyl puolenyön tietämillä kotio,kun yötissittelystähän ei oo vielä päästy puusta pitkälle. Mut mulle riittää kyl et pääsee vähän miehen kanssa kahden kesken nautiskeleen :heart:
Sit kun joku antas voimia siihen et sais ees harvennettua tota yötissiä... |O :ashamed:
Selkeesti poitsulla nyt hellittänyt äiti on paras-vaihe,koska aamulla kun heräsvät iskän kanssa ja tulin parituntia myöhemmin alas,ei poika ollu moksiskaan...yleensä konttaa heti jalkoihin ja pyytää syliin =)

Katrinainen: :hug: :hug: älä heitä vielä toivoa menemään.

edla: Hyvät löydöt kyllä teit, onko se niin että ihan kaikki sielä jesper juniorissa puoleen hintaan? Ja kauanko nua päivät kestää ? :)

Meillä olis huomenna aika sinne nenä-,korva- ja kurkkupolille, saa nähdä mitä siellä sanovat. :|

Tein myös aika radikaalinen muutoksen, mustista hiuksista värjäsin kirkkaan oransseiksi hiukset! :D :saint: mutta ihan kivat tuli, kesäset.. :p

Repa: Mä oon varmasti yhtäpihalla kun säkin noista kenkäostoksista... |O

majj...miten sait hiukset mustista pois...kävitkö kampaajalla vai itse?..miulle sanoi kampaaja viimeks, et jos haluun vaaleemmaks ( miul tumman ruskeet, värjätyt)...niin pitää tehä värinpoisto ensin :/ ...haluaisin muutaman asteen vaaleemmat...kun on niin harmaantunut...olis helpompi häivyttää :whistle: :ashamed: .....

majj...siähän oot ammattilainen...mikä konsti olis paras värjäyksessä näitten tyvestä tooooooosi harmaitten hiusten kans????...alan ola epätoivoinen...itse olen kans ollut kampaajana...mut kun siit on aikaa liian kauan....eli en itse tiedä :ashamed: ...

katris: elä vielä menetä toivoasi..mulla tullu jokaiselta vuotoa parina kuukautena plussan jälkeen ku menkkojen olis pitäny alkaa..ja kahdelta muksulta muulloinki ollu vuotoa. jos ei kunnolla lorise niin voipi kuule ihan kuulua asiaan.. :hug: :hug: :hug: :hug:
ite olin varma ku menkkoja odotin ku vuoto alko et suotta testiä tehdä..sit se oli sitä pientä vuotoa viikon varmaan ja tein testin ja plussaa näytti..ja tuossa tuo poika on =)

matami: Vielä opiskelija ;) tai jäi tua parturi-kampaaja koulu kesken mutta ajattelin käydä loppuun kyllä. Yks ystävä ( kampaaja hänkin ;) ) värjäsi, ja tosiaan jouduttiin ottamaan yks värinpoisto, mutta mulla onneks vaalenee todella helposti ja hyvin. Mutta harmaiden hiusten värjääminen, itse varmaan värjäisin kampaamo väreillä että saataisiin 100%:sesti harmaat peittoon. Ja silloinkin ensin esi-pigmentoisinn harmaat, eli väri + vesi ja sen jälkeen vielä se "oikea" väri siihen päälle eli väri + hapete ( ei pestä hiuksia siinä välissä ), näin itse ainakin tekisin, mutta veikkaanpa että hirveän monessa kampaamossa ei ole aikaa noin tarkasti tekemään...

Matami :LOL: kuukausirahaa :LOL: Tänne vaan shoppaamaan :D

Majj
, Tän viikon vissiin ovat eikä kaikki vaatteet oo alessa. Kaikki tämän kevään mallit oli vielä normihintasia. Reimalta oli tarjouksessa tota haalaria mitä meillä on ja sit sit tecciä oli takkeina ja housuina. TtH oli vain noi sadeasut. Sit oli sisävaatteita Tutalta, Espritiltä, Legolta sekä Reimalta. Värinpoistossako sun hiukset muuttu oransseiks? Mulla on kanssa punapigmenttii niin paljon et noin on pariin kertaan käyny :D

Vielä pitäis lähteä ku toi lapsi tuolta herää (epäilen et olis tulossa kipeeks ku nukkuu nyt kolmatta tuntia) niin lempikauppaan eli Prismaan:D

Näin meillä iskä sano et hankkii neidille häkin -tarkoitti tietty leikkikehää :) No oltiin sit isomman neidin kanssa kirpputorilla ja hän huomas sellasen fiinin LINTUHÄKIN vähän sellasta suurempaa mallia -minne pikkusisko hyvin mahtuisi :LOL: Iloisena sit suurella äänellä et ostetaan E:lle tuo häkki. Kyllä siinä oli muillakin ihmisillä naurussa piteleminen kun yritin selittää et eihän me nyt vauvaa voida sinne teljetä. :)

edla: Ei kyllä minä ihan tahallani oranssit halusin, eli ei johtunu siitä että otettiin värinpoisto ja siitä jäi oranssiksi ! :LOL: Hmm. pitäisköhän pyytää J:n kummitätiä käymään vähä sielä jesper juniorissa jos löytyis joku haalari tms.. :saint:

Merika: Ihana ! :LOL:

Kysäisen nyt uudelleen: Oliskos teillä kellään hyvää masaliisan-ohjetta? Mulla on yks vastaava, mutta ei ole oikein meidän makuun.

Yks hyvä puoli tässä vatsataudissa on paino pysyy ainakin laskussa, kun ei tee mieli syödä, kun maha mullaa kokoajan.

pakko pika leveily pitää...meidän poika sai vihdoin ja viimein ensimmäisen hampaan..johan tuo 11kk on mittarissa... :D
ihanaa olla koneella ku ukko juoksee pojan perässä..vauhti on ihan kauheeta. ja kiipee joka paikkaan. :| kauhea virtanen koko kaveri. :)

tänään ollu kauhee päivä..jouduin veljelle ambulanssin soittamaan ja on nyt teholla. odottelen vaan et saa voimia sen verran et saa sen puhelimen päähän. ja huomenna päästävä katsomaan sitä. :'( kauhea hätä mulla siitä. :'(

Yhteistyössä