Hiphei!
Kiirusta on pidellyt, niin on jäänyt palstailu... :ashamed:
kirsikkatomsku: Joo, en tuppaa ressaamaan muutenkaan enää kovin helposti, joten mennään ihan uteliain mielin sinne fyssarille. En usko itsekään et mitään varsinaista vikaa olis pojassa. Hitaastihan tuo oppi kääntymään ja ryömimäänkin, joten eiköhän tämä ole vaan jatketta sille. Mutta musta on ihan hyvä, et "huolehtivat", ettei vaan katsele sormiensa läpi. Katsotaan millasta ohjeistusta perjantaina saadaan
katris: Oih, toivotaan nyt että menis parhain päin ja jouluvauvaa pääsisitte odottelemaan!! Pidetään peukkuja
Carmen: Mistä päin haette Briot? Löysin Keravan Pikku-Hurmurista hintaan 499e, onko Espoossa vieläkin edukkaammin??? Tahtoo tietää
Sieltä Suomen Lastenvaunutukustako? Oon nyt viettänyt pari iltaa rattaita surffaten ja Brioihin varmaan mekin päädytään. Hinta-laatusuhde olis kohdallaan. Mustat haluisin
Mäkin kävin tänään
Jesper Juniorissa, mutta ei tarttunu mitään mukaan
Siis mä oon vaan niin helkkarin nirso! Merkillä sinällään ei ole väliä, mutta oon tosi kranttu sen suhteen miltä vaatteiden pitäs näyttää; siis kuosi, värit, malli (leveä, tyköistuvampi jne. ).... Kaiken näköistä olis ollu, mutta en saanu mitään ostettua, kun ei oikein iskenyt.
edla: Kiitos tuosta pellavavaatevinkistä! Pitää käydä katsastamassa, kun poikkean keskustassa seuraavan kerran. Nyt houkuttais tuo ajatus 1v. kuvasta valkovuokkojen keskellä, kun Merika siitä kirjotteli
Olispa ihana luonnonlapsi siellä metsikössä
Ehkä ei siis sittenkään kuvaamoon...
Masaliisat???? Oli kyllä mullekin niin vieras käsite että
Mä en pidä mistään missä on liraustakaan kahvia, joten meidän versio ns. mokkapaloista on ennemminkin suklaapiirakka, jossa on vaan kaakaota. Eikä se pinta kovetu vaan jää sellaiseks ihanan pehmeäks. Voisinkin joku päivä kirjoittaa sen jumalaisen ohjeen tänne
Pitää kyllä ylistää
huuto.netiä. Myytiin pojan kaukalo ja siihen ostetut matkikset siellä ja meni hujauksessa kaupaksi!
Saatiin vielä tosi hyvä hintakin, kun olivat molemmat hyvässä kunnossa. Kaukalo joutui siks vaihtoon, kun ajateltiin kakkoselle hankkia Duologic, jossa olis kaukalo ja istuin samas ja olis vielä isofix.
Meillä edelleen
kitistään ja vingutaan päivät, joten koitetaan nyt villisti keksiä tekemistä ennen ja jälkeen päikkyjen. Tänään oltiin aamupäivä MLL:n kerhossa ja unien jälkeen Jumbossa. Pysyi kaveri ees jotensakin tyytyväisenä.
Jaha, tuttia laittaan...