naukuri Mäkin joskus toivon, että mies lukis mun ajatukset
. Ärsyttää kyllä, jos täytyy joka asiasta erikseen mainita. Ei miesten aivot vaan vissiin oo ohjelmoitu niin, että ne tajuais lukea ajatukset... Meillä kyllä mies auttaa, jos vähän vihjaan...tosin mulla on taipumus vihjata kerrasta aikas selvästi, jos oon sillä tuulella
, tiukka mamma! Sitten muuta asiaa...
fysioterapiasta. Istuuko teidän pikkunen, jos hänet laittaa lattialle istumaan? Mietin vaan tuota itse istumaan nousemista. Ei meidän J osaa kyllä itse nousta, mutta istua kököttää kyllä milloin missäkin, jos hänet istumaan laitan. Joissakin neuvoloissa ollaan näköjään aika tarkkoja missä iässä mikäkin taito pitäis olla kehittynyt, mutta eihän nuo vauvelit sillai toimi. Kaikki ajallaan
, toivottavasti teidän pikkumiehellä on kaikki hyvin. :hug:
matamimimmi Nuo käsinuket on ihania
. Tuolla nettisivulla oli kaikkea muutakin mukavaa.
Äitiyspäivärahasta Tämmöistä mietin, että mitenkäs tuo määräytyykään. Elikkäs jos en mene töihin ennen pikkukakkosen syntymää, niin saanko sen minimimäärän äitiyspäivärahaa? Kauheasti on töihin palaaminen pyörinyt mielessä täs lähipäivinä :ashamed: . Mitään mielenkiintoa ei ole, mutta haaveissa olis kesän tienoilla alkaa toivoa pikkukakkosta. Mietinkin, että täytyyköhän syksyllä mennä töihin, jotta saisi edes vähän enemmän äprahaa... Ahdistaa koko ajatus töihin menosta ja J:n hoitoonlaittamisesta
.
kurpitsa Paljon jaksamisia sinne :hug: . Toivottavasti lapsen masuasiat järjestyy pian.
NormaalimaidostaNeuvolassa juttelin ko. asiasta ja neukkutäti ehdotti, että joskus 11kk tienoilla vois alkaa keittämään puuron normimaitoon ja sitten 1v. päivän jälkeen joskus alkaa lisäämään korvikkeen sekaan tavallista maitoa. Itse ajattelin kutakuinkin noin aloitella.
Jessillä oli masu sekaisin eilisen päivän, enkä tiedä miksi. Oli ihan hyvällä tuulella, mutta ihan mielettömän levoton. Vauhtia oli ihan liikaa! Ihan selvästi masu jotenkin vaivasi. Yöllä heräsin siihen, kun J paukutteli kuin rekkamies ja alkoi kitistä. Oli sitten päästänyt semmoiset lörökakkelit, että huh! Sitten valvottiinkin tytsyn kanssa klo4-5. Onneksi mies antoi mun nukkua aamulla niin pitkään kuin väsytti ja hoiti J:tä. Mies on tän viikon lomalla. Heräsin klo10.20
. Tänään J:n masu on taas ollu ihan normaali. Outoa :/ .