Huomenia tai päivää pikemminkin...
Poitsu ekoilla unilla tuolla sateessa taas,mutta minkäs teet kun toinen tykkää
Ite ei vaan hotsita kauheesti tuolla sateessa veivailla,mutta mielummin sitäkin kun tossa eteisessä puolituntia...
Oltiin eilen illalla mun äidillä eli mummulla kylässä. Mummu piti poikaa sylissä ja toinen leikki pöydän ääressä ihan kiltisti,sit jotain mummu siinä pussas poikaa poskelle tjtn,niin
alko mahdoton huuto,ihan kyyneleet valu silmistä Ei meinannut talttua millään siinä mun sylissä...ei nyt enää hysteerisenä huutanut mut nyyhki siinä kuitenkin.
Mikäköhän kohtaus mahto olla... Kasper on aina tykännyt mun äidin kanssa olla. Tais hää olla väsynyt ,kun ei ne viimoset päikyt auta enää mitään. Tuntuu että pojan vois samantien lykätä sänkyyn,mut tiedän ettei se ihan heti nukahtais kuitenkaan. Jotenkin mahdottoman lyhyt pinna ilta-aikaan. Kotona sit oli ihan tyytyväinen ja tykkäs kylpeä ja sit nukahti ilman kitinöitä itekseen,vaikka pierujakin tuli =) Nukkukin taas 3h pätkiä ja heräs 7.30. Koitan tänään taas ilman niitä viimesiä unosia...
Muutenkin kun toi poitsu on niiin
kotikissa. Kaikkein parhaimmalla tuulella kun ei tarvi mennä mihinkään
Nimistä vielä: Tykkään vanhoista,ei niin yleisistä nimistä...muotinimistä en niinkään ja muotinimellä meinaan sellasta top 10 annetuimmat joita joka toisella.
Lapsilleni haluan antaa ja annoin sellasia nimiä mitkä merkkaa mulle/meille jotain. Kasperiin päädyttiin koska se oli miehen isosedän nimi joka kuoli 70-luvun alussa ja oli ikäänkuin suvun vanhin,jota vieläkin kaikki muistelee. Jonkin asteinen "kuuluisuus",Kekkostakin treffannut jne
Ja täälläpäin en oo hirveesti tohon nimeen törmäilly,vaikka se ei tosiaan oo mikään harvinainen,mut ei nyt mikään muotinimikään. Tasainen suosio =) Ja toisekseen meillä on harvinainen sukunimi,jonka omistaa vaan miehen vanhemmat ja sisko+ me. Ja vaikka se ei kuulosta erikoiselta,se pitää aina tavata joka paikkaan,joten parempi että etunimi ei oo kauheen hankala. Tosin saa sitäkin aina sanoo että ei i-kirjainta perään ja koolla
Mun edesmenneen mummoni nimi oli Eeva,siks pidän paljon tosta nimestä...Edith on kans kauheen kiva..ja muut kanssa
Mun piti tänään haravoida ja taas sataa |O Noi mätänee tonne pihalle vielä noi lehdet :kieh: