Iltaa...
Meillä poika ollut jo puolituntia yöunilla. Vajaat 10min meni. Tää on selkeesti parempi ajankohta menna yöunille kuin esim. kahdeksalta. Jostain syystä mitä myöhäsemmäks päikkärit menee ja sitä myötä yöunille meno,sen kärtympi poika on. Varmaan joku sisäinen kello,kun alkaa kiukuttaa kun pimenee
Ja kun tosiaan näin saa suuremmalla todennäköisyydellä nukutuksi sen 12-13h. Ihanaa kyllä kun toi
unille laitto helpottunut ihan mahtavasti. Nyt ehkä kerran viikossa huono nukutus,eli siis venähtää pitkäks,jos sitäkään... Ajatelkaas että vielä tovi sitten valitin meidän nukutus härdellistä =) Ja Nyt on joku 1-2 viikkoa nukkunut ekat 3h ilman että on tarvinnut tuttia laitella tms.
Mutta näistä ei koskaan tiiä taas milloin meno muuttuu...
Kasper on ruvennut tosissaan kiukuttelemaan Kun on hiukan väsy,usein just iltasella ja en anna järsiä esim.kännykkää tulee mahoton itku,mutta just sellanen kyyneleetön joka saattaa kohta vaihtua ääneen hekotteluks kun iskä röyhtäsee
Ei oo aikasemmin tollasta harrastanut. Komentelua kylläkin ja sitä tyytymätöntä narinaa...
Nykyään harrastaa tota itku/nauru leikkiä välillä vaipanvaihdossakin,siis lähinnä viimosella.
Muutenkin on mun mielestä ruvennut
"itkemään" enemmän jos asiat ei suju hänen mielestään oikein,tai jos tulee iso pieru saattaa rääkästä. Vaikka ei enää aikoihin oo päiväsaikaan niitä pierujaan valitellut. Tässä olikin pitkä jakso ettei oikeestaan itkenyt mitään muuta kun nukkumaanmenoa ja silloin niitä öisiä mahakipuja,joku 2kk ainakin...
Onko muilla moista?Itku ei siis ole "oikeata" itkua,ainakan mun korvaan ja saattaa siis hetkessä vaihtua hymyksi =)
Pamppersseista: Mun mielestä ne kilomäärät on ihan puppua...ei oo pitänyt paikkaansa minkään vaippojen suhteen. No tietty väkisinkin siihen haarukkaan jossain kohtaa osuu,mutta siis en vois kuvitellakkaan että noi menis enää kovin montaa kk noi 4. Ei mun mielestä paljoakaan isompi kuin 3 ja on nyt just passeli Kasperille,mutta tuosta kun hiukan kasvaa niin jääpi pieneks.
Just kun kehuin tohon alkuun että nukkunut keskeytyksettä nyt viikon kakas ekat 3h,niin just kävin kääntämässä pojan kylkeä. Pieruhan siellä taas haisi.
Kertokaa mulle,minkä takia ne nyt yhtäkkiä taas rupee vaivaamaan??? Ihan sama mitä syön tai oon syömättä,näköjään nää yöt seilaa hyvästä huonoon tasasin väliajoin |O Sitten vielä normit levottomuudet päälle :headwall: No 15-kesäsenä sitten helpottaa :kieh:
Toi on varmaan seuraava kommentti jostain neuvolasta,ekaks se oli että 3kk mennessä sitten oli että kun alkaa kääntyilemään ja nyt poika kohta 5kk,kääntyilee koko ajan ja pierut senkun lisääntyy :ashamed: