imetyksestä: Mulla on nyt kolme lasta enkä ole heistä yhtäkään pystynyt "kunnolla" imettämään, mutta olen asian kanssa ihan sinut, koska minua ei ole lypsylehmäksi luotu niin pullolla mennään eivätkä he ole sairastaneet yhtään sen enempää kuin tuttavien täysimetetytkään.
Vähän taustaa viel asiaan: esikoisen kanssa jouduin käyttämään rintakumia ja se ei todellakaan ollut mun juttu. Enkä saanut silloiselta mieheltäni ko. asiaan tai mihinkään muuhunkaan vauvanhoito asiaan tukea. Esikoisella oli lonkkaluksaatio ja kolmen kuukauden lastahoito jakson aikana kukaan muu ei vaihtanut tytölle vaippaa.
Kakkosen odotuksen loppupuolella sairastin vesirokon, joka kuumeineen vei mehut aikas vähiin. Poika heräili yöllä 2h tunnin välein ja esikoisen kanssa olis päivät pitänyt jaksaa touhuta, kun mies ei ollut enään kuvioissa kuin paperilla.
Nyt tämän kolmosen kanssa mies kyllä tuki mun imetysyritystä, mutta samalla loi myös uskoa etten ole yhtään huono äiti vaikka imetysaika jäisikin lyhyeksi. Siksi kolmonen saikin rintaa kaikista pisimpään ja osittaisimetyksellä mentiin muutama viikko.
Jenni: oletko kysynyt onko teillä mahdollista saada kunnallista kodinhoitajaa? Tiedän, että mielyiten hoitaisit Neea itse, mutta jos edes päivänä tai kahtena saisit päiväunet itsekin otettua.
Just joo taas ajatus katkeilee vaikka aamulla niin reteesti lupasin teile palailla kommentoimaan kunhan olen kirjoituksienne antanuut päässä vähän aikaa muhia
Jotan siirryn sit omaan napaan: perjantai-iltana tuli pari siideria nautiskeltua (lasten nukkumaan menon jälkeen).
Lauantaina oltiin appelassa. Pikkumies vierasti ensimmäisen kerran tai rtaisi kyllä johtua siitä, että anoppipuolella oli paplarit päässä kun mentiin niille.
Sunnuntaina mun vanhemmat olivat meillä syömässä ja käytiin veljenpojan synttäreillä ja ilta kului enkeleiden sahailussa.
Tänään ollut taas tota edes takasin ajelua, kun esikoista vienyt eskariin ja keskimmäistä kerhoon. Nyt lämmitys puhat menossa: tuli rätisää mukavasti pesissä. Ja kunhan ilma kuivahtaa haravoitavaa löytyi roppakaupalla, mutta mulla on jo valmiiksi olkapää kipeenä.
Jossu & K 4½kk