TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

Pakko avautua taalla kun ei oikein muutakaan paikkaa ole.. voi luoja, miten ottaa pannuun miehen tati. Anoppi on nyt talttunut ja rauhoittunut, se ei enaa minua niin hairitse, mutta sen sisko.. rrgh. Olen todella kiitollinen sen avusta, se leikkii Eevan kanssa kun kayn suihkussa tms. silloin kun anoppi on sairaalalla. Ja vie Eevaa kavelylle ja kaikkea. Mutta sitten joku ihme sille antaa muka oikeuden sivuuttaa mut ja mun paatosvalta aitina. Tanaan aamulla Eeva oli tosi vasy ja nalkainen ja kiukkusi. Yleensa se ei aamulla syo kovin paljon, annoin sille vaan jotain 60ml pullosta ja sen jalkeen imetin ihan rauhoittaakseni sen, eihan naista tyhjista pusseista aamulla maitoa tule. Eeva jatkoi huutamista, minusta nalkaansa. Menin keittioon lammittamaan lisaa korviketta kun tati tuhahti, etta ei silla enaa nalka voi olla ja oli painunut vauvan kanssa ulos ennen kun ehdin kissaa sanoa. Jain siihen keittioon pullo kadessa kiroilemaan. Siis etta miten se kehtaa? Syotan vauvaani vaikka 5 minuutin valein jos haluan eika siihen ole kenellakaan tadilla mitaan sanomista. Varsinkaan sellaisella joka on ollut taalla 3 paivaa eika tieda mistaan mitaan. Varmasti hanella on enemman kokemusta, silla on 3 lasta ja 5 lastenlasta, mutta tasta kyseisesta vauvasta mulla on enempi tietoa ja tuntemusta. Kuulin sitten Eevan itkun viela kun ne oli jo kaukana, teki mieli juosta peraan ja tuoda vauva takaisin. Ma naen sita muutenkin niin vahan nykyaan etta olisin mielellani sen kanssa silloin kun kotona olen. Tokihan tati yrittaa auttaa ja antaa mulle omaa aikaa.. mutta silti. Enka tieda miten tan niille kertoisin, pitais pyytaa joku kaantamaan. Mutta siina puuhassa se viesti ei mene perille halutulla tavalla koskaan, en kuitenkaan halua loukata tai kuulostaa silta etten arvostais apua. Mies osais sen selittaa siten kun haluan muttei nyt ole sita tekemassa. Pitanee taas purra hammasta..

Neuvolassa käyty! Meidän pojan 5kk mitat oli 7250g ja 68cm. Oli ottanut tosissaan pituusspurtin! :) Syntymäpituushan oli 49cm ja paino 3190g. Rokotuskin meni hienosti, ei edes huomannut koko pistoa :D Viimekshän huudettiin aika lailla... Meillä tuo juhlapäivä on vasta huomenna, mutta melkein 5kk kuitenkin :heart:

Hedelmäsoseista
olen tehnyt itse kans omenan ja päärynän. Kevyt keitto, soseutus ja pakkaseen. Hyvin toimii. Ja molempia olen tekemässä jo lisää. Marjoja on myös pakkasessa ja tuohon päärynään ajattelinkin ujuttaa vadelmaa jossain vaiheessa mukaan. Persikkasosettakin ajattelin kokeilla, kun tuo kaupan persikka oli NIIN mautonta ettei tosikaan :(

Viime yö oli repaleinen ja minä typerys katsoin Terminaalin ja menin vasta klo 24 nukkumaan... |O

Nyt puuron maisteluun!! :p Ai niin, meillä sanottiin neuvolassa, ettei ole väliä millä viljalla aloittaa. Hmm. En tiedä pitääkö paikkansa. Kaura ja riisi meillä on nyt alkuun katsonnassa.

repa Kyllä se täti jotain selitti mutta mun pää lyö oikeesti NIIN tyhjää että en musita enää yhtään mitään :headwall: :headwall:

Eli siis voin ihan hyvin antaa pakastamaani omena sosetta, mitä olen tehnyt valmiiksi. Alkoi vaan mietityttään että voiko sitä antaa, kiitos vastauksista :)

Marmotta: No voi hö. Ihanaa tietty että saat apuja, mutta voin hyvin kuvitella, että mäkin tuollasessa tilanteessa repisin pelihousuni. Tottakai olet vauvasi paras hoitaja!! Saisitkos ketään muuta avuksesi tulkkaamaan? Tai sitten vaan puret hammasta, kunnes täti on lähtenyt... Vai kauankos hän on vierailulla?

Kirsikkatomaatti: Ai nis, mäkin päädyin sitten siihen joutsenen untuvapussiin sen peiton sijaan. Tosin meillä se pussi on nyt peittona sisällä. Ulkonakin sitä testasin, mut meidän pojalla oli kyllä ulkovaatteetkin päällä :) Ihan sopivalta tuntui. Taitaa olla vilukissa tuo meidän poika... :D Pussi on varmaan sit sisällä hyvä, jos/kun poika päättää taas joku päivä nukkua selällään. Silloin ei varmaan peitto pysy päällä.

marmotta Onhan se varmasti ihanaa kun saa apua hoito rumbaan, ja itse saa levätä, mutta kyllä minullakin palaisi hermot jos en saa mitään tehdä, ja minun sanomisiani ym. ei uskottaisiin, varsinkin jos toinen vain ottaa lapsen ja lähtee.. :| :D

Hetki sitten kun tulin suihkusta, mulla jäi oikeasti melkeen sormen paksunen tukko yhdestä kohdasta käteen! :kieh: onneksi sain varattua ajan kampaajalla jo tänään ! Ihanaa, ja samalla outoa en ole ollut oikealla kampaajalla varmaan 2½ vuoteen aina omat parturikaverit ovat vapaa ajalla leikanneet.. :)

Poika taas unilla,sammui kuin saunalyhty taas,sen että vaunut sain ulos asti,eli toimii tää vavomisajan pisenny mainiosti...saas nähä onko viimeset vai vieläkö pitäis yhdet vetästä...

Marmotta: Olisin varmaan just niin "hullu" tossa tilanteessa et olisin juossut tädin ja E:n kiinni ja vienny lapsen sisälle syömään :LOL: Minä sisuunnun tollasista jutuista,kun joku on tietävinään paremmin :kieh: Tsemppiä,koitahan pärjätä sukulaisten kanssa...mites mies voi?

Mun täytyis aloittaa safkan väsäystä.... kaveri tulossa hakemaan mua illemmin kahvelle,kivaa vaihtelua,vaikka väsyttää nyt kyllä rutosti...vois vaan löhötä soffalla
:whistle:

Meidän kylppärivarustus on tullut postiin,eli pitäis oikeesti alkaa laittamaan tätä kämppää kondikseen...ei jaksa |O

Meidänkin rauhalliset yöt on historiaa :| Kuukauden verran on kaveri herättänyt mua useampaan otteeseen kun on kääntynyt masulleen eikä pääse takaisin tai tutti pudonnut. Nälkä ei yöllä ole enkä ruokaa ole tarjonnut mutta pieniä lyhyitä huutoja jotka saa mut hereille. Joudun sit nousee ylös ja kääntämään pojan ja sit jatketaan unia. Tutteja olen pitänyt sängyssä aina pari kappaletta niin ainakin toinen osuu pimeässä hapuillessa käteen :D

Onks teillä unilelut jo käytössä? saatiin kummeilta sellainen nalle puh uniriepu ja olen nyt huomannut että poika kun on väsynyt niin nukahtaa puolessa minuutissa kun hänet laittaa sänkyyn, tutti suuhun ja nalle puh kainaloon. Hän ottaa rievusta kiinni ja kohta on jo rauhallinen ja uni tulee nopeasti. Yleensä otan rievun pois kun menen itse nukkumaan mutta päivällä hän saa nukkua päikkärit rievun kanssa.

Jossu71 mulla kans on vaivannu peräpukamat esikoisen jälkeen aina silloin tällöin. Nyt tän toisen synnytyksen jälkeen menivät niin pahoiksi että ne jouduttiin leikkaamaan ja tyhjentämään kun ei rasvaamalla ja suihkuttelemalla hävinneet ollenkaan. Kokeile apteekin sitä yhdistelmä pakettia jossa peräpuikkoja ja rasva, lääkäri määräsi niitä mulle leikkauksen jälihoidoksi. Jos pullahtavat ulos eivätkä häviä käy näyttämässä lääkärille! Tosi inhottavia vaivoja :hug:

Marmotta paljon voimia Sinulle niin miehen kuin hänen sukulaistensa kanssa!

Meillä poika nuhassa ja eilen ilta oli kauheaa huutoa oltiin jo varmoja että nyt on menny korviin kun hän ei halunut olla vaakatasossa yhtään. Onneksi sitten sammui puol kympiltä ja lopulta heräsi aamulla puol ysi. Kerran kävin kääntämässä pojan yläasentoon. Nenä tais vaan olla niin tukossa että makuullaan oli epämukavaa.

Meillä ei oikein enää poika pysy paikalla. Hän kun keksi sen pyörimisen niin nyt katsoo vaan suunnan ja lähtee kohdetta kohti. Iso veljen lelulaatikossakin on käynyt onkimassa ja yrittää kirjaimellisesti kiivetä seinille :LOL: Nyt on tullut viel pepunnosto ja konttausasennon hakeminen uutena. Ikää kun ei viel ole kun 4kk niin olisin toivonu et ei ihan viel liikkeelle olis lähtenyt. Anoppihan on ihan sekaisin, muistaa kehua kuinka nopeasti on hänen poikansa kehittyneet ja jaksaa joka välissä muistuttaa että mies oppi kävelemään ja juoksemaan 9kk iässä. Mä toivon todella että tämä meidän ei nyt ihan niin aikaisin lähtis juokseen se meno kun on sen ikäisellä ihan holtitonta. Olen nyt jo miettinyt konttauskypärän hankintaa, kun on välillä pää punaisena pyörimisestä :eek:

Nyt pelaamaan esikoisen kanssa :D

Norsuriepu / unilelu täälläkin käytössä. Uni tulee ilmankin, mutta jotenkin sen kanssa ehkä vähän paremmin. Alkuun oli harso kaverina, mutta tuo norsuriepu oli niin söpö, että äiti vaivihkaa vaihtoi harson pois :D Onhan se sit sellanen tuttujuttu, jos ollaan jossain vieraassakin paikassa.

Vilma: Meillä tuo norsuriepu on sängyssä koko yön. Oli myös harso alkuaikoina, kun ei ollu vielä norsuriepua. Tosin en oo osannu tuota tukehtumista tms oikein pelätäkään... Ehkä vois vähän varovaisempi joskus olla. Toissayönä kaivoin pojan täkin alta, kun oli sinne surffannu nukkumaan :D

unilelu: sängystä löytyy pehmoporo, lammas, nalle, pidän ne sängyn päädyssä sen verran kaukana jottei niitä käsiinsä saa mut yleensä aamusella juttelee niille herättyään. peitonkin laitan aina kainaloiden alle ja peiton reunat survon vielä pinnanojen ja patjan väliin niin ettei vahingossakaan saa peittoa heitettyä päänsä päälle. ( esikoinen sai joskus peiton korville ja mun sydän melkein pysähtyi silloin säikähdyksestä, poika oli vielä niin syvässä unessa ettei heti meinannut edes liikahtaa kun häntä kosketin mut kun laitoin valot päälle niin säpsähti hereille ja äiti huokaisi helpotuksesta, sen jälkeen olen ollut kovin varovainen noitten peittojen ynnä muitten riepujen kanssa.. )

mut nyt laittaan esikoinen unille..

Vilma: Meillä ei vielä pyöritä,mutta tota pepun nostoa ja mahdotonta pusausta harrastetaan,on päässyt eteenpäinkin aina vähänmatkaa kun tarpeeks on ähertänyt :D Mut vielä ei voi ryömimiseksi sanoa. Varmaan saa tukkaputkella juosta sit perässä kun kaveri oppii sen liikkumisen jalon taidon :whistle:

Unilelu/riepu: Tällähetkellä käytössä harso,mut ei tuo kyllä paljoa nukahtamiseen vaikuta :/ Joko hää nukahtaa tai sit ei. Meinasin ton harson korvata sellasella isokorvasella pupulla jossain vaiheessa... En ota harsoa pois yöllä mut yleensä pojan otan viereen :D Meillä poika tamppaa peitot ja muut aina jalkopäähään,joten en ole huolissani että tukehtuis niihin...

Kasper nukahti sitten vartissa tällä kertaa... :eek: Näin ne vaihtelee joka ilta nää nukutukset. Tänään oli kyllä optimaalinen väsymys pojalla ja sen verran muutin taktiikkaa että en iltatissin jälkeen ruvennut röyhtäyttämään.Vaan hyödynsin se uneliaisuuden, tökkäsin vaan tutin suuhun ja sänkyyn. Meilläkun toi röyhtäytys ei tunnu auttavan mitään. Pierua tulee oli röyhy tullut tai ei ja kun illalla jostain syystä saa tampata poikaa vaikka kuinka kauan ennenkuin se tulee,niin ihmekös tuo että havahtuu horroksestaan. öisinkään en röyhtäytä ja samallailla on huonoja ja hyviä öitä =)

Poika on ruvennut juttelemaan itekseen oikein pitkät litaniat kun on väsynyt...oikeen monologia pitää :D Siis ihan päikkäreille mennessäkin... onko muilla tämmöstä ilmennyt?

Nyt hetkeks soffalle ja sitten punkkaan,armoton väsy......

Uniriepu...meillä käytössä...ihan normi sideharso....otan yleensä yöksi pois, kasvojen edestä...

Meillä neitin vatsa toimii tosi harvoin...nyt olin jo huolissani, kun ei vaan tullu ja tosi pahanhajuisia pieruja alko tulee....ja sit äsken tärähti...kainalokakat...huh, huh :/ ...mieletön määrä...en edes tiennyt kauanko neiti on ollu kakkaamatta...mut tuntu pitkältä ajalta....pitää varmaan laittaa kalenteriin ylös milloin on toiminut...et tietää :ashamed: ...mistähän johtuu nää pitkät välit....täysimetyksellä ollaan?? Levottomat yöt on johtunu varmaan vatsasta...kun on ähissy ja päivälläkin on ollut levoton...no nyt on hyväntuulinen, kun supersatsi on pois masusta :D ....

Ötyä kaikille...

Okei, ehkä munkin pitäs ryhdistäytyä... Uniriepu on kainalossa vaikka mahallaan nukutaankin :ashamed: Tosin yleensä poika heivaa sen ja tutin kauas pois :D Ja peittoa ei siks saa potkittua pois kun on masullaan. Peruuttaa vaan hurjaa vauhtia unissaan ja siks on päätynyt sinne peiton allekin kerran :) Meillä on sängyn pääty vieläkin koholla, kun oli sitä nuhaa, niin siitä varmaan johtuu tuo peruuttaminen (valuminen ). Huono äiti olo...

Heipsan!

Silmäilin, että mistä ootte jutelleet, palaan lukemaan kohta tarkemmin :).

Unikoulu Aika hurjaa tuo huudatus unikoulu kyllä. En pystyisi itse huudattamaan, lempeästi opetan mieluummin. Meillä yöheräilyt hoituu hyvin tutilla, jos ei tutti kelpaa, niin sitten ensin syliin, jos ei sekää auta, niin tissi suuhun :).

Meillä ei herätty viime yönä kertaakaan kahdentoista jälkeen yöllä, Jee! :D Tosin aamulla tyttö heräsi jo klo5.50 |O

Hedelmäsoseista Itse olen tehnyt ainoastaan omenasosetta. Muut olen ostanut valmiina.

Unilelu Riepua joskus kokeilin ja semmoista unilelurättiä. Ajattelin kohta alkaa enemmän sitä laittamaan tytön viekkuun. En kyllä uskaltaisi tytön antaa nukkua rätin kanssa yöllä, pelkään muutenki, että kiskaisee peiton naamalleen. Täytyy illalla laittaa peitto aina tarkasti tytön päälle, ettei sitä ole mahdollista kasvoille edes saada. Lelun kanssa voisin antaa nukahtaa, mutta ottaisin sen yöksi pois :ashamed:

LCMikä resepti sulle uusitaan, kipulääke? Mullahan meni eka kortisoni vähän hutiin eli ei vaikutusta ja tokaan vaadin ultralla laiton ja sit onnas ja tulehdus rauhottui ihan vrk sisällä ja yleensä pärjään melkeinpä vuoden onnistuneen piston jälkeen. Toivottavasti sua hoidetaan vimpan päälle hyvin ja muista tosiaan vaatia koska jokainen th ammattilainen on sitoutunut hoitamaan kipua - se on ihan lakipykälä mitä ei voi ohittaa.

NaukuriOon vähä höveli pukemisen suhteen, mutta meillä ollaan hikikalleja enkä turhaa viitti dumpata, ja oon lämpövuorannu vaunun kopan paksulla villafiltillä että eristys toimii :LOL:

RepalainenToi sun röyhtäsy poisto on hyvä - oon unohtanu kertoo siitä vinkistä. Mä en röyhtäytä ollenkaan jos ja kun nukahdetaan pullon kanssa, kyllä ne paukut tulee ulos jotain kautta - ainaski meillä pöristään. Joo ja meilläkin on toi monologi keskustelu ollu jo aika kauan tai me sanotaan sitä lauluksi.... :LOL:

[/b]MarmottaKinkkine tilanne. Ehkä antaisin olla, tulee hirvee baliikki.Mut varmaan seur kerralla olisin kuin muuri tai sanoisin nätsysti että mie johdan tätä laivaa....Koitahan kuitenkin ottaa ilo irti arjesta ja juuri sellaisella tavalla mikä sopii sinulle.

Unileluna meillä on Ainun ensipupu, sitten on joko lehmä tai jompikumpi pupuräteistä on aina sängyssä leluna. Rätin siirrän kyllä jalkopäähän sitten kun ite meen nukkumaan, jos muistan. Peittoa en ole aikoihin tytöllä käyttänyt, paitsi joskus päiväunilla. Mulla on aivan ihana Mamas & Papas unipussi, joka on aivan loistava -> tyttö nukkuu sen kanssa todella hyvin, eikä äidin tarvii olla huolissaan peiton katoomisesta joten peitto sijaitsee sängyn jalkopäässä :) Ajattelin, et täytyy hommata isompi M&P unipussi tässä kohtapuoleen, on ehdottomasti ollut loistohankinta!

Yöähinä, mä mietin eilen et ei meillä mitään tollasta ole, mutta hahaa, viime yönä sen tajusin :D Neiti kun ähisee ja puhisee sängyssään -> liikuttaa keinutassuja sen verran et saa sängyn keinumaan... hih... siinä se sit heijailee ittensä takas uneen. Suosittelen lämpimästi, meillä ainakin toimii =)

Juu, iltalaulut meillä tulee kanssa, ihanaa älämölöä jossa seassa muutama pöräytyskin :D

Marmotta, voi että, sä oot liian kiltti tätille, mä olisin hakenut lapseni sieltä ja tehny selväks kenen lapsi on -kulttuurieroista huolimatta :/

Täällä on pari pientä lupausta ollut menkoista, joita ei siis ole vielä näkyny vaikka imetyksen lopetin tuossa elokuun puolen välin jälkeen... mut saas nähä alkavatko ihan oikeesti :/ eli kurvaako täti paikalle punasella ferrarilla... :whistle:

Peräpukamista oli myös puhetta, juu täällä oli aivan kamalat synnytyksen jälkeen, jotka sitten nätisti lähtivät vekes AC3 Comfortilla.

Ja meillähän on tänään se 5kk täynnä ja rokote annetaan huomenna. On noi neuvolapäivät menny Naukurin kanssa sekasin. Niil on niinku meidän päivänä ja meil on niiden päivänä :D

Edla-mamma, pakko olla kiltti tadille kun en puhu samaa kielta. :) Tosin varmasti menis viesti perille jos sanoisin ihan kotimaisella, etta se on perkele minun lapsi. Ma vaan tiedan mika mellakka ja vaarinymmarrysten tulva siita seurais ja oon sen verran rauhaa rakastava ihminen etta yritan vaan purra hammasta. Auttaahan ne vaan yrittaa.

Unilelua loytyy jos jonkinlaista, mutta suosikki on sellainen pupuriepu. Oon koittanut Ainun ensipupua tyrkyttaa kun kuulemma siita vauvat tykkaa, mutta ei E oikein perusta siita. Oikeastaan ihan mika vaan kelpaa, peiton kulmakin. Kunhan jotain saa kiskoa ja mupeltaa nyrkissa kun nukahtaa. Ja sankyynhan ne jaa yoksi. Yritan vahan nostaa johonkin paatyyn jos unissani muistan. E nukkuu mun vieressa, heraan kylla sen myllerrykseen ja jos se siina kiskoo jotain naamalleen niin otan sitten pois. Valilla loytyy pupua, peiton kulmaa ja nyrkki suustakin, en jotenkin osaa pelata etta se niihin tukehtuis.

Mies soi tanaan itse ilman apua, ekaa kertaa yli viikkoon. Fyysisesti palautuu kylla nopeasti, se on se muisti vaan mika nyt patkii ja pahasti. Joka toinen tunti muistaa jotain, hetkittain paremminkin, sitten kaikki katoaa ihan yllattaen. Tan viikon lopulla tulee tuomio kun ovat saaneet kaiken testattua. Virus on tunnistettu ja katoamassa laakityksella, sen tuhoja vaan joudutaan korjaamaan pitkaan. Vein sille pari Eevan kuvaa eilen, totesi etta onpa minulla (siis ei meilla tai hanella) suloisen nakoinen lapsi. Tanaan oli muistanut, etta on sillakin tekemista asian kanssa. :)

Marmotta, niinhän mä sanoin et sä oot liian kiltti. Noh, ehkä se tätikin siitä sitten rauhottuu, sopii toivoa :)
Toi sun miehes tilannehan alkaa sitten vaikuttaa ihan hyvältä. Ei kuulosta ainakaan siltä et tilanne olis enää akuutti, vaikka muisti vähän tökkiiki. Vaikuttaa ihan tohtori Housen jaksolta,
et virus selvitettiin ja nyt saadaan mies terveeksi. Kiva, että muisti et jotain osuutta hänelläkin E:ssä on :) Kyllä se siitä :)

Meillä kans ei toi ensipupu oo se paras juttu, mut aamulla ku odottelee et äiti herää, niin tarttumalla pupun korvasta ja sitä hakkaamalla saa tehoa aamuälämölinään :D

Unilelu: Ei ole, oon muutenkin ihan paniikissa joten en varmastikkaan enää riepua anna vaikka ihanahan se lapsosesta varmasti olisi. Meilläkin on M&P unipussi ja kohta tilaan uuden..mä oon ollut kauheen tyytyväinen tohon pussiin ei tarttee pelätä et peitto menee nenälle paitsi et ku nukkuu mun vieressä niin pelottaa et menee mun peiton alle...oonkin miehelle ehottanut et pitäs meilläkin olla tollaset pussukat.

Marmotalla meneekin jo paremmin hyvä homma.

Meillä pieni isäntä kylä juttelee yksinään mahottomasti.

Eilen kokeiltiin ensimmäisen kerran jotain muuta kuin maitoa tarjosin maissivelliä...vähitellen sit jotain muutakin kokeillaan ajattelin perunan keittää tänään ja tarjota.

Unileluna meillä om tollainen lehmärätti jota ilman uni ei oikein tule, ainakaan illalla. Neea söpösti rutistaa sen aina kainaloonsa. Tosin viskaa itse sen heti nukahtamisen jälkeen sängyn nurkkaa. En ole sitä yöksi ottanut pois sängystä :/ neiti kun osaa laittaa tavaroita suuhunsa yhtä hyvin kuin poistaakin ne. Unissaan monasti puljaa tutillaan niin että ottaa sen välillä käteen ja laittaa sitten taas takaisin suuhunsa. Välistä tekee samaa esim. puseron hihalle jos tutti on hukkunut. Peittoa on ihan turha ajatella ja vielä vähemmän unipussia. Taitaa olla meidän neito vauhdikkaimmasta päästä täällä kun menee ympäri sänkyään öisin. Joskus olen kokeillut unipussia ja saannut palkkioksi kitinä-ritinä yön kun ei pääse liikkumaan vapaasti. Eli meillä on lastenhuoneen lämpötilaa nostettu ja neiti nukkuu potkareissa&bodyssa yönsä. Lämpöinen on aina aamuisin ollut

Marmotta allakaa jo kuulostaa vähän paremmalta tuon miehesi tilanne. Pitkä tie tosin voi olla vielä edessä kun häntä kuntoutetaan, mutta eiköhän se muisti sieltä palaudu =) Tsemppiä :hug:

Mä taas itkin liki koko yön kun särkee ja särkee ja särkee ja nyt vielä lisäksi on alkanut huimaus, sellainen kuin olis humalassa mennyt nukkuun eli huone pyörii. Hyvä etten ottanut yöllä buranaa kun aloin olla jo niin epätoivoinen. Huomasin näet eilen että Buranan mainokseen on ilmestynyt teksi: Ei alle 20kg lapsille eikä raskauden VIIMEISEN kolmanneksen aikana. Ei tuo ennen noin ole mennyt vaan siinähän on sanottu että ei raskaana olevilla. Oliskohan jotain uutta tietoa tullut tuosta, tokkopa ne mainokseen uskaltain noin laittaa jos eivät tietäisi mistä puhuvat? En sitten kuitenkaan uskaltanut ottaa, odotan sitä äitipolikäyntiä. Eilen neuvolassa ei muuta tehnyt kuin voivotteli asialle...No mitäpä muutakaan se neuvola täti voi asialle tehdä (meillä vaihtui neuvola täti ja tää uus ei ole kyllä edellisen vertainen). No kuulin kuitenkin pienen masuasukin sydämmen sykkeen, samoin Neea jota ääni nauratti :LOL: Voi kun olis jo maanantai...

Huomenta ! |O Ompas täällä taas hiljasta :wave:

Ensimmäisenä, yö oli taas yhtä tissi-tutti rumbaa ja nyt mulla on itellä pääkipee ja kamala väsy! Toisin kun tytöllä, tuossa lattialla innoissaan juttelee/kiljuu leluilleen ja jos katon häneen päin heti pärähtää leveä hymy äidille :heart: :D

Tänään näyttäis tulevan hieno ilma, merikin aivan tyyni :) ..Ja tietysti meidän vaunut jäi taas autoon että ulos ei ainakaan päästä :D

Meillä on uni leluna käytössä pupuriepu, mutta vasta nyt olen enemmän antanut sitä iltaisin tytölle sänkyyn. Kun nukahtaa olen siirtänyt sivuun. :)

Yhteistyössä