ei mua häiritse kyselyt imetyksestä mut ihmetteleviä katseita oon osakseni saanut mut siinäpä sit ihmettelevät..toki välillä olen muutamat itkut tirauttanut kun en ole pystynyt imettämään mut olen alistunut kohtalooni. jo sairaalassa ollessani kun neljäntenä päivänä synnytyksestä oli osastolla sähköpumpulla pumppaamas rintojani niin en pisaraakaan saanut purkin pohjalle vaik pitkään yritin pumppailla, silloin ei itkusta meinannut loppua tulla, mahtoi mun huonekaverikin hiukan hämmästellä kun siel itkeskelin..loppujen lopuks sain osaimetettyä tyttöä sen 1kk:den. esikoistakaan en pystynyt täysimettämään kuin sen 1kk:den ja terveenä toi pysyi silti ja ekan nuhansa sairasti vasta 1 vuotiaana synttäripäivän kunniaks..tyttökin on ollut ihan terve vielä vaik poika on yskinyt jo toista viikkoa ja isäntäkin on viikon tos ollut räkätaudis ja aivastelee/niistelee koko ajan..
korvikkeis on nykyään niin paljon kaiken maailman vitskuja yms. ettei oo ihmekään ettei pöpöt niin helposti tartu..ainakaan meillä
huonoo omatuntoa en ole potenut siltikään vaik imetykset ei ole onnistunutkaan ja yritän huumorilla sivuuttaa useimpien kommentit imetyksestä ja usein oon tokassutkin että ootas kun itse joudut imettämään niin tuun sit kysyyn miten menee, et onks se niin helppoo kuin olit kuvitellut..kun näille omille tisuilleen ei voi mitään, jos ei maitoo tuu niin sitä ei sit millään poppaskonsteilla sitten tuu ja that`s it.
onnea
naukuri hampaasta!!! täälläkin jo kovasti yritän tiirailla auroran suuhun mut viel ei oo läpi tullut..
meil mentiin yöunille jo 18:45, oli pakko laittaa unille jo silloin sen verran kovaa väsyhuuto oli.
meil oli kyl kiva päivä tänään, menin esikoisen kans viettään oikein äiti-poika laatuaikaa puistoon ja kivaa oli molemmilla. isi jäi kotiin tytön kans viettämään vastaavasti laatuaikaa yhdessä. me pojan kans oltiin 2,5h puistos, oli ihana aurinkoinen ilmakin, poika tykkäs kovasti keinua, no siinä äitikin innotui itsekin keinumaan, tuli jotenkin kovin rentoutunut olo reissusta vaikkei mitään sen ihmeellisempää tehtykää..oli tuokin vaihtelua
tänänkin annoin kaurapuuroo eikä mitään masuoireita oo tullut, hyvä niin =)
weiss: hyvä ettei mitään allergioita sit löytynyt, ikävää kuitenkin tuo ihottuma.. :hug: