TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 KESÄKUUSSA

Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Vessan ja kylppärin ovi on aina kiinni, joten sinne ei oo mitään asiaa. Astianpesukoneen nappeja lähestyessä lasken neidin lattialle tai huudan EI.
Meillä on noi pesupuuhat yhteisiä kotiaskareita Nean kanssa: yhdessä täytetään pyykki- ja astianpesukoneet (ts.minä täytän ja Nea repii sitä mukaa kamaa lattialle :D ) ja lopuksi hän saa aina painaa napeista koneet päälle =) Tästä tosin seuraa se, että välillä mun pyykit on likomärkiä, kun pimu on käynyt vaihtamassa ohjelman villapesuksi ilman linkousta tai muuta mukavaa :LOL: Jotenkin en näe järkeä olla koko aikaa komentamassa toista, kun eihän nyt mun -kotiäidin!!! - maailma siihenkaadu, jos koneen joutuu käyttämään kaksi kertaa! AIkaa mulla on, jos jotakin...
Ja kylppärissä luuhaa aika paljon muutenkin, kun lajittelee meidän kartonkikeräyslaatikkoa jatkuvasti uuteen uskoon ja nuolee mehupurkkeja makuelämysten toivossa!

Eli meillä ei taida olla oikeastikaan mitään kuria täällä :LOL:

Carmen ja Repa: Olkaa iloisia jos ei tarvi paljon kieltää... Meillä taas on niin kova kallo pojalla, että testaa kyllä 100 ja 1 kertaa et saiskos tänne kuitenkin mennä ja näitä ottaa :headwall: Siks olis toisaalta kiva, jos olis niitä lukkoja yms. niin ei tarvis koko ajan kieltää, mutta kun en muuten tykkää pistää koko kämppää lapsen takia uusiksi. Niinpä meillä on jopa sakset tuossa keittiön laatikostossa tyrkyllä... No, meillä kyllä sama meno ku Edlalla, että poikahan on mun perässä ihan joka hetki, joten näen kyllä kaiken mitä yrittää tehdä. Lääkkeet tosin ajattelin nyt siirtää kylppärissä alalaatikosta yläkaappiin. Niiden kans ei ehkä kantsi ottaa riskiä. Meillä kans poika kulkee mun perässä, niin keittiössä, vessassa, kylppärissä, kodinhoitohuoneessa yms. Siivoilen sit aina perässä jos kiskoo kamoja lattialle ja kiellän tarvittaessa.

Ainoa mikä tän päivän reissussa harmittaa on se, että joudun ajamaan yksin Treelle ja toi Vantaa-Tre väli on NIIIIIN kuolettavan pitkästyttävää ajaa, et pelkään nukahtavani rattiin :/ No, saanpahan nukkua ens yön rauhas ja nukkua pitkään. Kunhan en roiku baarissa pikkutunneille... No ainaka ei oo krapulaa :D

Jeh, mutta nyt suihkun kautta laittautumaan, kun poika on unilla :wave:

weiss
Carmen: Ne mauttomat ja hajuttomat nakit on ihan hyviä.. ;)
Kannattaa kysyä allergisille tarkoitettuja nakkeja, niissä vähän suolaa, eikä mitään ylimääräsiä ja silti ihan ok makusia, tosin hintaahan niillä on enemmän. Mutta meiän kun on pakko repiä erilaisia ruokia vaikka seinästä niin.. :D

Sori Naukuri Nemikalle tarkotin lohdutus sanani.

Repan G VAihtoehto c, yhessa ovessa on lukko kun siella on siivous nesteet. Pistorasiat on suojattu, mutta napparatnapit ottaa sujuvasti suojan pikku sormiinsa :D . Ei sanaan vaan heilutetaan paata ja nauretaan iloisesti paalle.

Meilla ollaan nyt tosi itkuisia ja itkemaan jai hoitoon kun vein. Kohta taytyy lahtea hakeen ja sit ens viikolla on tosi toimet, voi pienta raukkaa, rohkeana lahdin ilman etta tippa ois tullut linssiin :'(

Nyt viela hommiin ennen kuin voin hakee tytyn kotia!

1-vuotis neuvola mitat oli : 9700g ja 73cm ja py: 46 :) Piikistä ei ainakaan vielä ole tullut mitään, katsotaan kuinka yö menee.

Pääsin pitkästä aikaa yksikseni kauppaan sillä aikaa kun neiti oli päikkäreillä.
Sai vähä osteltua leipomuksia varten, edla-mamma: ostin niitän uusia gourmet snackseja mistä joskus puhuit.. Toivottavasti ovat sit hyviä.. :p

Carmen ja Repa : Teidän touhut kuulostavat aika lailla samoilta kun meillä! :)

Mietin että pitäiskö laittaa etusivulle kaikkien taaperoiden 1-vuotis mitat? :) Tai eihän niillä niinkään merkitystä ole, on vaan kiva seurailla muiden pituuden - ja painon kehitystä.. :)

täällä myräkkä asettuu. edelleen helikoptereita ja miehiä metsässä. järkyttävät kasat puita kaatunu linjojen päälle. monia täällä edelleen ilman sähköä ollut eilis aamusta asti.

lääkärissä käytiin tänään ku sälli on niin kiukkuinen..ja oon sen kieltä ihmetellyt ku on ihan laikukas. eli karttakieli kiusaa poikaa ja on kipeänä sen takia suu. elinikäinen riesa mut täytyy opetella katsomaan mitkä ruuat ärsyttää sitä sitten.
ja sydämestä löytyi sivuääni mikä ultrataan tulevaisuudessa. ja se jäi huolettamaan ihan kauheasti vaikka tiedän et suurin osa on viattomia sivuääniä..mut on varmaan pää niin täynnä asioita ettei vedä kohta mitään uutta aina..itkuhan siinä tuli ku asiaa sit jälkeenpäin ajattelin..ja nyt en sit ymmärrä miks ei heti voinu lähetettä antaa jos kerran ultraan meno edes kuitenki.. :'(
sano et annetaan kasvaa rauhassa ja varmistellaan sitten ku on helpompi tutkiakin..ja olis kai se laittanu heti jos olisi epäilys sydänviasta tms..en mie tiiä... :'( :'(

Oli pakko tulla kertomaan teille heti kuulumiset: Nea lähti tänään kävelemään!!! Viikko sitten maanantaina otti muutamat, haparoivat ensiaskeleensa ja sen jälkeen on kävellyt kuten aiemminkin eli tukea vasten. Tosin se on ollut uutta, että on voinut kävellyttää häntä pitäen vain yhdestä kädestä kiinni, kun ulkonakin on menty. Tänään sitten lähti aivan yht'äkkiä kävelemään ja paineli samantien alakerran monta kertaa päästä päähän :D Tuli aikamoisena yllätyksenä, että näin "puskista" otti ja lähti liikenteeseen. Vaikka onhan hän tukea vasten jo kävellut 8kk asti.. Tuli ihan haikea olo, kun tajusi miten paljon tämän ensimmäisen vuoden aikana on yhdessä pimun kanssa koettu ja opittu ja nyt hän on jo iso tyttö :'( No, onneksi mami saa ihan pian toisen tuhisijan tänne hellittäväksi :heart:

nemika Voi sinua: kyllä teitä nyt koetellaan :hug: Mutta ethän nyt ihmeessä murhedi sitä sivuääntä, koska lääkäri sanoikin niin ovat pääosin aivan harmittomia juttuja! Sitä ei kuitenkaan ole vauvaltasi ennen huomattu? Meillähän Nealla todettiin sivuääni 6kk neuvolassa ja samaten 8kk iässä (eri) lääkäri kuuli sen selvästi. 1v. neuvolassa se kuitenkin oli sen lääkärin mukaan hävinnyt, vaikka kuinka koitti sitä "etsiä". Itse olen aivan kauhea murehtija, mutta jopa minä pystyin pysymään rauhallisena ko.asian suhteen, koska luin netistä, että vauvojen sivuäänistä oliko se 95% ovat täysin harmittomia! Ethän siis huoli, rakas ystävä :hug: :heart:

gallup vaihtoehto c toimii meillä. Mitään suuria muutoksia ei ole neidin takia tarvinnu tehdä. Olohuoneen pöytä pidetään lehdistä jne. tyhjänä. Siitä kaikki lentää lattialle, jos siihen jotain unohtuu :D. Pistorasiat kiinnosti joskus, mutta tosi vähän. Vessan, kylppärin ja tuulikaapin ovet pidetään kiinni. Muuten normaali meno.

Carmen Onnea kävelytaidosta Nealle :)!

majj Kiva idea tuo mittojen laittaminen eka sivulle, kannatan! :)

nemika :hug:

Kävin tänään pitkästä aikaa ystävän kanssa kaupoilla shoppailemassa. Lähinnä J:lle menin etsimään pitkähiaisia ja yövaatteita ja löysin ihania. Illemmalla meillä kävi kaveripariskunta näyttämässä pienen pientä 1kk ikäistä poikavauvaansa :heart: . Huomenna mennään kyllä vielä ko. vauvelia katsomaan, kun niin oltiin jo aikaisemmin sovittukin. Mutta oli kiva nähdä tuhisija jo tänään :). Vauvakuume alkaa piinata entistä kovemmin ;)....

Birdie, en käynyt yhdessäkään, en tiedä. Yhden ihanan kampaajan tiedän kyllä, jos kiinnostaa se puoli. :) Ajattelit laittaa miehen lapsenvahdiksi ja mennä hemmottelemaan itseäs? Niin sitä pitää.

Gallup, en muista mikä vaihtoehto se oli, mutta mitään ei ole lukittu/piilotettu/pehmustettu. Paitsi yksi keittiön laatikko, sen jälkeen kun Eeva juoksi ympäri tuhatta ja sataa haarukka kädessä, piikit kohti kurkkua.

Eevalla on ehkä hiukan helpompaa tänään jo, mulla vaan pahenee. Viime yönä Eeva oli ihan surkea, itkeskeli vaan ja kuumettakin oli 39. Mä olin ihan paniikissa tietty, Eeva kun ei ole sairastellut ja mä en osaa suhtautua kuumeeseen kovin realistisesti enää sen jälkeen miten Eevan isän sairaus alkoi. Mut normaalilämpö tänään taas.

nemikalle iso :hug:

Marmotta, no hö :( se on se teidän äitin tauti sit. Mutta hyvä jos eeva ees jo parempi!

Carmen, onnea kävelytaidoista! =)

Nemika, :hug: Huoli lapsesta on aina kova! Mutta eiköhän ne lääkärit tosiaan tiedä ja osaa asiansa!

kiitos teille muruille jälleen kerran..mä ku oon ikuinen märehtijä näköjään.. :ashamed: ja ponnahti se kauhea odotusaika mieleen heti ku meillähän oli pojalla sitä niskaturvotusta reilusti. ja heti tuli paniikki jos siellä silti on jotain vikaa vaikka ultralttin tuhanteen kertaan kaikki sydämen virtaukset ja muut. ja nyt pelkään josko siellä silti jotain piilevää. :ashamed:

ja harmitti tuon karttakielikin niin kauheasti että piti pienen saada elinikäinen riesa. ja oon syöttäny kaikkea mikä ärsyttää sitä. elikkä niin kova kirvely toisella suussa ettei oo ihme vaik elämä on nyppiny. :'(
carmen: meillä oli suoraan syntymän jälkeen sivuääni. mikä oli kotiinlähtiessä pois. kun meillähän oli pojalla se tulehdus syntymän jälkeen. ja sit 6 viikon ikäisenä löytyi sivuääni ja lähdettiin heti lastenlääkärille samana päivänä ja se ei sitä löytänyt. ja kontrolloitiin se myöhemmin niin sitä ei ollut. ja nyt oli ihan selkeänä.. :ashamed:
mut kuten sanoin..lapsien kanssa en osaa olla huolehtimatta. paniikissa olin jo yksityiselle viemässä. mut täällä ei yksityisellä ole pientä ultraa joten tampere olisi lähin..

mut nyt aamun touhuille.. :wave:

Nemika :hug:

Carmenin Nealle onnea uudesta taidosta :wave:

Marmottan Eevalle pikaista paranemista,onneks ootte jo parempaan päin... Miä meen varmast kans ihan paineeseen kun Kassulle eka kuumesairaus iskee. Olihan sillä sillon alle kk ikäsenä se virtsaputkentulehdus,mut ei ehkä oo ihan sama asia. Jotenkin sitä huolestuu ihan mahdottomasti kun oma lapsi on kipeä,varsinkin kovassa kuumeessa :x Ja kun sulla vielä ikäviä kokemuksia alla... :hug:

Meillä alkaa kiukku laantumaan... vähän pisti päikkäreille mentäessä kampoihin,mut selkeesti iisimpi on tänään ollut.

Yöt...saan harmaita karvoja kohta. Nukkuu periaatteessa hienosti verrattuna aikasempaan...mut nyt toi pitkä unipätkä(n.5h) sijottuu tuohon alkuyöhön ja sit 1 pintaan pamahtaa hereille ja kiukkuaa ja kikkaloi tunti tolkulla... välillä nukahtaa säädyllisessä ajassa mut välillä valvoo ´siihen asti kunnes annan maitoa. ´Tiedän kyl et koko maito pitäs lopettaa mikäli tosta tavasta haluu eroon,mut välillä menee niin hienosti kun tissitellään vasta 5 maissa... ja en oo valmis kokonaan imetystä lopettamaan...vielä. Et mitäs tässä sit ruikutan,hyvä kysymys,en tiijä :ashamed: :LOL:

Nyt jatkan siivoomista ja sit pannari uuniin :p

NemikaTake It Easy Now - sivuäänet on usein harmittomia ja katoavat itsekseen. Olisitte saaneet heti lähetteen jos se oli vakava juttu. Meillä Paulalla on ollut syntymästä lähtien pientä sivuääntä, mutta se ei haittaa arkea millään tapaa ja jos ei olisi näin hyviä laitteita niin sitä ei edes havaittaisi. Sillä on vähän laiska pulmonaaris läppä, mutta siitä ei ole minkäänlaista harmia. Ultrassa vaan nähdään konkreettisesti ja lasketaan kaikki virtaukset, mutta ei oo kiire. Nyt otat iisisti ja jatkat arkea eteenpäin. :heart:

RepaKäväsin kattoon kassun fotoa - vinkeä pikku mies =) Laitoin maijan kuvan rohviiliin. Mun tarvii nyt onnitella sua viestien suhteen - sulla niitä 2094 - ihan hauska kun joku laskuri niin näkee oikeesti miten paljon me täällä kaiken kaikkiaan käydäänkään. Onnitteluni topten asemasta :flower:

Kivat kuvat ja söpöt ipanat KirsikkaTomaatti ja Repa =)

Mulla näkyi olevan vasta melkein 1500 viestiä :D

Marmotta, hauskaa reissua ja toivottavasti matka sujuu hyvin! Nähdään kun saavutte takasin maisemiin :wave: :wave:

Pikaiset heipat! Pakattu on, Eeva kohta unikunnossa, sit painutaan peiton väliin että jaksetaan lähteä matkaan, herätys tulis kolmen aikaan yöllä. Päikkärit otetaankin sitten rannalla. :)

:hug: mammat, palaillaan!

Hauskaa reissua Marmotta ja Eeva!

Carmen: Onnea Nealle kävelytaidosta! :flower: Meillähän on kävelty tukea vasten vasta 11kk iästä lähtien, et jos samassa tahdissa menis ku teillä niin kävelemään lähtis vasta 3kk päästä :eek: No, ei se onneks taida ihan niin mennä ;) Monesti jaksaa kävellä hetken matkaa niin et pidän vaan toisesta kädestä kiinni. Mut joo, helpottais tietty mua jos pysyis jo itsekseen pystyssä...

nemika: Voimia sinne kovasti ja koittakaa vaan luottaa siihen, että kaikki on hyvin. Eiköhän tosiaan lähete olis tullut heti, jos olis ollut aihetta.

Mulla meni Treen reissu oikein mukavasti. Jaksoin jopa baariin asti ;) Muuten onkin jotenkin mieli maassa, vaikkei mitään syytä olekaan. Nyt kai voi alkaa syyttämään niitä hormoneja, kun en sitä vielä aiemmin ole tehnyt?? ;) En jaksais kun poika kitisee (hampaitaan ), en jaksais tätä kropan piiputtamista enkä nyt jaksais oikein mitään. Välillä mietin, et onks musta kunnon äidiksi ollenkaan :/ Sais vaan nukkua kaks päivää putkeen... No, eiköhän tämä tästä. Kai tääkin olo oli jossain vaiheessa odotettavissa.

Ny meen soffalle katsomaan Midsomeria... :wave:

Nyt on leipomukset leivottu huomista varten, tein porkkana kakun, valkosuklaa juustokakun ja täytekakun ( mitenkä niin innostuin kakkuja väsäämään :whistle: ) ja sit huomiselle jää suolaset ja täytekakun koristelu.

Meillä neiti ei nuku vieläkään! :eek: Mies koittaa saada neitiä nukahtamaan, mut ei millään meinaa tulla uni silmään.

Kivat kuvat Repalla ja Kirsikkatomaatilla, teillä näytti olevan tua hauska reiman haalari! :)

Nemika: :hug: Älä turhaan soimaa itseäsi siitä että olet saattanut antaa lapsellesi sellaista ruokaa joka ärsyttäisi kieltä, ethän voinut etukäteen teitää koko karttakielestä.

Repa: Meillä on kans yöt rikkoinaisia vieläkin, yhteen vaiheeseen meni tosi hyvin. Nyt taas heräilee 1-2krt yössä, mutta sit kun herää ei meinaa nukahtaa enään itsekseen.. :/ Ja nyt varsinkin kun ollaan uudessa paikassa niin sekin vaikuttaa yöuniin. Toivottavasti Kasper ja Julia sit viimestään 10vuoden päästä nukkuisivat.. :hug:

Katrinaisesta Ei taas ole hetkeen kuulunut! huhuuuuu ! :wave:

Hitsi kun ei ehdi enää kirjoitella tänne...Joka päivä kyl käyn lukeen teitin juttuja mutta kirjottelu aina jää.

Galluppi meillä ei kans oikeastaan ole mitään muutoksia tehty kotiin. Tosin otettiin jo tänne muuttaessa huomioon perheenlisäys joten sinällään tietty on vähän asiaa ajteltu. Tää talo on tosi avara pohjaratkaisultaan joten yhdellä silmäyksellä näkee liki koko alueen. Ovet pidän kiinni meidän makkariin, vessaan ja pesuhuoneeseen, muuten on Neealla vapaa pääsy kaikkialle. Lääkkeiden kanssa olen vähän ylihysteerinen. Mulle kun jäi Netan synnytys jupakan jälkeen päälle lääkeitä roppa tolkulla. Pelottaa aina et joku puolikas tipahtaa lattialle ja eksyy tytön suuhun :ashamed: Pääsispä noist jo pian eroon.

Käytiin Netan kanssa neuvolassa. Mitat oli 5470g ja 60 cm. Tosi hyvin kasvaa. Ja kaiken huipuks tyttö päätti sitten esiintyä neuvolassa ja käänty ensin selältä mahalle ja sitten viel toistepäin. Meidän keskostyttö, 4,5kk (oikeastaan vasta 2kk) Kyllä siinä äimisteltiin niin minä kuin neuvolan tätikin, Netta vaan hymyili ja nauroi. Ihan kuin olis vedättänyt meitä 6-0. Ihme pimu.

Neea on oppinut juoksemaan ja meillä riittää vauhtia. Uusin leikki on se että juostaan karkuun kun vaippa pitäs vaihtaa. Hauska leikki...siihen asti kunnes pissat tulee viel joku päivä sohvalle :LOL:

Kiukuttelusta: Joo sitä on liikkeellä ja paljon. Neealle on tullut ihan hulluna omaa tahtoa. Milloin minkäkin asian takia heittäytyy polvilleen ja itkee. Uusin on "raivostuminen" jos ei saa jotain mitä haluais (kuten vessaharja...yäk!) Tyttö alkaa ensin vapista, sit muuttuu punaiseks ja lopuks tulee komentava huuto. Välistä tuo lähinnä huvittaa mutta ei kyl aina... Varsinkin jos toinenkin huutaa yhtä aikaa. Teidän pitäs nähdä mut lähtemässä ulos näiden kanssa. Kumpikin huutaa kuin hinaja, vihaavat pukemista. Mä koitan pysyä järjissä laulamalla : Antakaa mäkin huudan, mäkin olen kännissä... Joo, ei ehkä ihan kohtaan sopivat sanat, mut kuitenkin. Munkin tekee mieli silloin huutaa.

Parisuhteista tosi kurja kuulla että täällä toisilla on niin kurjasti asiat. Tsemppiä teille mun sydämmen pohjasta! Älkää suuttuko tai pahastuko tästä kommentista mutta koittakaa muistaa lapset aina vaikka itsellä olisi vaikeaa. Sanon näin siksi että olen nyt käynnyt läpi lapsuuttani ja mun vanhempien suhdetta terapiassa. Moni mun pelko johtuu lapsuudessa koetuista peloista. Ja mun lapsuuden pelot liittyi vanhempien riitoihin ja siihen että mua pidettiin siinä välikapulana. Porukat sysäs omia ongelmiaan mulle tai siis mä aina luulin että olen syypää heidän kaikkiin riitoihin. Hei eivät jaksaneet tai tajunneet selvittää minulle sitä että minä en ollut syypää riitoihin. Äiti oli vähän väliä eroamassa isästä ja mä pelkäsin sitäkin niin että valvoin yöni. Jouduin kuuntelemaan kuinka vanhemmat mollasivat toinen toisiaan minulle jne. Jonkin sortin perhehelvetti siis...tai sellainen soutaa-huopaa suhde. Mutta lapsi ei kykene sellaista ymmärtämään, lapsen tunnetason ymmärrys on hyvin suppea kun taas meillä aikuisilla tunteet voivat heittää tosi laajassa skaalassakin. Mulle itselleni nuo pelot on jäänneet tosi vahvoina tunteina, vaikka nyt aikuisena tajuankin että tuollainen on ihan normaaliakin, jossain mittakaavassa. En tiedä ottiko kukaan tästä mitään selvää...Olen maailma surkein kirjoittaja. Anyway en siis tahdo loukata vaan toivoa parasta teille jotka koitatte selvitellä välejä kotirintamalla.

Mä yritän pian ottaa kuvan noista meidän piiperoista ja laittaa sen tänne näytille.

Kiva kun olette kaikki olemassa täällä :heart: :hug:

Kotiuduttu on :) Paljon se reissu otti, mut paljon se anto -tällä mennään pitkään :D Neidilläkin oli menny hyvin reissu ja eilen kun tuli kotiin ni katteli vaan mua et ai sä ootkin täällä... ja sit ku se laskettiin lattialle, ni hirveellä vauhdilla lähti konttaamaan mua kohti ja posotti ohi -ei siis tahtonu mun syliin :( :D No onneks meni nukkuu normisti ja aamulla oli oma ittensä taas :D :D :D

Carmen
, me asutaan kerrostalossa ni on pikkasen erilailla otettava huomioon asioita kuin rivari tai omakotitalossa. Syy siihen miksi mä oon pistäny neidille kiellon kylppäriin sekä vessaan on se, et se paukkaa ekana hakkaamaan pattereita. Muualla asunnossa se ei sitä tee, mut kai se on sitten se kaiku mikä molemmissa on aika hyvä. Vois naapurit tykätä pikkasen kyttyrää... :/ Hienoa, et teillä kävellään :)

Majj, tuu sit kertoo et tykkäsitte :D En kyl usko et kukaan sanoo, et pahoja olisivat :D

Marmotta, turvallista matkaa -tosin ootte jo pitkällä tähän aikaan ellette jopa melkein perillä :D

Repa/ Majj meilläkin tää yökukkulointi jatkuu eli 2-3 kertaa yössä herää yleensä. Tosin tuolla reissussa oli nukkunu 8h putkeen -on se niin väärin ku ei mun kaa ikinä :( Viime yönäkään se ei varsinaisesti heränny mut kahdeksan yhdeksän kertaa parahteli siellä sängyssä -ei sekään kivaa!

Jaa-a, kaupassa pitäis käydä ja ehkä sit äänestämässäkin siinä samalla...

Huomenta! :)

Pikasesti tulin kurkkaamaan. Näin viime yönä unta että neiti alkoi kävelemään tosta noin vaan ja marimintinkin neiti oli meillä hoidossa... :LOL: Joo-o mistähän nää unet tulee. :D

Jenni: Meillä julia tekee kans tota, että aina kun vaihdetaan vaippa lähtee heti karkuun. :D

edla-mamma: Joo tuun sit illalla kemujen jälkeen kertomaan ihmisten mielipiteet! :) Ja kurjaa kun sieläkään ei nukuta vieläkään öitä. :ashamed:

Kirsikkatomsku,Sievä on maijakin...ja joo,kirjottelen sen verran tonne muuallekkin kun vaan toukokuisiin ja täälläkin joka toinen viesti mun,et ihmekös tuo että oon varmaan johtoasemassa kirjotetuissa viesteissä ;)

Edla,Hienoa et reissu meni hyvin...ja Naukirillakin tais olla onnistunut vapaailta,kiva =)

Jenni,kiva kuulla teistä... oon sun kanssa samaa mieltä tosta parisuhteiden setvimisestä,itellä kans jääny ikävät muistot vanhempien riidoista.
Miä päätin nyt sit et yömaito loppuu kokonaan...tai siis aamuyö. Ja siitä hyvästä valvoinkin 1.30-4.30 kunnes herra päätti käydä nukkumaan uudestaan. Alan vaan oleen niin loppu tuohon yöhillumisiin et haluaisin joskus nukkua ihan koko yön ja en usko et siihen päästään ennenkuin viimonenkin maito eliminoidaan. Ei sentään kokoaikaa itkenyt,mut suuttunut oli kyllä... vesi ei kelvannut lainkaan.
Sit kun oli kunnolla herännyt aamulla,annoin tissiä.
Voihaa se olla ettei nuku putkeen vaikka maito jääkin,mutta ainakin vois hyvillä mielin jättää yöksi mummun hoitoon ja ehkä iskäkin alkaa kelpaamaan kun tissi jää...
Aamulla oli tosi hyvän tuulinen et ei kai sille traumoja jääny...äiti vaan suree kun jotuu toista "huudattamaan" mut alkaahan tätä imetystaivalta jo tässä olemaan =)

Mut nyt kahvin keittoon :wave:

Repa: Joo, eihän meilläkään yöheräilyt kokonaan loppuneet, kun tuo viimeinen yösyöttö jäi, mutta nyt ainakin tietää, että maidolla ei asiaa ratkaista vaan tassuttelulla (usko tai älä, tuokin on alkanut toimia!!! ) tms. Meillä huudettiin yksi yö sitä uupuvaa maitoa ja sitten nukkuikin viikon tai oliko peräti kaks tooosi hyvin. Kunnes... hampaat alkoi pukata ja nyt on viikon verran herännyt 1-2 krt yössä kitisemään. Mut menee ohi kun pitää kättä selän päällä. Jossain välissä annettiin Panadoliakin, kun selvästi huusi särkyä. Mutta voimia sinne!!

jenni: Heh, sama meno meilläkin. Karkuun kontataan, kun on vaipanvaihdon tai vaatteiden vaihdon aika... Ja nauraa mennessään :D

Edla: Hyvä, että reissu oli onnistunut! Meilläkin poika vaan hymyili mulle kun tulin kotiin, mutta ei kuitenkaan heti syliin rynnännyt.

majj: Hyvältä kuulostaa kakut, hauskoja juhlia!!! :flower:

Jaha, nyt pitäs mennä leipomaan marjapiirakkaa. Viime kesän marjat olis korkea aika käyttää loppuun ja sopivasti vieraitakin tulossa :wave:

Koneella taas kökötän, yks työhakemus tarvis väsätä...bläääh :/!

majj Kiva, että meidän neiti oli unessasi :). Toivottavasti ei tehny mitään terroristitekoja :D. Ja sun leipomukset kuulostaa namilta :p .

jenni Kiva kuulla kuulumisia!:)

marmotta Mukavaa reissua, tosin et taida tätä toivotusta enää ehtiä lukea :/ .

Marimint: Joo hassua kuinka tein neiti muka tuli mun uniin vaikken toista koskaan edes ole nähnyt! :) Sielläkin muka juostiin jo kovaa tahtia ja juliankaa muka juoksentelivat pitkin ja poikin meijän huushollia! :D

Yhteistyössä