TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 KESÄKUUSSA

Marmotta: No voihan. Kyllä nuo pienet ehtii! Mutta onneksi ei käynyt sormelle sen huonommin. Eiköhän se Eevankin olo siellä helpota, kun paranee nuhasta ja tottuu taas ympärillä hääriviin ihmisiin.

Edla: Hyvältä näyttää tuo etusivu! En ehtinytkään näkemään sun ekaa luomusta ;)

Meillä poika olis varmasti vielä mahtunut kaukaloonsa (Logico S) vaikka onkin pitkä, mutta kun ei oikein viihtynyt autossa, niin vaihdettiin istuimeen kun oli 10kk. Heti helpotti natinat takapenkillä, vaikka onhan niitä vieläkin. Ei niin paljon vaan. Nyt seuraavalle onkin hankinnassa Duologic, jossa olis samassa sekä kaukalo että istuin. Tuo esikon kaukalo onkin jo päässyt uuteen kotiin.
 
Naukuri, juu ei siinä ollukaan mitään kateltavaa, ihmeteltävää vaan :LOL:

Kaukalosta, Logico S meillä vielä käytössä. Nyt kun vaatteet on vähentyny ni neiti mahtuu suht mukavasti siihen vielä. On meillä edelleen isompi istuinkin olemassa mut en oo saanu kankaita pesuun vieläkään et viittis sitoo sen autoon. Kaukalo menee varmaan vielä tovin ihan hyvin :)

Pakasteen tyhjentäminen, täällä kans :wave: Muutto olis sit kuun vaihteessa joten tahtois tyhjentää ton ennen sitä. Mansikoita on tuhottomasti, joten lähdin niistä liikkeelle. Eilen tein mansikkakiisseliä ja tänään mansikkapiirakkaa. Löysin netistä todella hyvältä vaikuttavan mansikkavispipuuron ohjeen -sen on itseasiassa maistuttava loistavalta koska siihen rouhitaan hiukan valkoista suklaata mukaan :p Joten sitä ja sit mansikka-kauraherkku olisivat myös vielä ohjelmassa :)
 
Iltaa kaikki! :flower:

Oli pakko laittaa Nea jo 19:15 nukkumaan, kun toinen könysi yli tunnin unipupunsa kanssa olkkarissa ja ilman sitä elo oli vaan kauheaa kiukkuamista :/ Veisin varmaan tytön korvalääkäriin, jos täällä ei muutkin olisi kirjoittaneet lapsilla olevan just nyt joku kauhea parku-kiukuttelu-huuto- vaihe päällä! Yötkin on meillä olleet aika risaisia - MEILLÄ, kun ollaan aina nukuttu aamusta iltaan heräämättä!! - ja varmaan 4-5kertaa saa yössä käydä laittamassa tuttia suuhun :ashamed: Jostain syystä kitinät ajoittuu aamuyöhön, mikä siinäkin mahtaa olla?? Yks ilta laitettiin suppokin, kun ajateltiin jos on hampuja tulossa (kalvaa koko ajan peukkua tuolla suun sivussa), mutta enpä tiedä oliko mitään apua.. No, toivottavasti on vaan joku "vaihe". Kuten se, että isi ei kelpaa edes iltapesun tekoon vaan äitiä vaan huudetaan :(

Marmotta Vähän kankealta teidän alku kuullostaa, mutta oon ihan varma, että typy nauttii elämästä 100-lasissa, kun päivä pari on kulunut =) Mukavaa lomaa teille!!

Tuttipullo on meillä vielä ainoa kapistus mistä juodaan - nokkamuki on yhtä aktiivisessa harjoittelussa kuin hammasharja ja pottakin :LOL: Eli ei siis mitään efforttia äidillä niillä saroilla :ashamed: No, jospa tuon nokkiksen koittaisi saada osaksi ruokahetkiä (paitsi päivä- ja yöunille mennessä) ihan pika puoliin...

Ja sitten vielä varovainen hehkutus loppuun.. Me nimittäin ollaan saatettu löytää THE talo!!! B) Keskiviikkona mennään toiseen kertaan katsomaan erästä IHANAA perinnetaloa mun isän kanssa, joka osaa kolme taloa rakentaneena kysyä varmaan parit tärkeät kysymykset rakenteista sun muista ja sitten varmaan aletaan vääntämään kauppaa, jos kaikki on kunnossa! Tänään sain pankista tiedon, että myöntävät meille lainan, vaikka mun työni onkin 160km päässä - tosin mitoitettiin lainamäärä sen mukaan, että miehen tulot riittävät yksinkin. En kuitenkaan uskalla vielä innostua, koska ties mitä mutkia voi matkaan tulla, mutta vähän ajattelin käydä vilkaisemassa sistusjuttua netistä mm.tyttöjen leikki- ja makuuhuonetta silmällä pitäen ;) Tilaa siellä ainakin olisi, kun on 5 makkaria ja 3 veskiä B) Saisin viimeinkin se vierashuoneen ihan kunnon sängyllä ettei kenenkään tarvii nukkua millään ilmapatjoilla :/
 
Edla: Mullakin huomenna edessä mansikkavispipuuron testaus. Tosin ajattelin tehdä ihan puolukkapuuron reseptillä... Toi valkosuklaa kuulostaa kyllä paremmalta ;) Mutta kun pitäs saada siitä pojallekin välipalakelpoista. Meillä ei tosin ole muuta kuin tuo yks pussi sosetta enää jäljellä, kun mun pahe on syödä pakastettuja mansikoita ihan sellaisenaan pitkin talvea :D Ei paljon kesälle jää. Mut hei, paas laittaen tuon mansikka-kauraherkun reseptiä? Kaikki kauraherkut on aina hyviä :)

summer: Ja raparperi-mansikkakiisseli on myös NIIIIIIN hyvää!

Mä kyttään koko ajan, alkaako pojalla vesirokko. Sitä oli tuossa vajaa pari viikkoa sitten täällä taloyhtiössä liikenteessä ja poika sit leikki yhden sitä sairastaneen kanssa, kun eivät vielä itse tienneet et heidän lapsella oli se. Jotain näppyjä on ollu koko päivän naamassa, mutta sillai rykelmänä. Atoopikon ihomuutoksia on ihan vaan "aavistuksen" vaikea tulkita ;) Muuten poika on ollu ihan normaali. Eikä noi näpyt oo päivän aikana lisääntyny tai muuttunu mikskään. Ei muuten olis väliä, mutta kun juhannusta odotetaan kovasti ja haluttais mökille mennä pitkästä aikaa. Mutta kun siellä on muitakin pieniä, niin se reissu jää sit varmaan väliin, jos rokko iskee. Ja jos ei nyt iske, niin sit haen rokotteen.
 
Carmen: Tsemppiä talon katsastukseen! Kuulostais ihanalle noin iso talo :eek: Ooh... Määki haluun. Mut en kyllä ikinä saa, niin kauan kuin asutaan täällä pk-seudulla |O Ja kun ei poiskaan haluta lähteä, niin kopistellaan sitten näissä neliöissä... Mutta lastenhuoneen mäkin haluisin jo laittaa, vaikka varmaan vasta ens keväänä olis sille oikeesti tarvetta. Toisaalta mieli tekis vaihtaa huoneet päittäin jo nyt ja tehdä kaikki valmiiks :D Olis sitte pojalla isompi huone itsekseen valloitettavana hetken aikaa. Ehkä sit joku päivä. Kun poika saa isomman sängynkin.
 
Naukuri, meilläkin on jotain näppyjä naamassa, hyvin pieniä ja rykelminä. Tosin mä oon miettiny et ne on varmaan jotain hikinäppyjä. Mistäs me oltais vesirokko saatu. Alla sulle resepti:)

Kauraherkku

2,5 dl marjoja tai omenalohkoja
125 g voita
4 dl kaurahiutaleita
1 dl fariinisokeria

Voitele uunivuoka ja marjat tai omput pohjalle. Jos marjoista lähtee mehua (kuten pakastemansikoilla on tapana), laita pikkasen perunajauhoja. Sulata voi ja sekoita joukkoon kaurahiutaleet ja fariinisokeri. Levitä vuokaan marjojen tai omppujen päälle. Paista 200 asteessa 20 minuuttia. Jos pinta alkaa tummumaan liikaa, ni suojaa foliolla. Tarjoile vaniljakastikkeen kanssa.

Carmen, kuulostais aika ihanalta talolta... noin niinko nimim. pienempään muutetaan :/
 
Naukuri, niin olis :p mutta mistä mä raparperiä saan?!

Edla, eli mansikkaa vedetään teilläkin lähiaikoina! =) yks piirakka jo tuhottiin tossa :p

Marmotta, hei kiva kun pääset nettiin ;) no voi eevaa....onneks ei pahempaa sit käyny sormelle. Kuulostipa ihanalle hedelmäsalaatille! nam
 
summer: No mä voin postittaa :D Meillä rehottaa jo valtoimenaan tuossa penkissä.

Edla: Aah, no niin, eli omenasysteemillä mennään. Mullakin on omena-kauraherkun ohje, mutta en oo tajunnu ikinä marjoista tehdä. Raparpereista kylläkin ja niistä tulikin hyvää. Pitää kokeilla joku kerta mansikoistakin! Kiitosta vaan vinkistä :) Niin ja musta ne meidänkin näpyt näyttäis hikinäpyiltä. Kun käsittääkseni vesirokossa tulee nimenomaan yksittäisiä näppyjä. Mutta kun nyt vainoharhailen, niin vainoharhailen ;)
 
Heissan! :)

Meilläkin nyt 1-vuotis mitat tiedossa, eli Luukas oli 8950g/77,2cm/ ja pipo 46 cm. Hoikkeliini ja pitkä :D En tajua, mistä tuon pituutensa on perinyt, isukin kanssa ollaan kumpikin alle 170 cm ja neukun tädit väittää tuosta tulevan 180 senttinen!

Nokkamukista juodaan täällä ihan ok, leikiksihän se aina kyllä menee, paukutetaan mukia pöytään niin voimalla, että vedet/maidot on pitkin poikin. Vesipullossa meillä on semmoinen pehmeä nokka, sopivat nuihin tuttipulloihin ne.. Tulee käyttöön nekin pullot, kun ikinähän tuo ei sitä imemistä tuttipulloista hokannut :D.

Vitsi, että Luukas sai kivoja lahjoja synttärilahjaksi, brion vedettävä juna ja mäyräkoira, brion junarataa (me parentsit sen kanssa tuolla touhotetaan :D), palikkalaatikkoa ja purnukkaa ja hiekkalelua jos jonniinmoista. Tosi kiva, kun ei meillä ollut vielä mitään taaperoleluja ja vauvalelut alkaa jo olla boooooring. Ja tykkään noista brion klassikoista, ne on nättejä!

On muuten ollut tosi kiva kun täällä on ollut reseptejä jaossa. Jatkakaan samaan malliin please ;). Paljon kivoja juttuja tullut kokeiltua. Jos jollain on jotain hyvää kasvisruokaohjetta, niin semmoinen kiinnostaisi :whistle: Yritän vääntää tuota meidän ruokailua sinne suuntaan jonkin verran. Ettei lihaa ihan jatkuvasti.

Paljon hyviä jaksuja kaikille! :flower:
 
Naukuri, jep samalla ohjeellahan kutakuinkin. Tosin perunajauhoja on hyvä ripotella päälle. Mustikat on myös aika pop sinne sekaan :)

Nokkis, meillä se menee pelleilyks heti kun on akuutein jano sammutettu :( Täytyy huomenna kattoo kakkoselta se lapsityrannit. Perhe jossa on kahdet kaksoset, alle viisvuotiaita kaikki ja edelleen kaikki lapset juovat tuttipullosta ja käyttävät vaippoja... Joten meillä on vielä aikaa harjotella nokkista. Pitää sitten tuon riparille mennessä tosiaan sanoo sille papille ohjeeks, et hakee sen yömaitopullon sit ku kutsu neidin sängystä käy :LOL:

Puliina,
meillä kans se klassikko-mäyris ja mä vetelen sitä ihan fiiliksissä tossa lattialla. Neiti ei vielä oikein tajua sen päälle, paitsi sen vieterihäntä on i h a n a :heart: Sit vielä ne syntymämitat jos sais:)

Nyt suihkuun ja nukkuun, aamulla 1-v kuvaukseen :D
 
Hei,

Edla F:n mitat syntyessa 2505g ja pituudesta ei tietoa (kuukaus myohemmin 46,5cm) 1V paino 8220g ja 70.5cm. Taitaapi olla raukka lyhyin joukosta.

Marmotta Hurjalta kuulosti Eevan sormi juttu. Onneksi oli neuvokas sairaanhoitaja mukana matkassa. Eikohan E asetu pian kun asettuu taloksi.

RR Voi pienta raasua. Toivottavasti masulaakkeet loytyy pian.

Carmen
Iso lukaali tiedossa, toivottavasti toinen nayttokerta ois suosiollinen.

Meilla paattyi F:jukan eka todellinen paiva paikkarissa kyyneliin ja kuumeeseen :( . Huomenna taas uudelleen!

Ai niin nokkis/ tuttis Molempia kayetaan, mutta illalla kylla on pullo ihan poikaa!
 
Oon muutamaan kertaan yrittäny kirjoittaa mut oon saanu jonkin virheen eikä jutut ole tullu perille :headwall:

Mitat rv 39+2 3310g, 49cm ja py 34cm. 1-v 9250g, 74cm ja py 46cm

Nokkis/muki on käytössä ja niistä juodaan itse. Sit kun mun täytyy juottaa niin sit otan tuttipullon. Yleensä vain iltaisin ja jos ollaan liikenteessä jossain. Ei kiirettä luopua saa olla mun vauva niin kauan kuin haluaa :whistle: :D

Carmen Peukut pystyyn et olis just Se Talo!

Mä odottelen soittoa matkatoimistosta. Meil on reissu varattu joskus alkuvuodesta ja nyt sit just ennen lähtöä pitäs saada tehtyä reitti muutoksia... Paluu päivän muutos ei enää onnannu mut nyt odottelen tietoa jos saisin hotellia vaihdettua. Ovat varmaan ihan innoissaan viimehetken muutoksista, kokemuksesta voisin näin ainakin sanoa :whistle: :LOL:

Meil olis tänään tiedossa mun famun 90-v kahvit. Hänellä on bileet viikonloppuna mut me ollaan just silloin reissussa niin mennään tänään kun on virallinen juhlapäivä. Mä oon leiponu kakun johon laitoin täytteeks mun miehen tekemään raparperihilloa ja mansikoita. Meiltäkin löytyy vielä paljon viime vuoden mansikoita... ;) Odotan jo innolla miltä se mahtaa maistua. Päälle ajattelin pistää vain kerman ja tuoreita mansikoita :p
 
Mitat Neeuskalla on oikeastaan kahdet 1-vuotis mitat kun mitattiin sekä syntymäajan että lasketunajan mukaan. Mut laitetaan nyt nuo ihan synttäreiden mukaan olevat mitat. 9310g/ 75,5cm/44,4cm (syntymämitat: 1380g/42cm/28,5cm). Nyt ollaan jo 10kg ja pituuskin alkaa olla 80cm

Marmotta Huh mikä reissu teillä mutta onneks kaikki loppujen lopuks hyvin. Suuri :hug: sulle, olet ollut mielessä tässä pari päivää kun kävin lukemassa blogiasi. Ihanasti osaat kirjoittaa asioista vaikka ikävää asiaa onkin. Koskettaa syvältä... :hug:

Meillä kanssa tuttipullo edelleen käytössä. Yrittänyt olen nokkamukia opettaa mutta huoolla menestyksellä. Maidot lentää aina pitkin seiniä ja aina ei vaan jaksa siivota sotkuja varsinkin jos toista täytyy samalla viihdyttää...Laiskimus-äiti. Kaippa tuo Neea jo kouluun menessä mukista juo :LOL:

Keksikääpä miten voisin yllättää mieheni? Hän on kertakaikkiaan vaan niin ihana ku on tukenut mua nyt tän masennusprosessin aikana niin. Olisi ihan jotenkin yllättää. Eilenkin hän soitti mulle töistä ja mä vaan valitin väsymystä ja sitä että en saa tehtyä mitään kotihommia. Hän totesi että kuules nyt Rouva, sulle maksetaan lastenhoidosta "palkaa" joten hoida vaan lapsia ja itseäs. Kotihommat tehdään sit yhdessä kun tuun töistä, nehän on molempien hommia... Ja pari yötä sitten puhkesin kyyneliin kun syötin Nettaa. Olin menossa olkkariin syöttään että mies saa nukkua. Mies totesi että mitä te sinne menette,ei häntä oman perheen äänet koskaan häiritse, päinvastoin. Mä en voinnut muuta kuin puhjeta onnen kyyneliin. Ja hän on nyt opettanut mulle mitä tarkoittaa turvallinen ja rakastava koti. Mä en ole sellaisesta ennen tiennyt, mun oma koti kun oli jotain ihan muuta. Hän rakastaa mua tälläisenä. Mä pelkään niin että jonain aamuna mä herään ja tää kaikki on unta. Ei mun elämän kuulu olla näin hyvää, ei se koskaan ole ollut. Aina on tullut vastaan paskaa, miksi ei nytkin? :'( Että mä pelkää...
 
Naukuri, no tämä mamma marssi viime viikolla kenkäkauppaan ihan sen takia että sain niiden mielipiteen tarviiko jo ostaa uutta kenkää vai ei.....ja se täti sanoi ettei välttämättä ihan vielä. Tosi kiva kun ei väkisin yrittäny tuputtaa ja me mennään noilla vielä. Ne sandaalit meen ostamaan kohta kun saan rahaa. 20 on meidän neidin kengän koko ja mun mielestä hurjan pienen kuulonen tuohon neidin kokoon verrattuna....mutta on sillä kyllä pieni jalka verrattuna veljeensä kun oli tollanen 1v. Hirveä ero vaan noissa kenkien koossa....koitettiin tässä niitä tutan sandaaleja ja 21 oli pieni....olis pitäny olla 22.

Poika, no voi ei teitä kun sairastetaan :hug: mutta nuo sammakot meille äideille välillä suotakoon!

Jenni, oi kun kirjoitit kauniisti miehestäsi! Ihana mies varmasti ja eiköhän hän ole onnellinen kun kerrot vaan tuon kaiken sille ittelleenkin :heart: Varmasti on kanssa teistä tosi onnellinen ja ajattelee samanlailla kun sinä! Nauttikaa toisistanne ja ihanasta perheestänne!
 
Mulla ihan kyyneleet virtasi kun Jenni luin miten mihestäs kirjotit :heart: ja peesaan summeria tuon kaiken kun kerrot miehellesi se on varmasti paras lahja mitä hän voi saada.

Kiitti summer =) Musta jotenkin tuntuu et mä oon välillä tosi paha suustani :ashamed: ainakin näin kun oon kiukkunen kun mikäkin.

Katrista kaipaisin niin kovasti, vai onkohan paha olo miten pahaksi äitynyt :hug: :hug: halauksia ja ajatuksia sinne.

Mymmelis ala tulla ilmottautumaan heti kanssa |O
 
Täytyy kyllä sanoa, että liian harvoin taitaa miehet saada täällä kiitosta :ashamed: Täälläkin asuu kyllä niin loistotapaus, ettei parempaa vois toivoa! Ja silti niin harvoin sitä tulee suoraan sanottua toiselle. Mitään lahjuksia en osaa keksiä, meillä paras lahja on se, kun muistaa kertoa toiselle miten tärkeä ja ihana on juuri sellaisena kuin on. Ja jos vielä leipasee oikein hyvän kakun/piirakan siihen kylkeen, niin mies tykkää :D Tietty jos miehesi pitää jostain tietynlaisista jutuista tai haluaisi tehdä jotain mitä ei ole aikoihin päässyt tekemään, niin voisithan järjestää jotain sellaista?

summer: Kiitos vinkistä! Taidetaan mekin sit jossain vaiheessa mennä suosiolla kauppaan ja mitata taas siellä jalkaa ja kysellä vinkkiä. Jostain luin, et yleensä lasten kenkien osto menee parin numeron välein, jos aina ottaa siihen sen 15mm varan, mut sehän tarkoittaa sit sitä, et edelliset kengät käytetään melkein millilleen loppuun... Kun numeroiden välinen ero tais olla noin 7mm. Helpompi tietty olis jos nyt tää kesä menis noilla kävelykengillä ja sitten syksyä varten vois ostaa kunnon ulkoilukengät, jotka ehkä pitäis vähän kosteuttakin.

Tää menee taas unille. Joku päiväunivaihe taas menossa mulla...
 
Naukuri, se täti sanoi ettei noissa ole enää niin paljoa varaa kun pitäis, mutta ei tee vielä jalalla mitään haittaa ja sanoi että ostakaa syksyllä uudet.... jospa sitä tossa heinäkuun jälkeen lompsis hakeen uudet. Sandaalit sais eka hommattua....
Hyviä unia! päikkärit on niiin jees :D
 
Ääh, täällä taas nitisee ja paukkuu... Kävin eilen allekirjoittamassa uuden asunnon sopparin ja tänään jo mulle soitti tyyppi joka haluis tulla kattoo tätä asuntoo :( meinas itku jo tulla et onks tää niin huippu et tää viedään käsistä... buhuu...

No jotain hyvääkin, käytiin 1-vee kuvat ottamassa ja aivan ihania. Neitiä nauratti suunnattomasti salamat eikä yhtään totista kuvaa tullu :) Oli keiju-asussa, rottinkisten nukenvaunujen kanssa, matkalaukun päällä istumassa, keinuhepassa, tuolia vasten sekä ilman mitään tukea. Mä en malta odottaa et ne valmistuu -siis joko huomenna tai ylihuomenna :D :heart: :heart: :heart:

Jenni, ihanasti kirjotettu sun miehestä ja vaikuttaakin ihan super-mieheltä. Mistäköhän noita löytäis?

Poika,
voi noita teidän sairasteluja :( :hug: katriksesta sen verran, tulkoot enempi ite kertomaan, mut facebookin mukaan ei oo paha olo vielä hellittäny :(

Hohhoh, kohta tulee kuntotarkastaja katsastaan tän asunnon ja sit huomenna ne mahdolliset uudet asukit... Pakkaamaankin pitäis alkaa -päänsärynhän tässä vaan saa.
 
Heipähei...

Carmen,Kivan olonen talo...tosin miä ajattelen aina et en kärsis siivota kun täs reilussa 100 neliössäkin on tekemistä :ashamed: Mut oonkin laiska B) Harmi et teidän öissä on tökkinyt,mut etkö kirjottanut et Nea rupes yhtäkkiä vaan käveleen?...voipi johtua siitäkin. Uus taito aiheuttaa levottomuutta =) Ja toi äiskä vaihe meilläkin tosi voimakkaana... oon varma et teidän yöt palautuu ennenpitkää koska ovat aikasemminkin olleet hyvät.,jaksuja :hug:

Marmotta,Kivaa et pääsit kertomaan kuulumisia...Harmi se teidän lentokoneepisodi :/ Eeva raasu varmaan pyörällä päästään...pikkuselle kun ne tutut rutiinit on kaiken a ja o,mut eiköhän tuo nopeesti sopeudu uusiin kuvioihin =)

,
Poika,Jaksuja sairasteluihin :hug:

Kaukalo ei mitään toivoo et mahtuis...sillon joskus...oliko 9kk kun vaihdettiin tavalliseen istuimeen...oli niin sullottuna sinne et oli selkeesti hankala olla. Nyt viihtyy paljon paremmin autossa,tosin tarpeeks pitkällä matkalla käy istuminen tökkimään,mut kelläpä ei ;)

RR,Voi toista...toivottavasti alkaa pian helpottamaan :hug:

Nokkis/muki,Juodaan siitä vain ja ainoastaan,maitoo ottaa joskus enempi joskus vain hörppyjä,mut en oo ottanut paineita kun syö maitopuuroo ja juguu. Vettä lunksuttaa sit enempi =)

Meillä herättiin taas yöllä kello 4 tissiä kinuseen.... vajaan tunnin jakso ja sit nukahti ja nukku tunnin ja kuudelta herätys :/ Kauankohan jaksaa ennenkuin ymmärtää et tissii ei enää heru. No sentään nyt on noita 5-6h uniputkia =)

Nyt vetelee megapäikkyjä ulkona...mitähän pitäs tehdä... onkohan mitään järkee herätellä vaikka 2h kohdalla,riittäskö unta paremmin yölle? Kertokaa te viisaat ja kokeneemmat? nyt on ollut unessa 2.5h eikä loppua näy... selkeesti nukkuu pitempään koska yöunet jää lyhkäsemmäks.

Kävin tukkalassa... tuli aika radikaali muutos hiuksiin. Tykkään kyllä,on ihanan kevyet ja mulla oli sama malli ollut iät ja ajat eli ei mallia ollenkaan :p

Mulla on toiset menkat synnytyksen jälkeen ja ekathan oli täysin olemattomat ja nää toiset muistuttaa ehkä aavistuksen enempi menkkoja mut tosi niukat nämäkin. Onko kellään muulla tällästä "ongelmaa"? Vai johtuukohan tää nyt sit vaan kun vielä imetän...kun normisti mulla on ihan kunnolliset... tai sit mulla on joku häriö. Varmaan ihan rauhassa pitää ootella et hormonit tasaantuu...
 
Mitat3375/49/36 ja nyt 1v. 10.135/75,5/47,2 Kasvu ollut just eikä melkein siinä tasakäyrällä että taviksia ollaan. Maijalla on hurja puheripuli päällä, neidolta saa selkeitä asiantuntija lausuntoja ja pään nyökkäyksiä. Lisäksi hänkin on kova juokseen karkuun :) Meillä syödään yhä aamu yöstä pullollinen maitoa enkä sitä aio lopettaa ollenkaan. Sen aika tulee itsestään, yhtäkkiä vaan käy niin ettei enään herääkään - joskus jo harvoja kertoja ollutkin. Niin ja juu, meillähän on nyt kokonaan punanen maito käytössä :D sitkeesti pidän siitä kiinni, rasvaprosentti on kuitenkin vain 3,5 ja sisältää niitä hyviä niin paljon. Oon ruvennu maijallekin antamaan myslipatukoita - hyvä vinkki kaikille. Syö mieluusti ja yhdestä patukasta saa hyvän energiapommin.

[/b]RepaAnna nukkua vaan rauhassa, unethan on lapselle sama kun laittas rahhoo pankkiin :D Meillä ei niin tarkkaa oo kyllä ollu unien kanssa, ehkä teille on kuoriutumassa pieni iltavirkku. Maija nukkuu pitkät päikyt n.2-4h ja yöuniakin sellaset 10-11h. Tänään nukku tasan klo 10 asti :eek: tainnut tulla isäänsä unilahjojen suhteen. Hyvältä kuulostaa tuo frisyyrikin. Menkkoihin vaikuttanee imetyspuuhat.

JenniIhana mies sulla tosiaan on, kuulostaa kyllä tutulta. Hänelle varmasti riittää ihan kiittäminen ja hän kyllä tietää että olet monista asioista kiitollinen. Teillä on kunnossa sellainen yksinkertainen asia kun KUNNIOITUS, vain sillä voi päästä näin pitkälle. Kunnioitus pitää sisällä rakkauden ja mitä kaikkea taas rakkauteen mahtuukaan. Molemmat tiedätte, että tulee teidän aika vähän myöhemmin, nyt vaan hääräätte pienokaisten kanssa ja pidätte koti yrityksen parhaimmassa vedossa, oikeesti hienoa ja ihanaa. Olen onnellinen puolestasi.

Kaikille tsemiä ilojen ja murheiden kanssa, päivä pilkottaa risukasaankin ja onhan nää meidän taaperot oikeesti älyttömän työläitä kavereita vaikka niin ihanaisia onkin!
 
Vinkki vinkkinen mansikkavispipuurosta :wave: Kokeiltiin tänään ja hyvää tuli! MUTTA. Tein sellaisen version, et siinä oli 2,5dl mansikkasurvosta ja 2dl punaherukoita ja tuli tuollakin sekoituksella aika makeaa. Eli jos teette pelkästä mansikasta tai lisäätte siihen vielä vaiks sitä valkosuklaatakin, niin vähentäkään sokerin määrää. Ellette sitten pidä toooosi makeasta puurosta ;) Mut oli kyllä kokeilemisen arvoista. Teen varmasti useamminkin ja tuolla mansikka-punaherukka -yhdistelmällä, kun on just meikän makuun: vähän kirpsakka, mutta mansikkaisen makea :D Poikakin tykkäs kovasti.

Vitsi, että ehdin jo ressata. Mulla on nyt torstaina lääkärineuvola enkä saanut E:lle hoitajaa. Aikakin on niin tyhmästi, ettei mieskään pääse töistä siihen aikaan lähtemään. Oli vaan ainoa vapaa aika silloin, kun se varattiin. Soitin jo neuvolan th:llekin, et mihis mä tuon pojan isken sisätutkimuksen ajaksi, kun en halua sen maailmaa järkyttää :/ Aikansa katseli kalenteriaan ja huomasi sitten, et hänellä ei ole meidän jälkeen muita asiakkaita, joten voi pitää pojan huoneessaan leikkimässä mun lääkärivastaanoton ajan! Aivan ihana tyttö tuo meidän th :)

Neuvolasta tuli mieleen, että tää meidän kakkosnassikka on kyllä ihan hillitön ikiliikkuja! E liikkui tyyliin kaks kertaa päivässä ja tää on ehkä kaks kertaa päivässä liikkumatta :eek: Vähän väliä tuntuu potkuja varsinkin ylävatsaan. Saa nähdä millainen meno on sitten, kun syntyy... Iiks. Ai niin, ja nyt on nimikin pohdittuna, jos sieltä tulee pieni tyttö ;) Tai etunimi vasta, ei vielä muita. Jos onkin poika, niin vaikeaksi menee, kun esikon kohdalla hänen nimensä oli ainoa joka kelpasi molemmille! Sen siitä saa kun on koulussa töissä, niin kaikki nimet tuo jonkinlaisia mielikuvia :headwall:
 

Yhteistyössä