TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 KESÄKUUSSA

Onnea sarbban pikkuiselle!

kurpitsa: Joo, en mä ajatellutkaan, et teillä haluttais jo kuivaksi :D Mutta ajattelin vaan et jos A ei vielä ole valmis tekemään sinne pottaan mitään, niin ehditte varmaan syksynkin aikana harjoitella sitä hoitoon menoa ajatellen. Kyllä se tytsy vielä ymmärtää mistä se kana pissiin ;)

Meillä tulee pissa tosi harvoin pottaan, mutta pari kakkaa poika sinne päivittäin tekee. Ei ihan joka päivä, mutta useasti. Ilmoittaa pontevasti, jos ei halua istua potalle (oon miettinyt, et ymmärtääkö hommasta sen verran, et silloin ei oikeasti ole hätä...? ) ja toisaalta alkaa itse nousemaan potalta, kun on esim. kakannut. Mut joo, pissiä sinne saadaan tooooosi harvoin. Ne lirutettais mieluummin vessan lattialle :D

Marmotta: Ei meillä ainakaan ole mitään sisäsyntyistä kunnioitusta mammaa kohtaan :LOL: Ihan samanlainen känkkä on. Mä taas oon kuullut, että tytöt olis yleensä helpompia tapauksia :) Meillä on tuossa naperossa niin paljon luonnetta, että siksihän tuo kiukkuaakin. Omaa tahtoa on vaikka muille jakaa! Pikaista paranemista teille molemmille!

Meillä kiivetään vaan portaita, jos portti on auki. Pöydille ei yritä ja sohva on niin korkea ettei vielä pääse. Haluis kyllä, joten yrittää aina välillä.

Olipa mielenkiintoinen ilma ulkoilla. Poika pysyi ihan kuivana (kiitos POP:n loistavan vk-asun ja rukkan sydvästin :D ), mutta mulla ei menny ulkoiluhousut jalkaan tuon mahan takia ja olin lantiosta alaspäin ihan likomärkä. Tai no, oli mulla saappaat, mutta siis jalat ihan kylminä ja märkinä. Hrrr. Iltapäivällä lähdetään kyllä sisätiloihin eikä enää leikkikentälle. Pitäis etsiä vauvalle kantokassi noihin uusiin rattaisiin. Carenaa ajattelin, mutta haluan nähdä sen livenä.

LCSisämitta on 12cm. Laita vaan yv osotetta niin pistän postiin.

NemikaRetkelle mars vaan, tulkaahan täälläkin käymään jos treen suuntaan tuutte =) Toi mun verbaalinen kuvaus naisesta miehen vinkkelistä katsottuna voi kalskahtaa rajulta, mut se voi myös viestittää miehelle pientä ajatusta. Mut joo, teillä on ny jumitila. Perhe on yhteisyritys, missä tosiaan tarvitaan yrittäjyyttä jokaiselta osakaalta. Elämä käy henkisesti rankaks jos joutuu toisen ärinää väisteleen, että hyvä kun otat askelia eteenpäin.

MarmottaMun katraasta vanhin on poika ja hän kunnioittaa äitiä suuresti. Koskaan ei olla matsattu mistään. Tyttöjen kans otetaan yhteen ja sanat kimpoilee aika kipakasti, multakin lentää kaiken maailman sammakoita, kun mitään ei uskota. Että kyllä tuo kunnioitus on aivan toista luokkaa kun tytöillä.

PottailuEi vielä edes hommattu. Sit hommaan kun alkaa selkeempi vuorovaikutus sopimusluontoisesti toimia - varmaan tos 1,5v iässä. Maijan hoitopaikassa on 1.5v poika ja täytyy sanoa että kyllä kehitys etenee huikeella tavalla muutamassa kk.Oon vähän laiska ton pottailun kans, se on suurin syy myöhäiseen alotukseen. Tuntuu että tarpeeksi muutakin hommaa - lähinnä tää neuroottinen vahtiminen kaiken aikaa vie voimia ja kai tässä on henkisesti haikein mielin siirrytty vauvasta taaperoksi.

KurpitsaHyvähyvä. Liikkeelle lähtö etenee nopeesti kun nousut ja laskut on opittu hallitsemaan jollain tapaa. Tuo on ihana vaihe, meilläkin sahas sohvaa eestaas viikon verran ihan onnessaan :D ja nyt juoksee onnellisena karkuun.

CarmenTahtoon kans seiskan & suklaata & soffan. Liitoskivut on kyllä tosi kenkkuja, vaan makuulla olo helpottaa, kun hermo pääsee hengittään silloin. Jaksuja kaikille odottaville :heart:

Tsau....

Kuvista
tais tulla ihan hauskoja,tosin ne perhekuvat on varmaan from arse kun vihaan sitä jäykkää poseeraamista ja poika oli vielä sylissä rimpuilemassa B) Hienosti jaksoi..vaikkakin just noissa perhekuvissa ei olis malttanut olla paikoillaan ja sit kitisytti..ihmekös tuo.

Potasta vielä et meillä kyl poika hokaa et siihen voi pissiä...eli tuntus ymmärtävän funktion kuiteskin vaikkei aina jaksakkaan istua ;)

Kamala ilma,ei todellakaan asiaa ulos ja poika on kitissy tossa jaloissa jos vähänkin koitan tehdä muita hommia kun hänen kans leikkiä,joten loppu kirjoittaminen tähän :wave:

Onnea sarbban pikkuselle! :)

Siis kauhea ilma! :kieh: Kyllä tämä mamma toivoo vaan niitä hellepäiviä! :p

Sain varatuks uuden ajan neuvolaan ja päästäänkin sit heti huomenna! :) Kiva nähdä miten on nyt 3kk aikana kasvanut.

Kiipeäminen: Kiipeää jos ylettyy, mutta meillä on onneks vielä aikan paljon paikkoja minne ei ylety kiipeämään! :D

Jahas ja käsky käy en kerkeäkkään nyt sen enempää.. :wave:

Repa: Me uhmattiin vaikka tuolla satoi aamupäivällä kissoja ja koiria :D Oli pakko, kun sisällä ei olis jaksanut koko päivää olla. Poika hermostuu niin helposti. Tuuli ja satoi, mutta hengissä selvittiin :)

Repa/Naukuri, me kans uhmattiin :) Ensin metrolle kävellen, sit kuivateltiin kahvilla ja shopaten, sit käveltiin moikkaa mun isää ja sit vielä metrolta kotiin... Tyttö oli kyl kuiva sadesuojan alla vaiks sinnekin pääs vettä mut hoitolaukku-parka ei kuivaa varmaan ikänä :(

Kiipeäminen,
meillä mennään ihan niin korkealle ku päästään, ei itsesuojeluvaistoa :eek:

Pottailu on meillä tauolla. Mitä hyötyä siitä on jos se siinä istuu vartin, kyllästyy ja tahtoo pois, laitetaan vaippa ni kas, 5minuutissa on tarpeet tehty siihen.

Oma tahto, jep.... osassa asioista likka on todella joustava ja sit toiset asiat on että pinna ei kestä ollenkaan. Tämä nyt heti näin.... :headwall:

Ruokailusta, on vissiinkin sittenkin meidän neiti kohtuullisen nirso ruoan suhteen. Iskä yritti syöttää lihapullapastaa purkista neidille, mut ei lusikallista enempää kelvannu. Sit puolen tunnin kuluttua meidän kalapaistos oli valmis ja siitä pikkasen riisiä ja seitiä neidin lautaselle, ni annas mennä vaan, ni se meni ja söi sen kaiken ja lisääkin piti hakea. Niin siis kai te muistatte kiinalaisen kalapaistoksen seiskan köksäntunneilta? :ashamed: :D Aivan ihana ja helppo arkiruoka :)

Ihmeiden aika ei sit vissiin olekaan ohi. Likka meni ja nukahti ilman huudon huutoa.... En usko, jotain jekkua se vaan tuolla tai jotain. Ei voi olla totta!!! Tai sit se on tajunnu et mä lähden sinne risteilylle huomenna ja on nyt niin kilttiä et eihän äiti voi mussukkaansa jättää... :D

Jeps, nyt mä lopetan oikeesti tän roikkumisen koneella ja menen pakkaamaan!

Onnittelut Sarban pienelle ja jos jonkun muun synttärit meni ohi,niin onnea vaan :heart: :flower:

Naukuri,En muista missäpäin asustitte,mut täälä toi tuuli oli kyllä sitä luokkaa et ei toivookaan ulostautumisesta,tai tietty sinne kuollu olis,mutta mitäpä teet kun rattaat pitää suojata niin hyvin ettei poika nää sieltä mitään ja hiekkalaatikollakaan ei oikein oo mieltä kökkii kun mulla ei oo edes kunnon sadevarustusta,takki löytyy kyl ja kumpparit mut pitäs olla housutkin jos tuolla meinais seisoo :pLuulempa ettei poikakaan oikein olis tykännyt ;) aamupäivästä oli kyllä hiukan "parempi" keli,mut muhittiin siellä kuvaamossa :/ Onneks te pääsitte käväseen hapella =)

Jep,siitä olikin aikaa kun oon herran kanssa kökkinyt kaksistaan neljän seinän sisällä..aika melkosta. Muutenkin on nyt sellanen lievä eroahdistusmikälie menossa,äidin perään,niinkuin täällä moni muukin tais olla. Mutta on kyllä aina tälläsissä tilanteissa niin tiiviisti jalassa kiinni,ettei sais ees ruokaa tehdä. Normaalisti ei oo tuollanen,vaikkei ulos päästäis mut jos esim.iskä on kotosalla niin paljon paremmin viihtyy omineen...jännä juttu.
Vaipanvaihto oli herralle tuskaa,huus kuin hyeena kun koitin kestovaippaa laittaa. Pakko hylätä ajatus ja vaihtaa kertsi housuvaippaan...tuntuu taas vaikeelta toi kestoilu kun poika ei pysy aloillaan yhtään |O Yhden vaihtosession jälkeen istuin poika sylissä useita minuutteja kun nyyhkytti ja halas niin lujaa et olis voinut kuvitella pahempaakin sattuneen...ja kohta taas nauratti kun jatkettiin leikkejä :D Toisaalta,tulipahan pitkästä aikaa leikittyä kokopäivä ilman mitään muita aktiviteetteja =)

Nyt pitää heittää ilmoille kysely... taanoin mitäs nyt palstalla oli tämänsuuntanen juttu ja heti aattelin et pitää kysyäkkin tätä teiltä kun aihe on ollut ajankohtanen jo jonkin aikaa =)
Mikä näistä vaihtoehdoista vastaa eniten teidän kotona tehtyjä muutoksia taaperon takia?
a)kaikki mahdolliset esineet ja laitteet on nostettu pikku kätösten ulottumattomiin,kaapit lukittu,portit laitettu,pistorasiat suojattu yms.

b)joitakin (ylläolevia) muutoksia on tehty,mut suurimmaksi osaksi koti on ennallaan. Kielletään kun taapero pyrkii vääriin paikkoihin...

b)oikeastaan mikään ei ole muuttunut,taapero saa tutkia kotia melko vapaasti...vain todelliset vaarat eliminoitu.

Mun täytyy sanoo,et meillä toi c on lähimpänä totuutta... tosin portit meillä on ja suojia pistorasiassa,joissakin kaapeissa oli lukitus jo muutettaessa. Mutta juurikaan en poikaa estetä menemästä kaapeille tai tutkimasta muuten paikkoja.Meil ei kyllä olekkaan mitään kukkia mihin pääsis käsiks,eikä paljoo koriste-esineitäkään... On aika rauhallinen tapaus,eikä oo toistaseks ollu tarvetta kaikkee irtainta nostaa pois ulottuvilta...

Repa: Vantaallahan me. Eikä täällä kyllä yleensä ihan sellasia tuulia ole kuin teillä siellä. Mannerilmasto nääs ;)

Kodin turvalaitteista: Öööh, meillä on portit portaissa, mutta pistorasioita, laatikoita, kaappeja tms. ei ole suojattu/lukittu. Tosin talo on niin uus, et pistorasiat on suojattu automaattisesti. Eli olisko sit c? Muutaman vaasin olen kyllä itsekkäistä syistä siirtänyt syrjään, kun pelkään et ne olis hajonnu. Tuskin olisivat kuitenkaan. Meillä joku paikka houkuttaa noin 3vk:a ja sitten mielenkiinto hiipuu ja löytyy seuraava kohde. Ei sen vuoks jaksa kaikkea suojata ;)

Hyvät reissut Edlalle!! Nautihan :) Mäkin suuntaan huomenna yhdeksi yöksi Treelle moikkaamaan opiskelukavereita. Ja ehkä vähän shoppailua lauantaina ;)

Nemika, hyvää salaattia tuli :p

Marmotta, no eipähän se tarttunut, kun eihän eeva ollut vielä ees kipee ja ei väliä vaikka oliskin tartttunut...kylläpä noita tauteja on aina liikkeellä ja kasperikin on hoidossa...siellä on aina räkäsiä ja yskiviä lapsia. Parantuisitte vaan ennen reissuun lähtöä! Kasperi piti tänäänkin kauheen natinan, että sekin haluaa joskus eevalle kylään...on niin kateellinen kun peppi on päässyt johonkin mihin se ei ole =)

Hauskaa reissua Edla ja Naukuri! :D

Meillä olis viikonloppuna ohjelmassa pojan kaverisynttärit...täytti eilen 6v =) ja sitten sunnuntaina olins miehen mummon 85 juhlat.....

Kävin kenkäkaupassa tänään neidille vilkasemassa kenkiä ja mittauttamassa jalkaa....niin sattuipa siinä silmiin yhdet ihanat mustat kiilakorkosandaalit..siis mulle :D Ne jäi sinne huutamaan mua ja kai pakko huomenna hakee ne pois vaikka rahaa ei ole kyllä yhtään!

Ei oo todellista taas mun tekstit katos johonkin bittiavarauuteen! :headwall: En tiedä onko 2plussassa vika, meidän koneessa vai sen käyttäjässä.. No en jaksa alkaa uudestaan kirjottamaan joten painun pehkuin! Öitä! :wave:

Kirsikkatomsku Lahetin sulle yv:ta

Naukuri Kurjia juttuja noi riidat, toivottavasti asiat selkeytyy.

Edlalle ja Naukurille kivaa viikonloppu reissua!

Marmotalle
ja Eevalle parantumisia. On ikava lentaa lenssussa varsinkin Eevan. Nyt vaan vahat kotikonsit kayttoon flunssan parantamisessa: pilkottu sipulia vaan verkkopussiin ja sangyb paatyyn kiinni, ah mika loyhka syntyy, mut mika helpotus kun voi yon nukkuu ilman et roorit on tukossa :D .

Sarban N:lle viela 1v onnittelut.

Nyt touhuun kun tytto on nukkumassa, raukka on uupunut taysin tarha harkoittelussa :heart: raukka. Kiipeilysta viela, taitaa meidan tytosta tulla oikee vuoristo kiipeilija kun ketterasti nousee milloin minnekkin :D

Onnea sarban 1-vuotiaalla :flower:

Edlalle mukavaa matkaa toivotan viel tätäkin kautta :wave:

Pikaista paranemista Marmotalle ja Eevalle!

Kiipeily on ihan mahdotonta. Syöttötuoliin oli pakko hommata valjaat kun ei enää paikallaan pysynyt vaan aina oli pöydälle tulossa. Pitäs olla silmät selässä et aina ehtis mukaan. Onneksi on toi isoveikka joka kyllä hälyyttää mamman paikalla kovalla huudolla jos on Joa ehtinyt jonnekkin kiellettyyn paikkaan. Joan lemppareita on kiivetä sohvan kautta ikkunalaudalle seisomaan ja vedellä sälehkaihtimien narusta ja kurkkia ulos :LOL: On muuten ikkuna ihanan näköinen... :whistle: Toinen lemppari on kiivetä isoveikan TrippTrappiin istumaan kun omaan ei viel pääse kun siin on kaari :D

Repan kysely Varmaan sit toi A /( B ) meil on portit ja pistorasiat suojattu, telkkari kiinnitetty seinään ja lapsilukot kaikissa keittiön ovissa ja siivoiskomerossa. Tosin mitään ei olla nyt tehty kun kaikki on ollu valmiina esikoisen jäljiltä... :whistle:

Meille on kaveripiiriin syntynyt 2 vauvaa eilen pieni poika ja tänään pieni tyttö. Huomenna mennään sairaalaan katsomaan pientä Oliver vauvaa :heart: :heart: :heart:

Mulle kelpais kans seiskalehti ja suklaa mut joudun tyytymään KaksPlussaan ja viinirypäleisiin :D

Vilma: Mulla oli KaksPlussa ja sorbettia :D

LC: Nemika tais olla tuo kun kirjoitteli riidoista :/

Ny unten maille. Alkaa kolottaa paikkoja. Saas nähdä joko nyt olis rauhallisempi yö, kun hammas on tullut jo läpi. Tai no, toinen siellä vissiin vielä kummittelee...

15 tuntia ilman sähköä..piti eilen illalla ajaa anopille syöttään lämmin ruoka pojalle ja lämmittämään vettä termariin et sain jauheesta puuron tehtyä pojalle. onneks yöllä kolmen aikaan sähköt palasi. tääl helikopteri ja 150 miestä yön metsässä ku niin kauhea myrsky :eek:

kirsikkatomsku: juu tottakai tuun. ja tottahan se on mitä kirjoitit. ;)

meillä sinänsä paremmin nyt mutta asiat ku jää puhumatta niin mua nyppii niin paljon et olen nyt se kärkkäämpi osapuoli sit. mut kassotaan. käytiin eilen tenavien kans tuhlaamassa kauempana ku oli niin kurja keli..ja hyvin pistettiin raha haisemaan.. :LOL:
ja kivaa oli. pikku mieski jakso hienosti. mut nukku sit tulo matkalla niin vähän aikaa et melkonen känkkäränkkä syli ilta oli sit.
ja ollu muutenki niin kiukkukalle et jos nyt ei helpota käyn varuilta noi korvat näyttämässä. ku tolla ollu pari tulehdusta ilman lenssuja kuitenki.
:|

mut nyt viel kahveelle ku tenavat uinuu vielä.

ja kiitos teille kaikille :hug:

moikka.

kamala ilma tosiaan. Mekin oltiin eilen humputtelemassa. Ja jep. rahaa saatiin palamaan ihan kiitettävästi. Käytiin ottamassa kuvat pojan passiin! Ja kertalaakista onnistu! Poika istus tuolissa niiin nätisti ku valokuvaaja otti kuvan. Passi on nyt anottu ja viikon päästä saa hakea. Löydettiin pojalle alesta eccon sandaalit, olivat - 30% . Lisäks ostin parit ohkaset pitkät houstu jätkälle ja pari ohkasta pitkähihasta.. nyt taas pärjää hetken.

meillä on tänään ne kaverin häät. katotaan miten sujuu pojan kanssa. Arvatenkin ihan hyvin.. poika kun tykkää kun ympärillä tapahtuu. Mä koitan kuumeisesti miettiä miten tän kuontalon sais johonkin suuntaan ojennukseen. tarvii varmaan surfffata vähän kampausvinkkejä..

vielä kyssäri marmottalle: onks tietoja kauneushoitoloista prahassa???

Poika päätti sitten herätä klo 05:00 tänä aamuna. onneks viihtyy suht hyvin meidän makkarissa ittekseen puuhastellen.. sain sitten torkkua puol 8. Mutta väsyttää..

repa:n galluppiin olis vaihtoehto c se, että asiat ei oo kauheesti muuttunu???? Muutamat laatikot ollaan laitettu lukkoon ja siivouskaappi. Muuten saa touhuta vapaasti esim. kenkien, papereiden yms kimpussa. Mä sitten siivoilen perästä päin herran järjestelyjä.

Mies lähtee ens viikoks työmatkalle ja mä palaan töihin. Anoppi tulee hoitamaan poikaa tänne ens viikoks. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja mun hermot ei pala.. Hormoonit on tehny musta kyllä sen sortin perseeseen ammutun karhun että hoh.. Ehkä tästä helpottaa..

mutta nyt niitä kampausvinkkejä

edlalle ja naukurille mukavat tyttöjen illat!!! Nauttikaa

Laitas birdie meille kuva ittestäs niin me suunnitellaan sulle kampaus =) Otetaan kampaus kisa kuka keksii upeimman tyylin sulle :D

Repa G: jaa meilllä ei oo edes laatikoissa mitään esteitä, poika kuljetteleekin soppakauhoja, lusikoita pitkin huushollia. meillä taitaa ollan sit ihan oma D vaihtoehto. Sakset, terävät veitset on nostettu ylempiin kaappeihin...siksiköhän mulla on ollut viimoaikoina ääni käheenä :D kun pitää aina kieltää, omaa laiskuuttahan se on kun ei olla laitettu. pesuaine kaappi meillä onkin niin ylhäällä et tällainen 162 senttinenkään ei oikeen yletä.

Nemikalle :hug: onneksi asiat on jo paremmin...jospa se mieskin aukaisi sen sanaisen arkkunsa kunhan vähän itekseen jupisee =)

Mä oon kotona kun lapset kipeenä, TAAS

Tehän olitte illalla intoutuneet kirjoitteleen, kun mä olin jo luovuttanut konevuoron miehelle ja siirtynyt makkarin telkkarin ääreen.

Mulla on uus pää (lukekaa hiukset). Monta kuukautta olen jo niiden kanssa kiukutellut joten eilen repäisin ja kävin leikkauttamassa puolet pituudesta pois ja sit itsekseni laittelin väriä viel niihin. Mies töistä tullessaan ei millään tavalla kommentoinut koko juttu. (tosin meilläkin on ollut vähän matalapainetta liikkeellä)

Tyttöjen iltaan lähtijöille NAUTTIKAA NAUTTIKAA ja ottakaa tosi rennosti (tääl yks kateellinen)

Repan galluppiin: lähinnä ollaan tuon C-vaihtoehdon mukaan menty. Portteja ei olla viel tarvittu. Yks kaappi on köytetty kiinni, kun siel on kamerat ja tuoksukynttilöitä. Muuten kaikki koriste ym. esineet ovat paikoillaan ja niitähän meiltä löytyy, kun on toi keräily harrastus iskenyt ja niitä halutaan kouitenkin mahdollisuuksien mukaan pitää esillä.

Helou! :wave:

Meillä meni viime yö tosi hyvin :p 12h aikana heräs vaan kerran! Heti kun nukuttiin neidinkaa kahdestaan samassa huoneessa, mies nukkui olkkarissa koska potee nyt sitä mahatautia! :|

Gallup: Noista vaihtoehdoista varmaan olis sit se C tai pistorasiohin ollaan kyllä laitettu suojat ei muuta, annan neidin aika paljon tutkia mutta jos tekee jotain kiellettyä kiellän kyllä ja pari viikkoa jaksaa joku juttu kiinnostaa sit antaa olla ja keksii toisen jutun.

Meillä on sunnuntaina kans 1-vuotis syntympäivät ja pitäis alkaa pikkuhiljaa leipomaan.. Mitään en ole vielä aloittanut. Meen varmaan meidän omaan kotiin leipomaan jos sinne vaan siis pääsee ( remontti meneillään ), koska täällä missä nyt asutaan on niin vanha uuni että kesti yli ½h lämmitä 225' asteiseksi ja muutenkin jotenkin inhottaa täällä asuminen jne.

Jospa sitä lähtis nyt meikkailemaan ja pistämään itseään ihmisen näköseksi kun klo.13 on neuvola. Tulen sit uudestaan kertomaan kuulumisia. :)

Heippa

Poika: Toi teijän vaihtis on just se c :D Meillä kuskataan kans soppakauhat ja kulhot pitkin kämppää ja laatikoista on lukittuna vaan ne pari mitkä edelliset asukkaat on asentaneet...meil ei onneks tarvi edes kieltää hirveesti. Poika sorkkii mieluiten pesukonetta,mut sitä ei saa mitenkään suojattuá..on kyl lapsilukko,mut en halua et menee sinne siltikään sorkkimaan :/

Ajattelin et meil on hirveen leväperänen meininki ton pojan suhteen kun annetaan niin omineen "tuhota" paikkoja,mut onneks muillakin on sama henki B) Kielletään tietty jos aihetta on....

Meillä on kans aivan mahdoton kiukkuaminen heti kun asiat ei suju pojan makuun...saa nähä kauan tätä lystii riitää...kun normaalisti on niin säyseä. Pukeminen,vaipat...siinä pahimmat,niin ja päikkäreille meno...ihan mahdoton rääkyminen. Jos huomenna jatkuu sama meininki,nukutan kyl sisälle...en kärsi kuunnella. Paitti ei se sitä sano etteiköhuutas samanlailla |O

Kai sitä sit pitäs tehdä jotain kun kerta nukkuu poika...

Kiits toivotuksista :) Mä uskon et tulee huippureissu :D

G, meillä ei oo suojattu mitään eikä ole myöskään lukossa mikään. Eteiseen on kyllä tie tukittu, ei muuta. Johdot ja töpselit ei neitiä enää kiinnosta, se vaihe meni puol vuotta sitten jo. Vessan ja kylppärin ovi on aina kiinni, joten sinne ei oo mitään asiaa. Astianpesukoneen nappeja lähestyessä lasken neidin lattialle tai huudan EI. Eka on huomattavasti tehokkaampi kuin toi toinen. Laatikot se saa avata, kaappeja se ei saakaan ite auki -onneks. Mut se, että mä oikeesti vahdin sitä melkein koko ajan ja yleensä jos keittiössä teen jotain, ni neiti leikkii mun jaloissa... :headwall: :D

Mun pakkaamisesta ei tule näin yhtään mitään. Just tossa juttelin yhden ystävän kanssa ja todettiin molemmat et itelle ei saa pakattua mitään ennenku lapsen tavarat on pakattu ja sit ku alat pakkaamaan omias ni sit sä koko ajan mietit et unohtukohan pikkusen kassista jotain? :headwall: On tää äitiys niin kummaa.... :/

Ihanan kaunista kesäpäivää kaikille :x Ei olla pariin päivään oltu ulkona, mutta onneksi on noita kerhoja missä ravataan niin ei käy aika pitkäksi! Kiva, kun Nea jo vähän leikkii muiden lasten kanssa: tänään meilläkin aloitettiin keittiöleikit kerhossa ja kauhalla sitten hämmennettiin kunnes äitin piti maistella keitoksia :D

RepaG Meillä koitetaan muistaan pitää portit kiinni,mutta mitään tavaroita tms. ei olla alettu siirtämään. On jotenkin niin fiksu tuo tyttö, että jotenkin tietää mihin saa koskea ja mihin ei: esim. pistorasioihin on ehkä kaks kertaa koittanut koskea,mutta kieltojen jälkeen ei enää kuukausiin. Meillä ei kylläkään montaa kieltokohdetta ole, ainostaan korkea lasivitriini (joka on pitänyt 6kk pultata seinään, mutta ei oo ukkeli saanut aikaiseksi :ashamed: ) ja isoäitini antiikkihylly, jota Nea ei milloinkaan muutoin koske paitsi vieraiden läsnäollessa pitää testata päteekö sääntö vielä B) Muutoin on aina itse hokannut, ettei pistä mitään suuhun sopimatonta suukkuun jne. Eilen itseasiassa ihmettelinkin itsekseni, että miten helppoa voi taaperon kanssa olla tuossa suhteessa..

Nakeista Ei meiltä CM:sta mitään suolattomia nakkeja löydy :kieh: Joitain lakstoosittomia-säilöntäaineettömia-mauttomia-hajuttomia :D löysin, joissa suolaa vain 1,2% (saman verran siis kuin leivässä) joten voisikohan niitä antaa hyvillä mielin??? Popsit on kyllä pannassa, kun ovat omaan suuhunkin ihan hirveän suolaisen makuisia :x

k-tomsku Juu, olen kanssa huomannut, että liitoskipuihin auttaa vain makuuasento - ja ehkä vähän se suklaakin :LOL:

Eilinen talonäyttö oli askel parempaan suuntaan, muttei vielä kuitenkaan meidän kotimme.. Vaan kyllä se sieltä vielä osuu kohilleen ;)

Yhteistyössä