TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA

summer: on teil kurjaa toi tk touhu. täällä pääsee heti sisään pienen kanssa jonojen ohi. ikinä ei ole tarvinu odotella. mä nostasin varmaan maitoni jos joutusin tunninki odottanaan pienen kans.
täällä natina päivä menossa. ei viihdy muuta ku sylissä ja hommat seisoo. piru et ahistaa ku olen norm. siivonnu jo kaikki. :(
kai se on hautuumaalle lähdettävä veteraani papan haudalle viemään kynttilä kohta. meidän likan lempipaikka on hautausmaa :LOL: :LOL: sitä ei meinaa pois sieltä saada :LOL: :LOL:
 
meilla hirmuinen yo takana, Ava ihan mahdottoman villi ja pissasi vaipoista huolimatta sankyynkin kaksi kertaa. nain ei ole pitkaan aikaan kaynyt. oli unissaan raapinut korvan verille. mahdoton pikkuinen.
alkoholi ja imetys mennaan tanaan itsenaisyyspaivajuhliin ja ajattelin juoda lasin viinia. kuinkas kauan taytyy pitaa imetystaukoa lasillisen jalkeen? Entapa jos joisin kaksi lasillista? Yhteen kylla ajattelin tyytya. En ole Avan syntyman jalkeen juonut puolta lasia olutta enempaa ja taitaa olla parempi pysya siis vain yhdessa lasillisessa. :LOL:
summer ihan kauheaa touhua teidan tk:ssa.kylla mielestani pienten ja todella sairaitten lasten olla etuoikeutettuja. tosin aitini kertoi joutuneensa peijaksessa odottamaan kanssani laakaria 7 tuntia kun olin keuhkokuumeessa pienena enka saanut henkea. etta nain.
istuminen meilla istutaan ilman tukea ja yritetaan noustakin istumaan ilman tukea. Ava yrittaa myos kivuta pystyyn tuen avulla.
 
katrinainen...mie join melkein koko ison tölkin olutta...ja ehkä pari tuntii väliä ja imetin....katsoppas sieltä imetystuki sivuilta...kyl alkoholia voi nauttia imetysaikaan kohtuudella...lasi tai kaksi viiniä ei haittaa...mie meinasin kyl jouluaattona punaviiniä juoda lasin tai kaksi...muuten ei jouluruoka maita =) ! ...nytkin olisi lasi skumppaa maistunut...mut ei ole....
 
Huh! Minäpä pinkaisin päivällä tuohon lähikoululle jumpalle :) Olipa rääkki!

katrinainen: Alkoholista sain itse sellaisen ohjeistuksen, et jos voisit ajatella ajavasi autoa, niin voit imettää. Eli yksi annos ja sit pari tuntia väliä. Ja jos pari otat, niin sit pari tuntia lisää (noin ). Meillä muuten poika oli toissayönä raapinut leukaansa kunnon naarmun ja oli lakana ihan verijälkiä täys aamulla. Vähänkö ensin ihmettelin et onko yöpupu teloitettu, mutta ei, verilöyly olikin kohdistunut häneen itseensä :D

Täällä saa kanssa päivytykseen odottaa kuulemma tuntikaupalla ja ei ole väliä vaik olis lapsi joka sairastaa. En ole itse vielä onneks joutunut testaamaan. Mut jos akuuttia tulis niin menisin yksityiselle. Niitä on sen verran monta täällä, et johonkin pääsis varmasti heti.

Nyt saunaan, kun mies oli sen laittanut päälle minua varten ja poikakin unilla :)

Nim. Naukuri joka käy saunassa aamulla, illalla ja keskellä päivää :D
 
tuon takia mä aika usein just lapsen kanssa meen yksityiselle..tk:n touhu on mitä on..

~~~~~~~~~~~~~~paranemissäteitä kaikille sairastaville~~~~~~~~~~~~~~

mä aloin innoissani leipoon piparitaikinaa niin huomasin että ei oo soodaa :headwall: no mies lähti tos äsken abc:lle hakee nopsaan kun mulla on jo puoliks taikinan teko aloitettu..

viime yö meil muut nukkui hyvin paitsi mä itte kun yskein keuhkoja pihalle ainakin puoli yötä mut tyttö söi tyypillisesti 1:30 ja sit meinas herätä 4:30 mut onneksi sain vielä jatkamaan uniaan 6:30 asti.

mut tyttöä pitäs alkaa syöttää joten..pitää mennä
 
Alkosta Lasillisen viiniä kun nautin niin pidän pari tuntii väliä. Jos tulee muutama otettua niin ppitmpään. Pe ja la illalla otan yleensa yks tai kaks lasia kun mies "imettää" yöllä :D tytön tai siis antaa maidon pullosta. Mulla muutama pussi eliksiiriä pakkasessa ja sit la aamuna pumppaan seuraavan satsin pulloon odottaan...

Meikeistä
En edes muista milloin oon viimeksi ostanut uutta meikkiä, sen lamcomen juicetuben varmaan keväällä. Meis ei suutle suulle laisinkaan jos mulla on väriä tai kiiltoo huulilla ja jos oon laittanut vaikka huulirasvaa niin silloinkin tarkastetaan hyvin tarkkaan mitä huulilla on. Ripsari täytyy uusia ja puuterikin on loppumassa. täihin en yleensä meikkaa kun kuiteskin on (leikkaus)maski päällä suurimman osan aikaa.

Ai niin hyvää Itsenäisyyspäivää ostin sinivalkoiset kynttiät joulumyyjäisistä että voipi poltella tänään. Meen hakeen pappaa koneelta ja ihan papan vuoksi ne ostin, et sille tulis hyvä mieli kun muistellaan itsenäisyyttä.

nyt imuroimaan ennen kuin meen! Hauskat viikonloput ja 4 yötä enään kun tuun!
 
hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!!

Onpa täällä tosi hiljasta!!

Huomisesta olisin kyselly. ELI KUKA ON TULOSSA MAMMATAPAAMISEEN KELJON ABC:lle ???
summer ei vissiin ollu tulossa, ja marmottakin oli kipeenä.. Varmaan kannattais siirtää tapaaminen johonkin toiseen päivään vai????
 
jep se on päivystysreissu taas heitetty. Kolmas lauantai peräkkäin. Pakko oli neiti viedä ku itkee vaan ja en saa oikein juomaan enkä syömäänkään. No eihän sieltä mitään löytynyt. Kaksi tuntia taas odotettiin :kieh: Ei puhettakaan että oltas ohi jonoista päästy. Sanoin jo luukulla että tää ei ole tänään syönyt ja juonut, niin vastaus oli että sinne odottamaan. Otin autosta matkarattaat ja käveltiin ympäri sairaalaa.
 
summer: Toi on kyllä niin peestä! Mutta joo, sama meno meillä. Kaverin 3v tyttö löi keväällä päänsä hiekkalaatikon reunaan ja tuli hurja haava otsaan ja verta vuos kunnolla. No menivät sitten Peijakseen (paikallinen sairaala ) ja odottivat siellä 3h vuoroaan huutavan lapsen kanssa :eek: Oli kuulemma viimenen kerta kun sinne menivät...

Ny tää mamma alkaa valmistautua illan bileisiin. Eilen illalla tosiaan värkkäsin synttärisankarille lahjan, mutta kyllä se päivänvaloakin kesti :D Ei pitäs ikinä jättää ihan noin viime tippaan asioita...

Hyvää itsenäisyyspäivän jatkoa kaikille!! Ja voimia paranemisiin! :hug:

ADIOS! :wave:
 
Eli ei valitettavasti päästä huomiseen tapaamiseen :( Olisin halunnut kovasti, mutta näin tää nyt vaan menee. Neiti vaan huutaa ja huutaa. On niin väsynyt viime yöstä ja tänään nukkunut n.puoli tuntia koko päivänä. Itelläkin itku herkässä, kun alkaa oleen jo niin poikki tähän sairastamiseen.
 
keljon tapaaminen: pitäisikö se siirtää jos on kaksi jo kipeenä ku ei isoa porukkaa ollut muutenkaan tulossa???? mulla oli vähän epävarma mut pääsisin näillä näkymin.
mut kivempi tietty olis jos enemmän pääsisi. vai mitä mieltä on sakki????
 
Keljon tapaaminen olen samaa mieltä kuin nemika, eli tapaaminen voidaan minun puolestani myös siirtää. Tavataan sitten, kun kaikki halukkaat pääsevät mukaan.

summer81 koita jaksaa ja paranemisia teidän pikkuiselle sekä voimia sinulle. Voimia myös kaikille muillekin sairauksien kanssa painiskeleville!

Hyviä yöunia kaikille
 
Summer...tutkiko ne teijän neitii kunnolla??? Tuntuis, et jotain on, kun noin pitkään sairastaa.... :( ...voin vaan kuvitella et olet väsynyt hoitamaan...mie olen nyt hoitanut kans kaksi viikkoo putkeen...mut meillä neiti ei huuda...kuin välillä...jaksuja sulle :hug: :hug: !!

Hyvää yötä :wave: !!
 
Mulla on vähän sama meno kun summerin Pepillä, aika menee rattoisasti oksentaessa. Tai meni, ei nyt oikein enää kun en ole mitään syönyt.

Tapaaminen jää siis väliin jos huomenna on, mutta kiva jos siirretään niin pääsen ehkä sitten toiste minäkin. Voihan tässä kyllä huomenna olla jo ihan normaali olo, mutta ei tulis mieleenkään tulla toisten vauvojen luo köhimään pöpöjä ympäriinsä.

summer, mitä ne sanoi päivystyksessä? Siellä on kyllä yks lääkäri niin hanurista ettei tosikaan, toivottavasti ette sille joutuneet. Mulla kun oli kesällä toinen rintatulehdus niin suunnilleen alkoi huutamaan, että mitä oot mennyt tissit paljaana näin kylmällä järveen hillumaan. Mähän en uinut koko kesänä.. Muutenkin kyllä niin elämäänsä kypsynyttä ja tylyä porukkaa koko päivystys täynnä. Tuntuu että niillä menee päivä pilalle joka kerta enemmän vaan kun tulee uusi potilas. Paitsi on siellä yksi ihana lääkäri, sellainen nuori tyyppi. :)

Onneks on linnan juhlat. Ja aivan karmeita mekkoja taas. Aina yhtä ihanaa haukkua toisten asuja.

 
Ei pahemmin juo ja ne mitä sain aikasemmin juomaan oksenti pois. Hirvee huuto vaan koko ajan, kun on ihan poikki. Katto korvat, kuunteli keuhkot, katto kurkkuun ja otettiin pika crp. Se oli 37. Mutta jos yö menee näin, niin pakko lähtee aamulla takasin. Pelottaa tuo syömättömyys ja juomattomuus. Muutenkin jo makkarat kuihtunut. En kenellekään ikinä toivo tämmöstä tautia ja pelkään että jos yö menee huonosti, niin se on osastoreissu edessä.
Eniten sitä vaivaa tuo nenä ja nieleminen on vaikeeta kans. Siks ei syö.

Marmotta, voi itku kun sullakin on tauti ja nyt vaan toivotaan että Eeva säilyis siltä. Mukava nuori mieslääkäri oli ja se oli sillonkin kun kävin Kasperin kans ekaa kertaa.

Me ollaan koko perhe ihan rikki. Ihan pihalla ku lumiukot...kaikki on niin väsyneitä tästä huolesta ja univelasta. Isompi yrittää hakee huomiota, kun me joudutaan hoivaamaan huutavaa pikkusta.

:wave:
 
summer: no jo kovasti tauti toiseen iskeny :hug: :hug: toivotaan että saat nesteitä menemään pikku hiljaa. jaksamisia sylin täydeltä :hug: :hug: voimat jo varmaan vähissä sullakin :hug: paranemisia :hug: :hug:
 
Huomenta! :)

Summer: Toivottavasti sielä parannutaan pian! :)

Meille on myös iskenyt flunssa niin julialle kun minullekkin, jätettiin uintikin välistä.. Eilen oltiin tädin 40v synttäreillä piipahtamassa, ja päivällä meillä kävi pari kaveria lapsineen. :)

Meillä ei nukuta vieläkään öisin, ja vielä huonommin kun on nuha! :ashamed: Herättii varmaan 100 krt |O Ja kaiken lisäks hammas kiusaa, kaikki nyt samaan aikaan.

 
Huomenta,

toivottavasti muutkin kipeet on saanu nukuttua. Me meinaa ollaan nää kaks yötä nukuttu loistavasti. Toissayön neiti veti 11,5h unta palloon putkeen ja viime yönä 13h yhdellä syömisellä. Jos vielä äiti älyis mennä nukkuun sietoajoissa, niin vois vaikka pirteystasokin jonkun verran nousta! Neiti on edelleen ääni maassa ja tukkonen, mut tosiaan ilmankostutin on rauhottanut unia. Kärttynen se on ku mikä hereillä ollessaan jos hetkeksikään jää yksin :(

Summer, kuulostaapa tylsältä toi teidän tk:n päivystys, tosin luulen et meillä on ihan sama täällä. Tai en mä tiiä, hoitaja tekee meidän päivystyksessä päätöksen lääkärijärjestyksestä. Mm. sillon ku mulla oli se allergiareaktio niistä antibiooteista, niin mä kyllä menin jonon ohitte . Et kai siellä on joku "tuskallaohi"-järjestys ja toivon todella et tämä koskee myös pieniä sairastajia!

LC, mä luulen et mun aivot on jossain aurinkoisessa ja lämpimässä paikassa :D Odottaa et mäki eksyisin sinne :D

Tein eilisen aikana sitten muumipiparkakkutalon :) Harjoittelin tulevia vuosia varten ;) Kyllä se on hieno ja itsetehdyn näköinen, mutta näyttää oikeasti muumitalolta :D Tänään otetaan sit kuva joulukorttiin :)

Jahas, jokohan me mentäis viehättävästi herättää isä eli kiljuu siihen sen viereen :D Luultavimmin kääntää kylkeä ja jatkaa kuorsausta :whistle:
 
Huomenta!

Parempi yö takana. Siis herätyksiä ja suoraa huutoakin mahtuu, mutta ei koko yötä. Maitoa oon saanu nyt nokkamukista vähän menemään. Eilinen on niin pimennossa multa; se oli vaan suoraa huutoo koko päivä. :| Nyt toivon että tästä päivästä tulee parempi ja lääkäriin ei tarvis enää lähteä. Tosi kipee on toinen ollut. Pari viikkoo sitten oli kovassa nuhassa, mutta se ei ollut mitään tähän verrattuna. Vielä en hurrais, mutta katotaan...

Majj, voimia sullekin :hug:

Mä täällä nyt murehdin teidän keljon tapaamista, että kurja jos Sarbba ei saa tietoa että perutte sen. Sillä on kuitenkin n. 90 km sinne matkaa ja kurja jos turhaan ajaa.
 

Yhteistyössä