TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA

Repa, meillon ihan sama suunta kehityksessä. Päivällä pieni kyllä rupsuttelee ilmaa pihalle ilman että sen kummemmin siitä häiriintyy, mujtta voi noita öitä ja varsinkin nukahtamista..
Mulla ei koskaan ole maailman paras muisti ollut, nyt vielä pahempi. Ennen sentään muistin mua kiinnostavat asiat aina, nyt tuskin niitäkään. Sama on keskittymisen kanssa, kaikki yli 20 sekuntia kestävä puhe menee ihan ohi. Varsinkin jos mies kertoo töistään. Niin paljon kun kirjoja rakastankin, en silti jaksa kuunnella ja keskittyä.

Ainoa BB joka kiinnostaa, on Brigitte Bardot. :) Alan itse olla jo niin tylsä, etten millään jaksa katsoa telkkarista vielä tylsempiä ihmisiä. Nykyään jos ehdin telkkua avata niin yritän ajoittaa sen Diilin tai Housen aikaan. Oon ihan koukussa myös kaiken maailman Huippumallijuttuihin. :ashamed: Niin, ja Muodin huipulle on ihan paras. Koneella lojuu jaksokaupalla Greyn anatomiaa ja Pelinaisia odottamassa sitä, että olis aikaa katsoa ne. Ja hommasin just Rimakauhua ja rakkautta -dvd boxin, se on hurjan hyvä. Jos vaan olis joskus aikaa..
 
Me emme ole nukkuneet sit tänä yönä... tai neiti sit pätkiä. Ja nyt aamulla ei mee oikein vellikään alas. Iskä tuolla yrittää, mut taitaa olla niin, et nyt toi lenssu on korvissa :( No onneks ollaan kohta menossa lekuriin :)

Merika, Yhteen tämmöseen imetystukijuttuun mä olinkin menossa, mut sit tuli muuta samaan ajankohtaan, enkä sit mennykään. Pari viikkoo sitten meillä kävi sellanen imetysohjaaja, mut sen neuvot oli meille vähän liian vaikeita toteuttaa.... miten annat hörppyyttämällä 3 kk vanhalle vauvalle, joka ei ole eläissään juonu niin ja alkaa huutaa hysteerisesti ku näkee kupin? Siis imemisote meillä on keturallaan ja samainen huuto tulee kun yritin tehdä siitä täydellistä.... Se oli vähän mielenkiintoinen se tapa, eipä kukaan aiemmin ole noin käskeny tehä... :eek: Mut joo, täytyy kattoo mites niitä täällä menee, olin kattovinani et aikas monta ryhmää tässä ympärillä pyörii kummiskin. Se on jännä homma, välillä se suostuu tissille päivällä, välillä ei... kai se tietää et se on turhaa ku ei se nälkää vie kuitenkaan pois :/ Sit mä pumppailen, jos ei kelpaa... sillä mä saan ylläpidettyy ja ehkä hiukan lisättyäkin maidon määrää. :)

Repa, mistä teil on pinnari. Meil on Ikean malli ja aika kaposet laudat on jalkoina ja hyvin meni siihen :)

Naukuri, ei mitään käsitystä millä tota yskää sais helpottaan. Onhan se hyvä et lima liikkuu ettei jämähdä, mut onhan se kurjaa kuunneltavaa. Viikossa korva herpaantuu siihen, kuuntelee vaan ettei toinen tukehdu :(

Mä tykkään BB:stä, Frendeistä, ysin sarjat melkein kaikki käy: House, Csit, täydelliset naiset, Greyn anatomia, tehari. Kesällä myös oli huippuja Salkkareiden uusinnat sekä Pieni talo preerialla. Mä olen myös koneella tolkuttoman paljon, mut tää on sijoitettu niin et myös töllö näkyy :D
 
Huomenta!!

Tulihan siitä rokotuksesta jotain :kieh: ...tosi rauhaton yö....ähinää ja itkua, muttei kuumetta....nyt känkkäilee tuossa sitterissä....taitaa jatkuu vielä oireet...toivottavasti ei jää päälle :/ !

BB...en katso...mun mies kylläkin, jota ihmettelen suuresti :D ...itse katon kaikki 9 sarjat...ja odottelen Greyn anatomian ja täydellisten naisten alkamista...meillä 6v kattoo salkkarit...mä en jaksa enää....onko Eero Aaro vai miten se oli :LOL: .....juu Rimakauhua ja rakkautta ihan ykkönen ja sydämen asiallakin vielä listaan passaa :D
 
Niistä aivoista -voi taivas en osaa enää ees kirjoittaa mitä tarkoitan :headwall: en mä mitään FBI:tä tarkoita vaan Csi:tä sitä mä seurailen.

Nyt oon roikkunut tääl koneel jo vaik kuinka kauan. Mut kun meillä kaikki nukkuu viel niin mikäs täs olles - :wave:
 
weiss
Huomenia!
Täällä meni yö ihan ketuilleen.. En tiiä mikä miekkosta vaivaa, mutta sen maallista ähkimistä ja vääntämistä. Tuleeko tuo liikkuminen uniin? Vaiko hampaat alkaa ahistaa? Tiiä sitten?
BB: Joko mie jään koukkuun tai sitten en, riippuu ihmisistä. Seurannu olen kuitenkin.. Ysin sarjoja ootellaan täälläkin. Täydelliset naiset, Grayn Anatomia, Pako.. salkkarit tulee katottua ja sydämen asialla, jos on aikaa. Teho-osasto kuuluu suosikkeihin kanssa, silloin kun tulee.. Nuista ysin sarjoista en vähällä päästä irti, en edes nyt, vaikka yksin lasten kanssa olen. Se on miun ihan omaa aikaa.. ;)
Vieläkö teillä pienet puklailee paljon? Tuntuu, että meillä se ei lopu ikinä.. :eek:
Naurusta vielä, eilen tuli pienet hörähdykset sitten.. Jee, se on niin ihanaa!!! :LOL:
 
Joo, Rimakauhua ja rakkautta oli kyllä huippu! Just itkeskelin viime torstaina, ku tuli se tuplajakso ja osaskin olla niin surullinen. En muistanutkaan edelliseltä esityskerralta, et päättyi noin :'( Ja jos oon telkun ääres ni myös toi Sydämen asialla tulee katottua :D

Edla-mamma: Mä taas istun välillä telkun ääressä läppäri sylissä :LOL: Toivottavasti saatte hyviä uutisia lekurista eikä oo menny korviin!
 
Puklailu...meillä on vähentynyt...enpä tiijä miks....

Aivot...juu on jääny synnärin narikkaan :LOL: :LOL:

juu ja roikun joka välis tääl koneel...mies huomautti eilen....minäkös hermostuin sille...mitä tulee sanoo tommosii...enhän mää nyt oo riippuvainen :whistle: :ashamed: :D !

Mukavaa päivää kaikille...myö lähetää koht muskariin :wave:

Matamimimmi68 ja Edith 3kk :heart:
 
Mulla meni ihan kylmät väreet noista Toukokuun Tuhisijoista 2009! Mietin just viikonloppuna, et pari viikkoa tästä ja tein viime vuonna plussatestin :) Haikeaa... Olisko hassua, jos taas olis tuolla samalla toukokuisissa kirjailemassa :D Ties vaikka joku meistä vielä oliskin...?!?! ;)
 
huomenet!

Neuvolakuulumisia: eiliseltä, pituus 61,2cm ja painoa 6030g.... täysimetyksellä edetään.
Rokotuksen antamista neitokainen ei edes huomannut, eikä mtn oireitakaan siitä ole havaittavissa. Komeasti keikahti selältä vatsalleen kun täti pikkuisen avitti :D

Puklailu on meillä vähiin päin...

Voih, toukokuun tuhisijat... ei ainakaan helpota tuokaan meitsin vauvakuumetta :ashamed:

äippä ja minea tasan 3kk :heart:
 
Mulle tuli lähinnä paha olo kun luin noita 2009 toukokuisia. Mä tein testinkin vasta lokakuussa, siihen asti sain uskoteltua itselleni etten voi olla raskaana. Ja se plussa oli pahemman luokan shokki, viikkoon en muuta tehnyt kun tuijotin seinää ja mietin, ettei voi olla totta.. Nyt voi sanoa, että onneksi oli. :)

Puklailu on lähinnä lisääntynyt. Joinain päivinä se on kyllä vähäistä, mutta yleensä täällä saa kahlata pulautuksessa ja lattiaa pestä ihan koko ajan. En kyllä tiedä miksi on lisääntynyt noin kovasti. Samaan aikaan kun pulautukset lisääntyi, lisääntyi myös rekkakuskipierut ja kakka alkoi jumittaa.

Tänään on tasan se maaginen 3kk täynnä, eikös nyt pitäis pulauttelun vähentyä, unen parantua ja nukkumaan menon helpottua? Niin mulle ainakin sanottiin joka asiaan.. "Kyllä se sitten 3kk mennessä helpottuu". Innolla odotan.
 
Puklailu, sitähän riittää. Kaikki vaatteet aina valkosena. Yritän vähän enimpiä pyyhkiä, kun lähden kauppaan tai muualle ihmisten ilmoille.

Marmotta, ootin kanssa innolla tota 3kk ikää....sitä maagista. Ja niin se meillä vaan pitikin paikkansa. Se mieletön ähryäminen loppui eli nuo päiväunet piseni 10 min jopa puoleen tuntiin :D Huomas että oli tytölläkin paljon parempi olla. Vieläkin toki vääntää, mutta helpotti kuitenkin se mieletön.
Varmaan outoa kun mies taas lähti..kerkisit varmaan just tottua että on apuna ja sit lähti. Viimenen rutistus ja pääset itekin mukaan B)

Ohjelmista, ei nykyään tule oikein seurattua mitään. Täydelliset naiset on kiva ja teho-osasto....kevään tuli aamusin tunteita ja tuoksuja niin sitä katsoin....vaikka se on järkyttävämpi kun kauniit ja rohkeat :LOL: Salkkareita katson, mutta on se jotenkin typerä...kyllästyny oon. Pakoa katsoin, mutta oon kattonu jo sen seuraavan kaudenkin...se päähenkilö on :p

Päätin just että kun meen hakeen pojan hoidosta, niin mennään ostamaan karkkia. Pakko saada. Eilen oli sellanen ilta meidän perheellä...kaikilla hermot kireellä ja senhän tietää sitten :kieh: Mua ärsytti kaikki mitä mies teki tai oli tekemättä...jos karkki sais vähän paremmalle päälle.
 
Teretys, Juu, käytiin lääkärissä. Ei ole korvissa vikaa, ei... mutta korvakäytävät ovat pienet. Kurkku oli punainen pienellä, mikä tietysti kuittaa viime yön ja aamun syömättömyyden. Sanoi, että lenssu näin pienellä voi kestää neljä viikkoakin :eek: Normaalisti voimme ulkoilla ja mielellään sadesäällä ulos nukkumaan kun ilma on niin kosteaa et nessu pysyy auki (häh?). Sitten leikattuu sipulii sukkaan ja pinnariin pää-päähän (<- kiva sana!) roikkumaan lähelle nenää.

Voi vitsit, mä mietin just eilen et mun plussaamisesta tulee torstaina tasan vuosi. Kyllä se oli niin uskomaton juttu, menkkakivut oli, mut mitään ei tullu ulos :) ja sit piti ihan varmuuden vuoksi tehä kolme testiä :D

Puklailu
, meillä ei juurikaan puklailla, eikä oikeestaan olla missään vaiheessa ees.

Äippä, tuo sun kertomukses rokotuksesta ja kääntymisestä oli ihan ku meillä sillon pari viikkoo sitten :D Ihan siis pikkasen avittamalla ;)
 
Kamala, luitteks ton Iltasanomien jutun siitä Uudenkaarlepyyn auto-onnettomuudesta. Alle vuoden ikäinen vauva lentäny turvaistuimen kanssa (ollut vöissä) autosta ulos :O Mitä ihmettä? Eikös turvaistuin ole ollu kiinni auton vöissä? Tai olikohan se telakalla kiinni? ja mikä on ollu tilannenopeus? Aika hurja vissiin.... :eek: :eek: :eek: :eek:

Mutta siis vammat ovat vakavia, mutta hengenvaaraa ei ole. On nää hurjia juttuja :(
 
Jösses, mulla menee monta hetkeä ennen kun oon saanu kaikki kirjotukset kahlattua läpi, ootte niin ahkeria! Viikonlopun yritettiin pitää jonkinlaista nettitaukoa tuon ukkokullan kanssa kun tuntuu, että iltaisin jommankumman persus on tässä tietokoneen edessä eikä oikein muuta tehdäkään... Ja päivät menee tuon tyllerön kanssa, ei tuo nuku kun sen ½h kerrallaan päiväunia, nytkin kuuluu jo ähinää tosin tunnin unien jälkeen. Aamulla ehtii ite käymään suihkussa ja syömään niin johan on taas tissittelyn aika...

Eilen tuntui ensimmäistä kertaa, että seinät kaatuu ihan totaalisesti päälle. Ahdisti koko päivän ihan vietävästi ja illalla kun mies tuli kotiin niin tissittelyn jälkeen kiikutin neidin isälleen ja lähdin tunnin hikilenkille. Auttoi kummasti kun sai ajatuksineen kipitellä pisin ja poikin =) Paitsi oli sitten maija huutanu täysillä puolet ajasta väsymystään, mies kun ei ihan ole vielä perillä, että 1½h niin sitten tulee väsy ja jos ei uni hetken päästä siitä niin sitten huuto! Mutta silti aion kaikkia uhmaten jatkaa lenkkeilyjäni...

JENNI: Kuten monet jo kommentoineetkin niin nauti raskaudestasi ja ihanasta miehestäsi! =) Hän varmasti sillä tavoin haluaa olla mukana raskaudessa ym. Kyllähän nuo ukkomuruset varmasti tuntevat välillä avuttomuutta kun eivät voi äidin puolesta "kärsiä" väsymyksestä ja pahoinvoinnista vaan seurailevat vierestä... Ja tuosta huono äiti-olosta, niin ite poden sitä samaa aina välillä. Ihan kuin äidin pitäisi kaikki olla tekemässä vaikka on se isäkin, joka hoitaa hommat ihan yhtä hyvin. Eilen kun lenkille lähdin niin tuli kauhea morkkis kun lähden ulkoilemaan ilman maijaa (ja vielä pahempi kun oli kotona huutanut kuin palosireeni). Mutta varmasti olo muuttuu kun lapsetkin kasvavat, toivottavasti...

KILOKLUBISTA: Kävinhän minäkin pe puntarilla mutta en ehtinyt tänne kirjoitella. Silloin vaaka näytti +300g mutta tänään käydessäni niin näytti -1300g, mahtoinkohan katsoa viimeksi vähän huonosti. Eli tämän päivän mukaan olisi yhteensä -2,3kg. Mutta mulla tuo paino vaihtelee ihan hurjasti päivästä riippuen...

Kaikille kipeille pienokaisille pikaista paranemista. Mä tässä koko ajan pelkään, koska maijalle iskee kunnon flussa, nyt kun hieman tukkoisuutta ollut.

ROKOTTEESTA: Tai sen jälkimainingeista, meillähän oli vielä silloin kunnon iltaitkumarkkinat mutta sinä päivänä kun rokotteen sai niin neiti vaan hymyili koko illan eikä mitään oireita tullut vaan päinvastoin. Että näinkin voi käydä.. =)

WEISS: Meillä puklaillaan ihan hirveesti, ei saa edes puhdasta vaatetta päälle kun sekin on jo ihan puklussa. Ja kun joka välissä ei voi olla vaatteitakaan vaihtamassa niin sitten haistaan puklulle ihan kauheesti. Ja teilläkö oli se pikkuhirmuveijari joka jo menee eteenpäinkin? Ja kaikkea muutakin jo osasi! Meillä tuo maija lähinnä vaan makoilee selällään ja naureskelee jos vaan vihjastaankin, että vois sitä edes koittaa kääntyä... No, pikku hiljaa mennään meillä!

Yöt vähdätään masun kanssa. Ihan unissaan vähtää, että ei itke tai muuten siihen herää. Mutta sitä kanssa odotan, että nuo masuvaivat helpottaisi kokonaan! On tuo 4kk synttärikin kohta tulossa...

Ja nyt neitosen luo, jatkan myöhemmin jos vaan vähänkin saan aikaiseksi...
 
merika tääl on toinen joka ei ymmärrä tota BB:tä, mä käännän heti kanavan toisaalle kun tuo alkaa ei vaan kiinnosta..toinen mitä en katsele on salkkarit..poliisisarjat kiinnostaa tyyliin csi, todistettavasti syyllinen, sit tietty tohtori house on ihan huippu, ja sit yks mielenkiintoinen ohjelma on jim kanavalta tuleva todelliset sankarit...

viime yö menikin vaihteeks ihan pipariks, aurora heräili vähän väliä kitiseen ja ähkimään, laitoin tuttiakin varmaan 50 kertaa, mut eipä tuo oo tänäänkään nukkunu, no sain mä nauttia kaks päivää pitkistä päikkäreistä. huitsin hienoa!

aamulla nukkus 45min ja sit toisille unille laitoin ulos niin nukkus 20min ja sit huusikin täyttä kurkkua seuraavan tunnin ja nukkus jopa 30min mut pääasia et on edes vähän nukkunut..

mut jos sitä ihmettelis tota tyttöö ja yrittäis jollain konstilla saada se nukkumaan viel tän päivän aikana..


 
Aika moni tuntuu tykkäävän sairaalasarjoista...millos alkaa suomalainen sairaalasarja? Kertoko Jorvin arjesta vai mitenkähän se oli? Vois olla mielenkiintonen. Nyt löysinkin alkaa 29.8 klo 21 ja nimi on sairaalan syke. Tulee subilla. Pelastajat oli kans hyvä.
 
Ohhoh, olipas tullut juttua pariin päivään! Hetkinen vierähti ennenkuin kaikki tuli luettua.

Edla-Mamma: Joo, pahimmat kivut oli/on aina öisin. Ja päivisin tuntuu et jänne tms. napsahtaisi poikki. Ei kivaa... Kävin eilen lekurissa ja se tökkäs kortisonipiikin tähän ranteeseen. Odotusaikana mulla oli tässä suht paha jännetupintulehdus, joka ilmeisesti jäi majailemaan johonkin jänteen piiloon. Ja nyt siis diagnoosina edellä mainittu. Sain myös tulehduskipulääkekuurin, mut taidan joutua sen vaihtamaan, kun on ollut huono olo yms yms. Niin, ja mielellään 10 päivään ei saisi kantaa/nostaa tyttöä (ainakaan oikealla kädellä)!!!!! :headwall: :eek: Kandee kokeilla kylmähoitoa ja laittaa ideaaliside ranteeseen, jos ne vaikka helpottaisi. Ja eikun lekuriin, jos sille tuntuu. Mulla on nyt ideaaliside ranteessa ja sitten pidän vielä apteekista ostettua lastaa tässä silloin kun ei tarvii Alisaa kanniskella.

Ohjelmista täytyy ainakin House laittaa nauhalle, jos ei jaksa sitä katsoa. Samoin CSI ja Teho-osasto, ja Täydelliset naiset. :)

Piti äsken käydä tyttöä rauhoittelemassa tutilla (!!!, meillähän ei vielä olla päästy tutin kanssa sinuiksi), kun itkeskeli tuolla. Viime öinä on puolen yön aikaa alkanut ähkiminen ja vähän ajan päästä kuuluukin paukuttelua. Ihan ihmeissäni olen ollut, kun tähän saakka on aamuyölle saakka typy nukkunut ihan rauhallisesti. Nälkä ei ainakaan kova ole ollut, jos on pitänyt nostaa viereen. Jospa sitä kokeilisi ensi yönä tuttia...

Jos sitä vielä vähän aikaa surffailisi....

Heinuli & Alisa
 
weiss
Tulipa haikia olo noista Toukokuisista 2009!! Mie testasin plussan 2.9, eli tasan viikon päästä VUOSI sitten! Miten tämä aika juokseekaan. Haikiaa oloa varmana lisää se, että miulla on AIVAN TAJUTON vauvakuume, mutta kun ei ole edes miestä enää!!! Eli, ei ikinä enää vauvoja! :'( :headwall:
 
Kiva weiss kun olet palannut takasin tänne palstailemaan =)

Haikea olo kanssa toukokuisista2009...mutta eiköhän nää ole nyt tässä. Se on vaan niin hienoo se plussaaminen ja odotuskin. Paitsi se miiiieletön alkuväsymys :$ ja yökkiminen :$
 
Weiss ei sitä kuule koskaan tiedä -voipi hyvin olla et joku kaunis päivää oot tuol odottavien puolel. elämä osaa yllättää niin hyväs kuin pahaskin. :hug: sinne.

mun pitää tarkastaa koska plussasin -se oli niin ihanaa. :heart:
 

Yhteistyössä