majj meilläkin sairastellaan aika paljon. Nyt kuume on poissa ja hoidossa ollaan taas. Viime viikollakin oltiin pois pari päivää. Nuhaa piisaa täälläkin -nyt korvat oli ok kun käytiin lääkärissä. Yritä olla stressaamatta ruasta. Ootko kokeillut tai varmasti oot kokeillut kaikkee -niin kun neiti haluu syödä itse niin laittaa lusikkaan ruokaa just ennen kun se on menossa suuhun jos ei lapsi oo itse saanut siihen mitään. Mä huijaan joskus neitii niin kun ruoka tökkii. Kyllä teillä varmasti opitaan syömään - ei meilläkään aina syödä ns. kahta lämmintä ateriaa. Tänäänkin se kuitattiin muutamalla perunan palasella ja lihapullan murulla. Meillä toki neidillä on niin hyvät miseliinit et en oo tuputtanut juurikaan.
Pikaista paranemista sinne neidille.
me&imä olen ihan hurahtanut niihin --oon ostanut itsellenikin vaatteita -joka mallistosta jotain kivaa. Ja esikoiselle myös. Niis on joku juttu Mut normaalisti en raaskis ostaa mitään niin kallista kaupasta.
Mut nyt öitä kaikille :wave:
Pikaista paranemista sinne neidille.
me&imä olen ihan hurahtanut niihin --oon ostanut itsellenikin vaatteita -joka mallistosta jotain kivaa. Ja esikoiselle myös. Niis on joku juttu Mut normaalisti en raaskis ostaa mitään niin kallista kaupasta.
Mut nyt öitä kaikille :wave: