Mulla oli ekan tärpin yhteydessä melkoinen pahoinvointi. Saatoin syödä ananasta, vihreitä omenoita, viiliä ja Ristorante mozzarellapizzaa. Joka aamu oksensin klo 10.20 eka kerran ja iltaisin klo 19-20 oli pahoinvoinnissa tauko ja silloin söin tuota pizzaa. Tosin viimeistään kahden tunnin kuluttua oksensin sen pois kuitenkin. Itseasiassa omena oli ainoa, mitä en kertaakaan oksentanut. Odotan mielenkiinnolla onko nyt samanlaista. Pahoinvointi ei aivan heti alkanut, joten vielä ei voi tietää vältänkö sen nyt. Ei haittaisi, jos sitä ei tulisi, kun aika rankkaahan se on. Nyt ei sentään töissä tarvi käydä.
Mutta se mitä tulin kysymään oli se, että onko teistä muista tullut keskittymiskyvyttömiä, huonomuistisia ja "tyhmiä"? Mie en muista mitään. En osaa enää edes lukea tai kirjoittaa kunnolla. En tiedä johtuuko tämä tästä väsymyksestä (unohdin oirelistauksesta tuolla aiemmin. I rest my case.) ja/tai siitä, kun raskaus pyörii koko ajan mielessä. Joka tapauksessa olen ihan pihalla koko ajan ja sekoilen kaiken kanssa. Nämä viestitkin pitää oikolukea tuhat kertaa, kun virheitä on miljoona.
Muoks. Väliin ehti viestejä enkä siis näköjään ole ainoa keskittymiskyvytön. Sähellys kunniaan!
Mutta se mitä tulin kysymään oli se, että onko teistä muista tullut keskittymiskyvyttömiä, huonomuistisia ja "tyhmiä"? Mie en muista mitään. En osaa enää edes lukea tai kirjoittaa kunnolla. En tiedä johtuuko tämä tästä väsymyksestä (unohdin oirelistauksesta tuolla aiemmin. I rest my case.) ja/tai siitä, kun raskaus pyörii koko ajan mielessä. Joka tapauksessa olen ihan pihalla koko ajan ja sekoilen kaiken kanssa. Nämä viestitkin pitää oikolukea tuhat kertaa, kun virheitä on miljoona.
Muoks. Väliin ehti viestejä enkä siis näköjään ole ainoa keskittymiskyvytön. Sähellys kunniaan!
Viimeksi muokattu: