Mä olen aina ollut mukana sellaisissa odotusketjuissa että joka kuukaudelle on tehty aina uusi pino. Ja sitten linkkeinä laitettu etusivulle edelliset pinot että voi halutessaan palata lukemaan vanhoja juttuja. Se on ollut mun mielestä hyvä systeemi ja niin pinot ei ole venynyt ihan älyttömän pitkiksi. Samalla itsestä tuntuu että on raskauden kanssa taas joku etappi saavutettu kun pino siirtyykin uudelle kuukaudelle. Mutta toiset tykkää äidistä ja toiset isästä vai miten se menikään?
Väsymys ja vilutus on ihan järkyttäviä nyt. Sitä voisi vaan nukkua viiden peiton alla ympäri vuorokauden.
Pahoinvointi on myös nyt selkeesti pahempaa iltapäivisin/iltaisin. Veli vaihtoi pojalleen kakkavaippaa ja minä nieleskelin vieressä oksennusta. Samoin oman lapset käydessä potalla se pyllyn pyyhkiminen ja potan tyhjentäminen saa välillä hikikarpalot otsalle ja naaman valkoiseksi. :x
Kaikenmoisia oireita siis on, mutta eipä juuri uutta. Kunhan odottelen että päivät vaan kuluisi.
Neppis ja pieni 5+3
Väsymys ja vilutus on ihan järkyttäviä nyt. Sitä voisi vaan nukkua viiden peiton alla ympäri vuorokauden.
Pahoinvointi on myös nyt selkeesti pahempaa iltapäivisin/iltaisin. Veli vaihtoi pojalleen kakkavaippaa ja minä nieleskelin vieressä oksennusta. Samoin oman lapset käydessä potalla se pyllyn pyyhkiminen ja potan tyhjentäminen saa välillä hikikarpalot otsalle ja naaman valkoiseksi. :x
Kaikenmoisia oireita siis on, mutta eipä juuri uutta. Kunhan odottelen että päivät vaan kuluisi.
Neppis ja pieni 5+3