Terve!
Uskaltaudun ehkä jo nyt varovaisesti siirtyä tuolta vauvakuumeilijoista tänne odottajien puolelle. Testi näytti haamua jo viikko sitten, nyt dpo n. 17 ja herkkä puikkotesti näyttää tältä
dpo17
Miksiköhän viivat eivät ole tasapaksuja? Tiedän että haaleampikin viiva on plussa, mutta luulisi noin herkällä (10 mIU/ml hCG) testillä tulevan tässä vaiheessa jo tasapaksu viiva.
Taustalla meillä on ollut 10-11kk yrittämistä, esikoista odotellaan. Minä 29v. (joulukuussa 30v.) ja mies 34v. Kuukautiskierrot ja ovuloiminen ovat olleet ihan mitä sattuu, koska munasarjani ovat pco-tyyppiset. Silti raskauduin kp 82 tulleesta oviksesta ilman mitään hoitoja!
Olin jo ihan varma että vauva ei ole tulossakaan ja jotenkin meistä ei kumpikaan ymmärrä näitä kahta viivaa vieläkään todeksi
Ehkä sitten jos kaikki menee hyvin niin 1. raskauskolmanneksen jälkeen uskaltaa uskoa
Neuvolaan soittelen varmaan vasta siinä rv6 paikkeilla jos pikkuinen pysyy siihen saakka kyydissä.
Olen jo nyt lopettanut kahvin juonnin varmuuden vuoksi, pelkään myös että seksi aiheuttaisi keskenmenon joten se osio elämästä on jäissä. Töissä (vanhustenhoito) olen alkanut nostoissa ja siirroissa varovaisemmaksi enkä mielellään tee niitä ilman paria.
Plussasta on kerrottu vasta pikkusiskolle, muille ei vielä viitsi ettei tule pettymyksiä (tekis kyllä hirveästi mieli!). Milloin te muut olette kertoneet / aiotte kertoa lähipiirille raskautumisestanne?
17.5.2015? / Nalat-84 / 29 / 1. / PHKS