Pitkästä aikaa vähän kuulumisia tännekin... Lomat on nyt lusittu ja vaihteeksi istutaan taas sorvin ääressä toimistolla.
Leona6: Ihan hirveesti tsemppiä sinne lääkärikäyntiin :hug:! Onhan siinä vielä pieni mahdollisuus, että se ei olisikaan mennyt kesken, vaan vuoto johtuu jostakin muuta. Tärkeintä on nyt kuitenkin selvittää tilanne ultrassa. Ja jos se on mennyt kesken, niin kohdun tyhjeneminen on myös erittäin oleellista. Itsellähän silloin keskenmeno tyhjennettiin vielä lääkkeellisesti, mutta kohtuun kuitenkin jäi jotain roipetta, joten se piti vielä lähes 2kk myöhemmin kaapia :O Tästä syystä suosittelen, että vaadit että se kohtu oikeasti ultrataan tyhjäksi, ennenkuin sut päästetään kotiin.
Omaa napaa... Täällä on pahoinvointi noussut ihan uudelle tasolle. Tähän asti mulla on pari viikkoa ollut kyllä jatkuva huono olo, eikä ruoka ole oikein maistunut, mutta vasta eilen oksensin ekaa kertaa. Aamupala tuli ekana ylös. Sitten onneksi päivän puolivälissä nautittu brunssi ainoastaan
närästi koko päivän. Illallinen tulikin sitten ylös 2h sen syömisen jälkeen ja sekä illan että aamun olen yökkinyt vatsahappoja
Olo on siis tällä hetkellä melkoisen karmea. Toivottavasti tämä suunta ei nyt tarkoita, että seuraavien viikkojen aikana en muuta tee kuin oksenna! Oksennusrefleksi on mulla tosi korkea, mutta näköjään se olo vaan voi mennä näinkin pahaksi, että jatkuvasti yököttää
Täytyy nyt yrittää juoda paljon vettä ja yrittää saada ruoka pysymään sisällä.
Mites muut,
närästääkö teitä? Mua on koko tämän viikon vaivannut jatkuva närästys. Eilen yritin napsia Rennieitä, mutta ei siitä tuntunut olevan mitään tehoa.
Jännää, huomenna on AR-ultra! Toivottavasti kaikki olisi nyt hyvin. Ja ehkä tämä pahoinvointi muuttuu siedettävämmäksi, kun sen syy konkretisoituu.
Tällä hetkellä olo on lähinnä sellainen, että miten ihmeessä olen omaehtoisesti saattanut itseni näin hirveään tilaan
8+0