A, stay upeissa ja minarissa tänään töissä
Kiitos.Sinulle luettavaa: ( https://tasa-arvo.fi/hairinta )Seksuaalinen ja sukupuoleen perustuva häirintä. Seksuaalinen ja sukupuoleen perustuva häirintä on tasa-arvolaissa tarkoitettua syrjintää. Seksuaalisella häirinnällä tarkoitetaan sanallista, sanatonta tai fyysistä, luonteeltaan seksuaalista ei-toivottua käytöstä, jolla tarkoituksellisesti tai tosiasiallisesti loukataan henkilön henkistä tai fyysistä koskemattomuutta erityisesti luomalla uhkaava, vihamielinen, HALVENTAVA, NÖYRYYTTÄVÄ tai AHDISTAVA ilmapiiri.
Sitä voi madaltaa tai ottaa sen kokonaan pois.Kynnys taitaa olla niin suuri, että tukkii koko oven.
Miksi niin? Olenko Jukka?Hukkaan heitetyt tunteet poimin pussiin ja heitän kaatopaikkajätteeseen.
Mikä enitenTuskastutat minua.
Mulla vähän koko tilanne, miksi tää ei voi olla helppoaTuskastutat minua.
Puute.Mikä eniten
Jos olisin yksin osannut tän ratkaista niin olisin tottakai jo tehnyt niin…Puute.
En sinua vastuutakaan. Yhteiset ongelmat ratkaistaan yhdessä.Jos olisin yksin osannut tän ratkaista niin olisin tottakai jo tehnyt niin…
Olen fani ja kuuntelin tuon heti kun se ilmestyi. Ei ihan iskenyt. Näyttää siltä, että on tulossa pienimuotoisempaa soolo-tyyppistä materiaalia. Sekin on ok, mutta toivoin Jiin palaavan hieman rokimpaan suuntaan edellisen levyn myötä.J. Karjalainen- Mary Ann. Uusin julkaisu artistilta.