Kiva kuulla että Yaris onkin ihan suosittu perheauto
Itse kävin tori.fi:ssä katselemassa lastenhoitovälineitä, ja tuli melkein paha olo kun vaihtoehtoja oli NIIIN paljon. Vaunuista ei ole yhtään hajuakaan mitkä olis hyvät ja mitkä ei. Brion yhdistelmävaunut pistivät jotenkin silmään ja vain diggasin niistä, mutta eihän sitä pelkän ulkonäön mukaan voi vaunuja valita, huoh!
Itse asutaan kaupungissa, ja pelkkää asfaltilla kävelyä olis tarkoitus harrastaa, minnekään kuoppaisille hiekkateille ei varmaan usein tule vaunulenkillä mentyä. Ja kun kuitenkin on autot, niin en usko että vaunujen kanssa mihinkään kauppoihin ynnä muihin julkisiin tiloihin tarvis raahautua, helpompaa jonkin kantokopan, tai -liinan kanssa?
Neuvolantäti oli tosi mukava, mutta hitsit kun tulikin kerrottua ummet ja lammet omasta elämästä (myös ne huonot), en ole yhtään hyvä tuommoisissa kuulusteluissa
Hurja pino papereita tuli, ja nyt pitäis odottaa ultra-aikaa postista. On kuulemma jo 2-3 viikon päästä =) Pitää jotenkin saada mies hankkimaan vapaata sille päivälle, edes tunnin tai pari. Hänen työpaikallaan se vain on pirun hankalaa.
Menettekö te
seulontaan? Itse kyllä menen, jotenkin tuntuis hölmöltä olla menemättä.
Mitä te muuten olette ajatelleet, että JOS on aika selvää että vauvassa on jotain vikana (down tms.), niin oletteko ajatelleet jatkaa, vai keskeyttää? Itse olen ajatellut että keskeytys olisi se ainut vaihtoehto. Mutta katsoo nyt jos näin huonosti käy, niin mikä päätös sitten on. Hrrr, ahdistava ajatus...
Niin, ja
painosta. Itse olen vielä normipainon sisällä, mutta onhan tuo ahdistavaa kun koko ajan se vaaka näyttää enemmän ja enemmän, ei voi minkään
Pitää ajatella että kyllähän nuo tissitkin varmaan niitä kiloja on tuonut lisää, niin paljon on turvonnut
No ei vaineskaan, oma vaaka ennen raskautta näytti 61kg (aamulla, ilman vaatteita), ja neuvolan vaaka näytti nyt lounaan jälkeen ja farkut jalassa lähes 64kg, joten ei kai vielä hurjaa paniikkia pitäis ottaa =) Mutta vähän kuitenkin. Neuvolan jälkeen menin heti ostamaan vihanneksia ja hedelmiä kaupasta, että tulis parempi fiilis
carna, 8+2