Toukokuun tiitiäiset 2015 *syyskuussa*

Mulla alkoi vuoto nyt iltapäivällä... :( Ollaan miehen kans viettämässä pidennettyä viikonloppua vuosipäivän kunniaksi mutta meni nyt fiilikset täysin. Kuoharikin korkkaamatta. Mitään suurempia kipuja ja tuntemuksia (välilöä kiristää ja välillä repii niin kuin aina) ei ole ollut mutta tuolilta noustessa lorahti hirveä määrä verta pöksyihin. Nyt tulee sellaista ihme lirua... Kuin laimennettua verta. Hyytymiä tuli pari vain joten elätellään toiveita että ulos tuli vain se tyhjä sikiöpussi. Vaan tuskinpa meillä niin hyvä tuuri käy. Valmistaudutaan siihen että kolmas km tuli/tulee. Jatkoa mietitään sitten pitkään ja hartaasti. Puhuttiin aiemmin että jos tämäkin menee kesken niin lopetetaan yrittäminen. Melko paskat fiilikset on molemmilla.
 
Voi Leona. Jaksamista ja voimia sinulle!!:hug:

Oodikas. :hug:Voi ei....vuoto on kyllä ihan pahinta tässä tilanteessa...mutta älä menetä toivoa. Jos se on se tyhjä sikiöpussi joka nyt vuotaa pois...eihän sen tarvitse olla mitään muuta. Mä niin pidän peukkuja sun puolesta, ollaan kuljettu tätä matkaa yhdessä. Isosti voimia ja jaksamista!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Leona6
Tulin myös Siskolle tuomaan plussasta onnittelut, kun osui silmiin kuumeilupuolelta tuttu nikki :flower:

Ja Oodikas, jospa se tosiaan olisi se tyhjä pussi, eikös sen sanottu voivan vuotaa ulos? Älkää menettäkö toivoa :hug:

Ihanaa raskausaikaa teille kaikille toukokuisille :flower:

Ankka & Bebe 34+2
 
  • Tykkää
Reactions: sisko36
Oodikas, jospa se olis vaan se toinen tms harmitonta.


(•) Jälleen alkoi tuhruvuoto. :/ Johan tässä pari päivää menikin ilman. Viimesetkin toivonrippeet alkaa haihtua, eikä ole yhtään intoa mennä tiistaina ultraan.
 
Ei Mamime...voi itku. Mutta ei saa menettää toivoa ennen ultraa vielä. Tsemppiä!

Nii-in, miten voi olla koko ajan tällaisia uutisia. Todella ikävä fiilis tulee itellekin.

Laura, näyttää siltä että me ollaan samoilla päivillä.=)

Sisko+pirpana 8+5
 
SJ
Hmhph.. ompas tosiaan kurjia uutisia täällä paljon :( ihan hirveästi voimia kaikille, joilla nyt surua! Itsekkin keskenmenon rv12 kokeneena osaan samaistua tuskaan. On se vaan niin yleistä. Mutta SILTI pitäisi muistaa myös se,että vuodotkin on yleisiä alkuraskaudessa eli älkää heittäkö vielä kirvestä kaivoon jos vain toivoa on :)

SJ 9+1
 
joa
Täällähän on kurjia uutisia :( halit ja tsempit kaikille vuotelijoille! :hug:

Mulla ollut pari päivää tosi etova ja huono olo, en oikeen saata syödä mitään. Kuitenkin mielitekoja on mutta kun nenän eteen saa niin ei saatakkaan syödä. Harvemmin jää multa pitsa syömättä, yök. Tällä hetkellä tekee mieli nakkikeittoo ja jauhelihakeittoo ja puuroa :kieh: Tuskin maistuis kuitenkaan :D
Pönttöä ei ole tarvinut toistaiseksi halailla... Oon jo miettinyt jos nyt jo tilaisin ne pahoinvointi rannekkeet vaikka ei lerva vielä lennäkkään :whistle:
 
Toivottavasti kaikki olisi hyvin Mamime & Oodikas :hug: voimia myös Leona!

Ette usko.. 9+3 ja mä ostin tänään ekat mammahousut :LOL: miten jumalaisen ihanalta nää housut tuntuu päällä!! Ei purista tai paina mistään. Viimeisen viikon oon kulkenut löysissä paidoissa ja housut salaa auki, kun on niin järjetön turvotus ja housun reunat painaa :D ah autuutta

Eilen tein myös henkilökohtaisen oksennusennätyksen kun laatta lens 4 kertaa illan aikana :LOL: voi tsiisus
 
Tsempit kaikille vuodoista kärsiville ja menetyksen kohdanneille :hug:

HuhHuh.... Kyllä on taas ollut olot. Meni vajaa viikko,että olo oli ihan ok vaan voi herttilei kun eilen illalla alko tää oksetus... Tänään en meinannut edes lapsille aamusta ruokaa saada kun oli niin paska olo. En siis kertaakaan ole oksentanut (oksennan todella harvoin) mutta se pahoinvoniti. Makasin välillä keittiön lattiallakin! Onneks isäntä tuli töistä kotiin ja sain tunnin nukkua sohvalla niin nyt on olo suht normaali. Ihan oikee ruokakin on uunissa ja esikoinen pyyti vielä sämpylöitä... Mietin, että jaksanko niitä tehdä. Mitään muuta en sitten ole jaksanutkaan kun pakolliset jutut.. Ei mitenkään hyvä asia, kun jouluna olis pitänyt valmistua. Ei oppari tällä menolla valmistu ei....

Äitiysvaatteista Miula niitä löytyy jo tuon toisen lapsen odotusajalta (esikoisen odotuksen aikaiset on niin järkky isoja,että ei voi pitää :D ) ja kävin jopa kokeilemassa,että onks ne vielä hyviä. Joten kun se megalomaaninen järkyttävä turvotus iskee niin saan tempasta kaapista pökät jalkaan :) Toki turvotusta on nytkin ja olen jo saanut "katseita"....

Kertomisesta Miten teidän omat vanhemmat on suhtautuneet teidän odotuksiin? Olen tässä nimittäin miettinyt miten kerron omalle äidilleni. Näitten kahden aikasemman lapsen kohdalla tilanne on kertomisen jälkeen kärjistynyt niin,että ollaan vietetty kuukauden mykkäkoulu... Ja olen saanut kuulla miten olen itsekäs ihminen sekä en voi pärjätä kahden lapsen kanssa.. Kolmas olisi jo hulluutta jne.... Siksi olen pysynyt ihan hissukseni asiasta.. kerron sitten joskus jos/kun kerrottavaa on, mutta valmiiksi jo nään painajaisia asiasta....

Miilu ja ?
 
Voimia menetyksen kohdanneille ja sitä pelkääville!!

Täällä vielä ilmassa pahaa oloa. Vähän on helpottanut. Kiloja tullut jo monta, se vähän masentaa. Mutta pakko syödä koko ajan, muuten tulee yrjö. Ja se, mitä tekee mieli, ei ole kevyttä salaattia :)

Ens vkolla on eka neuvola. Ja kk päästä np-ultra.

Tarkoitus on ultran jälkeen kertoa vanhemmille. Lyön vaan sen kuvan käteen, katotaan tajuaako äiti mikä se ees on :) En tiedä miten ne reagoivat. Luultavasti ovat hieman kauhuissaan ja ainakin yllättyneitä, kun ollaan julistettu kaikille meidän lapsiluvun olevan täynnä. No kk päästä tuo selviää :)

Vaunuista: mä haluun nyt sellaiset vaunut missä on erillinen vaunukoppa. Edelliset oli sellaisella kovalla kantokopalla, mikä laitettiin siihen ratasosan päälle. Ei niissä vikaa ollu, mutta nyt haluan erilaiset. Haaveilen esim. Mutsyista, Emmaljungista tai Brioista.
Noi Tutekit näytti kivoilta, mut merkki on ihan vieras. Onko kellään niistä lisätietoa?

Jadey 8+1
 
Huomenna aamulla suunnataan Oysiin. Toivotaan vielä, että saataisiin hyviä uutisia, mutta samalla pelätään pahinta. Vuoto loppui eilen illalla yhtäkkiä, vaikka sitä ennen tuli melkein tulvimalla verta. Tänään on vähän tihkuttanut, mutta todella vähän ja sehän voi olla eilisen jämiä. Toivoa luo se, että mulla on edelleen rinnat kipeät ja pahoinvointia jossain määrin. Ekassa keskenmenossa oireet loppuivat samalla kuin raskauskin. Huomenna tiedetään enemmän... Pitkä aika odottaa epätietoisuudessa. :(

Anteeksi omanapaisuus, mutta ei nyt osaa ajatella juuri muuta kuin tätä omaa tilannetta.
 
Voi tsemppiä kaikillejoilla on suuri huoli ja murheita :hug:

Joku kyseli joskus 100 sivua sitten onko oirepäivien välillä eroja, ja mulla ainakin on. Eilen olin ihan kuolemanväsynyt ja laatta lensi useasti, tänään tuli vain aamupala ylös mutta muuten oon touhunnut koko päivän. Viime viikollakin jonain päivänä ei voinu ku maata ja oksentaa ja toisena olin ihan virkkuna töissä enkä oksentanu kertaakaan..

ostin muuten pahoivointirannekkeet mutt pidin vain pari päivää kun ei tuntunut auttavan.

Anime 8+0 poks
 
Mulla on ehkä flunssa, tai sitten tämäkin on raskausoire että nenä on tukossa? Huono olo tulee nyt syönnin jälkeen, jos syö liikaa niin oksettaa, jos syö liian vähän, niin on nälkä. Koitappa siinä olla :D

Jos jotain hyviä oireita voi luetella niin rinnat on hienot! Ihan kuin ois vähän silikonia saanut täytteeksi luppanoihin. Mies on tietysti innoissaan :LOL:

Kasvavaan alavatsaan minäkin olen kerännyt katseita. Ei ole vaan kukaan ilennyt kysyä, ainakaan vielä..

9+0
 
No niin, sekosin. Cittarissa vauvan vaatteet alessa.. :D pistin kaiken tahdonvoiman peliin ja mukaan lähti vain yksi unihaalari. Tai pitkänhihainen potkupuku, en tiiä kumpi se on.. Valkoinen jossa on beiget nallet nukkumassa. Uuh, niin söpö! Pistin sen lipastoon fiilistely puvuksi. Meillä on siis makkarissa yksi tyhjä lipasto vauvan kamoja varten ollut jo ennen plussaa.. En usko huonoon onneen. Jos emme tarvitse pukua nyt, niin säästän sen uuteen yritykseen. Jos emme tarvii sitä ikinä, niin maailmaan kyllä syntyy vauvoja joille voi lahjoittaa. Pakko saada jotain kivaa ostaa mielen piristykseksi kun täälläkin on niin paljon ikäviä uutisia..

Ja sama 9+0 kuin aamullakin.. :D
 
joa
Laura samaa oon ajatellu itsekin, jos tämä raskaus ei loppuun asi menisi niin sitten seuraavaan yritykseen.. nimim. vierashuone täynnä vauvatavaraa :D

Laatta lensi aamulla ekan kerran.. Vaikka söin banaanin ennenkuin nousin ylös. Kuitenki nyt olo vähän parempi kun sai oksennettua, eilen oli tosi kurja kun vain etoi ja oksetti. Kahvia ei tee mieli todellakaan, vielä eilen aamulla meni.

Kauhulla nyt odottaa miten tää pahaolo tästä jatkuu ja miten onnistuu töissä käyminen.. Saikulle en millään haluaisi jäädä, mutta jos olo kuin eilen niin ei siinä työnteosta taida mitään tulla. Asiakaspalvelualalla vielä ja pääsääntöisesti yksin kassan takana.. Plus muut hommat siihen päälle. :|

5 + 5
 

Yhteistyössä