Toukokuu 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niksu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mulla tehty kaikki ultrat mahan päältä, myös ar ultra..
Paha olo löytäny tänne.. 2pvää lähes oksentanu, mut viel pysyny sisällä.. Ruoka tökkii,mvt pakko muksulle tehä ruokaa. Ite löysin kmarketista aivan älyttömän hyvii siemenettömiä rypäleitä <3 voisin syödä vain niitä!
Tylsää kun vain sataa ja sataa..

Rv 8+0

Heipsan!

Katalle tervetulotoivotukset!!!:)

Mahan päältä siis yrittivät kuunnella niitä sydänääniä. Mutta eihän esimerkiksi Iisa sinun tapauksessasi ole välttämättä tarpeen kuunnella, jos olet menossa ultraan. Siellähän kyllä nähdään, onko alkio elävä. Täällä meidän asuinkaupungissamme ei tarjota kuin yksi ainoa ultra, eikä ylimääräisiin kovin helposti anneta aikaa/lähetettä.

Tänään on 100% positiivisempi mieli kuin eilen. Kävin nimittäin muiden vaivojen takia sydämenultraäänikuvassa. Vanha ystävällinen mieslääkäri kysyi toimenpiteen jälkeen, haluaisinko että sydämen lisäksi kurkistettaisiin mahaankin kun totesi minun olevan raskaana. Arvatkaapa vaan halusinko!!!!:) Siellä näkyi pikkuinen 21 mm:n pituinen vauvanalku ja sydämensyke näkyi kuin pienenä valonvilkkumisena. Sain kotiinviemisiksi muutaman kuvankin mukaani. Joten oman navan alla kaikki hyvin!:)

Mukava kuulla hyviä uutisia :) Katalle tervetuloa! Ja voimia Saralle,toivotaan ett kaikki hyvin kuitenkin.Mä kävin ar-ultrassa yksityisesti vko 7+0 ja sisäkautta ultrasivat.Pääsee kuulemma lähemmäs ja paremmin näkyy.Meilläkin kunnassa vaan yks ultra(vko 12yleensä),joten sen kalliin rakenneultrankin joutuu varmaan itse kustantaan :( Tuossa ultrassa vajaa viikko sitten todettiin, ett oliskin 7+2 jo.Nyt siis 8+1.Mulla neuvola kanssa vasta vkolla 10.Joku tässä sanoi ett silloin pitäis sydänäänten jo kuulua eiks niin? Ultrassakin syke kyllä jo näkyi :)

Aika hyvä olo täällä.Lievää kuvotusta välillä, ei oo joutunu oksentaan kertaakaan.Rinnat arat ja pinkeät, vatsa pömpöttää päivä päivältä enemmän.Itku herkässä.Aloin poraan lähes kun näin lintuauran lentämässä.Että nyt ne sitten lähtee... ja tulee talvi ja... byäääh.... ne palaa takaisin vasta keväällä... ja siihen on niiin pitkä aika ;)

Riina, 28, LA 27.04, Esikoinen
Minnie, 22, LA 29.04, Toinen (esik. 10/05)
Liinu, 28, LA 01.05, Esikoinen
Pinski-70, 36, LA 01.05, Toinen (esik. 12/04), Tays
Kojo, 24, LA 01.05, Esikoinen
Heli, 18, LA 03.05, Esikoinen, Tays
Rosalinda, 27, LA 03.05, Toinen (esik. 12/03)
Tiitu, 24, LA 05.05, Esikoinen
Niksu, 27, LA 06.05, Toinen (esik. 12/05), Tays
Ippa, 33, LA 08.05, Esikoinen
Kipa, 34, LA 09.05, Esikoinen, Tays
Ulla, 27, LA 14.05, Esikoinen
Taimi, 31, LA 14.5.(?), Toinen (esik. 03/04), Hki
Nirppu, 27, LA 15.05, Toinen (esik. 10/05)
Mössö,28, LA 15.05, Toinen
Maya80, 25, LA 17.05, Toinen (esik. 11/05)
Lumikki, 29, LA 17.05, Esikoinen, Tays
Vötky, 23, LA 18.05, Toinen (esik. 05/04), Mks
Hilleri, 27, LA 20.05, Toinen (esik. 09/05), Hyvinkää
Sara, 25, LA 20.05, esikoinen, Tays
Sinetti, 29, LA 22.05, Esikoinen, Tays
Syysmarja, 26, LA 22.05, Esikoinen, Tyks
Sanni, 22, LA 27.05(?), esikoinen
Moona, 23, LA 28.05, Toinen (esik. 07/05)
Hanna, 29, LA 30.05, toinen (esik. 06/05)
Kata, 32, LA 30.05, viides, H:linna
Iisa, 28, LA 31.5.(?), esikoinen, TYKS

Meidän pikkuinen pustosi kyydistä :´(

Tiputtelu alkoi eilen illalla ja voimistui tänään ja käville äippäpolilla ultrassa ja kehitys pysähtynyt rv5+...

Lääkkeillä yritetään tyhjennystä ja toivon että ei tarvitsisi kaavintaan mennä.

Pää on tyhjä ja olo myös..

Toivon teille muille toukokuisille parempaa onnea ja paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa pikkuisille!!!!!!

Hilleri

Hilleri, olen tosi pahoillani. Halauksia, koita jaksella

Riina, 28, LA 27.04, Esikoinen
Minnie, 22, LA 29.04, Toinen (esik. 10/05)
Liinu, 28, LA 01.05, Esikoinen
Pinski-70, 36, LA 01.05, Toinen (esik. 12/04), Tays
Kojo, 24, LA 01.05, Esikoinen
Heli, 18, LA 03.05, Esikoinen, Tays
Rosalinda, 27, LA 03.05, Toinen (esik. 12/03)
Tiitu, 24, LA 05.05, Esikoinen
Niksu, 27, LA 06.05, Toinen (esik. 12/05), Tays
Ippa, 33, LA 08.05, Esikoinen
Kipa, 34, LA 09.05, Esikoinen, Tays
Ulla, 27, LA 14.05, Esikoinen
Taimi, 31, LA 14.5.(?), Toinen (esik. 03/04), Hki
Nirppu, 27, LA 15.05, Toinen (esik. 10/05)
Mössö,28, LA 15.05, Toinen
Maya80, 25, LA 17.05, Toinen (esik. 11/05)
Lumikki, 29, LA 17.05, Esikoinen, Tays
Vötky, 23, LA 18.05, Toinen (esik. 05/04), Mks
Sara, 25, LA 20.05, esikoinen, Tays
Sinetti, 29, LA 22.05, Esikoinen, Tays
Syysmarja, 26, LA 22.05, Esikoinen, Tyks
Sanni, 22, LA 27.05(?), esikoinen
Moona, 23, LA 28.05, Toinen (esik. 07/05)
Hanna, 29, LA 30.05, toinen (esik. 06/05)
Kata, 32, LA 30.05, viides, H:linna
Iisa, 28, LA 31.5.(?), esikoinen, TYKS

Hillerille voimia! Todella ikävä, että pikkuinen ei pysynyt matkassa.

Tänne ei mitään uutta. Ultraa odottelen kovasti. Ehkä jo ensi kuussa!!

Vointeja kaikille!

Mössö

Mulla huomenna ultra 9 aikaan,katotaan tilanne.
Näyttää muuten hassulta tuo lista....esikoinen,toinen,esikoinen...sitten mun kohalla VIIDES!!
Jukra!Misdtä nä lapsukasiet onkin tulleet!!Mulla nimittäin melko ensiodottaja olo,vaikka juniori vuoden vasta.

Sitä taas kolahti asiat perspektiiviin,tuo Hillerin viesti pysäytti.Elämä on niin arvaamaton,koskaan ei tiedä mihin huominen vie.
Halauksia kaikille,kovin on itkuherkkä olo täällä,tippa tirahtaa niin hätäsesti.Ilosta ja surusta.

Voi ei Hilleri, pahoittelut täältäkin :´( on se vaan niin epäreilua...

Tänne ei mitään uutta, tai no...pahoinvointi on iskenyt voimakkaampana, mutta hyvä vaan. Mitäs mun silmäni näkevätkään?? Kata olet liittynyt toukokuisiin? :) Meillä olis la:t melkein samat, jos ei sulla muutu. Tervetuloa vaan joukkoon!!! Kiva:)

Mulla neuvolaan edelleen yli viikko aikaa, ja ultraankin kuukausi. En jaksais odottaa.
Mun täytyy kyllä myöntää, et unohdan koko raskauden usein esikoisen kanssa hommaillessa ja vasta pahoinvointi muistuttaa. Tosin mulla on selvästi vatsa hiukan pyöristynyt, niin jotenkin sitä vaistomaisesti aina joskus kokeilee et vieläkö on vatsa tallella,heh. Kiva et on iloisiakin uutisia tarjolla rosalindalla.
Eipä nyt muuta tältä erää,moikka!

Niin mun konstit pahoinvointiin:

-jääkaappikylmät hedelmäsoseet
-kylmä mehu
-piimä
-riisikakut

ja yleensäkkin syönti aina parin tunnin välein, ettei paha olo pääse yllättämään. Esim. välipalaksi jotai hedelmää,jugurttia tms. Toimii mulla:)

Tosta ruuasta.. Kenethän pitäs laittaa kauppaan kun ite käy niin aina iskee olo et ei tee mieli mitn ja oksu olo iskee.. Nyt sain ostetuksi sentäs tonnarisalaatti ainekset, fetaa teki mieli,mut en viittiny kun ostin jo aurajuustopastakastiketta..
Jäi sit riisikakut jne pikkunaposteltava kauppaan.. =/ no ehkä vloppuna ei satais ja pääsis hakemaan.

Hei taas pitkästä aikaa!
Tosi isot pahoittelut Hilleri=( Ei ole reilua ei tämä elämä aina välillä... Jaksamista!

Tänne ei mitään uutta oikeastaan. Paha olo on ollut aka lievää. Lähinnä pitää muistaa syödä säännöllisesti tai muuten ällötys iskee ja välilllä ei meinaa ruoka mennä milllään alas. Ihan pahin väsymys on ehkä jo hieman helpottanut.
Monet ovat jo päässeet ultrassa pikkuisen näkemään=) Mulla olisi ultraan vielä melkein kolme viikkoa aikaa. Toivottavasti kaikki on hyvin...

Onko muilla vihlontaa nivusten kohdalla? Mulla juilii välillä aika ilkeästi nivusiin..en muista oliko ekan kohdalla tällaista. Ei sitä kyllä paljon enää ekasta raskaudesta muista vaikka siitä onkin suht lyhyt aika.

No nyt tyttö häiritsee niin paljon kirjoittamista, että pakko lopettaa.

Mulla on eka "tarjouttu " ultra vasta 2.11 eli odotettavaa on KAUAN. soitin jo yksityiselle (saako täällä mainita nimiä??????) mutta sinnekki ois päässy vasta 1.11, joka taas ei paljo helpota ;) missä helsinkiläiset on käyny ar-ultrassa? ja millä aikataululla pääsitte sisään?