I
Ippa
Vieras
Mulla oli eka neuvola torstaina, terkkarina oli kätilö opiskelija... hohhoijjaa. Vaikka tää on mun esikoinen nii silti tuntu että minä neuvon sitä.... se jutteli tämmösiä"et saa syödä kalaa kuin 1-2kuukaudessa" minä: ai jaa, mä kyllä luulen että mun pitäis syödä kalaa 1-2 viikossa jne se ei vaan kerta kaikkiaan ollu valmis tuommoseen hommaan vielä. Onneksi terkkari tuli sitten siihen ja alkoi kysellä että mistä ollaan puhuttu, esim mun oireista? opiskelija:öö, vähän. minä :EI OLLA PUHUTTU yms eli se terkkari sitte jutteli vielä aika kauan meidän kans, onneksi. Ois jääny vähä paha maku muuten, ja monta epäselvää asiaa.
Se opiskelija laski että oon torstaina 8+1, mutta kaikkien muitten laskurien mukaan olen mielestäni jo 9? Eihän tuossa muuten niiiiin suuri ero olisi, mutta kun tietenkin on kova odottelu että ne kriittiset vkot olis jo ohi.... vikat menkat alko n 1 elokuuta kierto n26
Ai niin, ihania runoja ootte laittaneet tänne
oispa vaan jo se aika että noita vois alkaa lähettelemään.........
Se opiskelija laski että oon torstaina 8+1, mutta kaikkien muitten laskurien mukaan olen mielestäni jo 9? Eihän tuossa muuten niiiiin suuri ero olisi, mutta kun tietenkin on kova odottelu että ne kriittiset vkot olis jo ohi.... vikat menkat alko n 1 elokuuta kierto n26
Ai niin, ihania runoja ootte laittaneet tänne