*TOUKOKUU 2006*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osa 15
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heipsan kaikille!

Vihdoin ja viimein pääsee koneelle. Äitiyslomalle kun jäi, niin jäi kotikoneen varaan ja tottakai meidän liittymä alkoi tökkimään justiinsa sillo, no nyt vaihdettiin Welhoon ja johan toimii kun unelma.

Olin ihan varma, että joku olisi jo synnyttänyt, mutta kaikilla näyttää vaavi pysyvän vielä mukana.

Meillä todettiin, että vauva köllötteleepi perätilassa viime viikolla, kun käytiin painoarviossa noitten korkeitten sokeriarvojen takia. Painoa vaavelilla oli viime viikolla 2,7kg.

Nyt sitten torstaina onpi uusi aika, jolloin lääkäri päättää mitäs asialle tehdään, yritetäänkö kääntää vaiko määrätäänkö keisarinleikkausaika. Pakko tunnustaa, että itku pääsi, koska tuntui, että kaikki menee päin honkia. Sokeriarvot ei pysy millään kuosissa, vaikka minkälaista diettiä noudattaa. (Onneksi uskovat, että noudatan, koska painoa ei joulukuun jälkeen ole tullut kuin n. 1kg) ja sitten vielä tämä ylläri. Onneksi päättivät ettei noitten sokeriarvojen kanssa enää tehdä mitään. Olisi ollut kamalaa alkaa piikittämään insuliiniä, koska olen todella piikkikammoinen, vaikka mitäpä sitä ei vauvelin vuoksi tekisi:)

Nyt on kamala ""jännitys"" päällä, että mitä torstaina tapahtuu..No onneksi on jo niin lähellä, ei ehdi panikoimaan enenpää. Ei satu yhtään tuttuakaan olemaan, jolla olisi ollut sama tilanne, jotta pääsisi haastattelemaan.

Neuvolassa kaikki tänä aamuna ihan ok. Pissa puhdas, vauva tosissaan ""väärinpäin"", pää onpi tuossa oikean rinnan alapuolella, sf-mitta 35cm ja verenpaineet 122/73 ja syke kuului hyvin.

Joten jatketaan odottamista..hieman sekavissa tunnelmissa täällä. Hyviä vointeja ja supistuksia kaikille.

:)Siruli 36+2

Moi!
Aika uskomatonta, että ollaan jo näin pitkällä: viimeisiä viikkoja viedään! Vastahan me tehtiin plussatestejä ja nyt jo toivotellaan suppareita ja odotellaan koska ensimmäinen toukovauva syntyy :) Huisia!

Kyllä niitä kateuden pistoksia tulee täälläkin. Oman perheen ja tulevan isukin kanssa ei mitään ongelmaa, mutta miehen isä ja sen vaimoke ja vaimokkeen lapset...MURRRR, lastani ette saa! Joojoo, lapsellista se kyllä on, mutta mulla ei ole mitenkään lämpimät välit sinne suuntaan. Jospa joku teistäkin vielä muistaisi, millaisia konflikteja meillä oli ennen joulua...

Äkkiähän tämä aika kuluu. Ja uskokaa tai älkää, mun semppatyö alkaa olla viittä vaille valmis :) Ei mitään kiirettä, aamulla palautus...yöhän tässä varmaan menee, mutta sitten se on tehty. Kamala rutistus, kun istuminenkin on jo ikävää, kun vauva tunkee pyllynsä kylkiluihin kiinni.