L
Lilja-77
Vieras
Ulpu: Teillä näyttää menevän yöt samaa rataa kuin meilläkin. En ymärrä miten päivisin niin aurinkoinen poika muuttuu öisin pikku riiviöksi. Huudetaan, kiljutaan potkitaan, pyöritään... ja tehdään siis kaikkea mahdollista paitsi nukutaan. Mies on nukkunut jo yli kolme kuukautta vierashuoneessa. Milloinkahan tämä koko perhe kaatuu näihin öihin... :-(
Minäkin olen miettinyt pojan siirtämistä jo omaan huoneeseen... Olen vain niin loppu, etten tiedä miten jaksan juosta toisessa huoneessa rauhoittelemassa poikaa. Toisaalta jos se pidentäisi uni jaksoja vaikka tuntiin tai kahteen kerrallaan, niin helpottaisi kyllä tilannetta. Miten Ulpu teillä on viimeiset pari yötä menneet? Onko parannusta tilanteeseen tullut?
Lilja ja poika 6kk + viikko
Minäkin olen miettinyt pojan siirtämistä jo omaan huoneeseen... Olen vain niin loppu, etten tiedä miten jaksan juosta toisessa huoneessa rauhoittelemassa poikaa. Toisaalta jos se pidentäisi uni jaksoja vaikka tuntiin tai kahteen kerrallaan, niin helpottaisi kyllä tilannetta. Miten Ulpu teillä on viimeiset pari yötä menneet? Onko parannusta tilanteeseen tullut?
Lilja ja poika 6kk + viikko