Voi Lilja!!!! Pidetään peukut pystyssä (vai pidetäänkö?)!!
Mulla meinaa vauvakuume jyllätä kans, mutta siihen kun tuota miestäkin tarvittaisiin, eikä se taas voisi vähempää kiinnostaa. Jotenkin olen ajatellut ettei meidän lapsiluku ole tässä, vaikka eihän sitä voi tietää, onko vaiko eikö.
Ulpu, mä ymmärrän sua ja väsymystä; meillä neidillä on ikää reilut 5kk, enkä vielä tähän päivään mennessä ole nukkunut 3h pidempää jaksoa, ja kun viikonloppunakin meillä isommat herää viimeistään kuuden, puoli seitsemän aikaan, niin eipä siinä nukuta. Nyt vielä kun olen palannut töihin, aikaa nukkumiselle ei todellakaan ole. Päivät venyy tosi pitkiksi, ja vaikka välillä ehtii lastenkin kanssa touhuta, vuorokausi ehtii aina vaihtua, ennenkuin ehdin itse nukkumaan niinksi lyhyiksi pätkiksi, mitä tyttö antaa myöten.
Siltikään en tunne olevani mitenkään erityisen väsy! Mulle syksy muuten on aika ahdistavaa ja masentavaa aikaa, kun aina vaan sataa ja on harmaata. Mä käyn syksyisin aina ylikierroksilla, ja kaikenlaista extraa touhuan jotta ei ikäänkuin huomaa syksyn oloa. Tässä pikkuhiljaa olen mahdollisesti availemassa nettiputiikkia yhden tuttavan kanssa, ja sen pohjustaminen vaatii todella aikaa.
Mutta tää aika on vain hetkellistä. Vuoden päästä lapset on taas isompia, ja olen VARMA että kaipaan vauva-aikaa ihan hirveesti!!