Tota miksi lukittiin tuo ketju?

sisko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuli mieleen kun nyt napanuora on "katkennut" niin eikös mies jossain vaiheessa sanonut että olisi kaulan ympärillä?Oliko silloin perjantaina?
Sisko,kyllä tuo totuus varmaan vielä teille kaikille ajallaan selviää.Tuo hautajaisjuttu nyt sitten seuraava miten sen "hoitavat".Onhan täällä palstallakin äitejä ollut jotka ovat masuvauvan haudanneet:'(

Ja turha tulla tänne huuteleen provoo.
Tämä on sentään ollut asiallinen ketju (kuten se ekakin),ei ole ollut mitään tappelua,kinaamista tms.
Tätä ei ole suinkaan pakko lukea jos provoksi epäilee|O
kiitos =) enhän mä niihin usko mutta haluan vielä uskoa. en vaan käsitä miksi valehdellut koko raskauden sitten vielä tämä kuollut vauva ja mitäs seuraavaksi.
tässä kun menee aikaa vuosi-pari voinko enään mitään sen juttuja ottaa vakavasti =(

sisko
Tänään, 13:25

Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
ei mitään uutta =(
sisko on kuulemma tänään mennyt vauvan poistoon heti aamulla ( soitin miehelle kun sisko ei vastannut) mies mukana

mut ei tässä siltikään tiedä mikä on oikeesti oikea totuus. tuo mies sano että la 15.12 (sisko 13.12) ja sit mies sano etta napanuora olis mennyt kaulanympärille?? hautauksena aikovat jonkun sairaalan oman jossa nimettömänä haudataan.??? ja vauva kun otetaan tänään pois sano että aikoo viä illaks tulla kotiin.
Tässä se kun mies sanoi että napanuora olisi kaulan ympärillä.Ja miehen piti mennä sairaalaan mukaan.
Puhuvat itseään jotenkin pussiin.Yhtäkkiä napanuora olisi katkennut eikä mies olisikaan mennyt mukaan.Tietty töidensä takia on näin voinutkin käydä jos niitä niin paljon tekee.
Olisikohan sitten kuitenkin mennyt kesken jossain vaiheessa.Ja kun siskosi paljon yksin miehen töiden takia niin "mielikuvitus" saanut vallan.Tai on uskotellut itselleen ja miehelleen olevansa edelleen raskaana.
No,turha tätä tässä on miettiä kun ap ei vielä kaikkea asiasta tiedä.
Kyllä se totuus sieltä paljastuu vielä.Ja nyt kun pitäisi hautajaisiakin (muka) miettiä..:hug:
niin tosiaan oon itekkin huomnnut että vähän eri jutut molemmilla kun eihän se edes loppujen lopuks ollut edes siskon mukana sairaalassa. ja sitten me oltas oltu menossa mutta sitten olikin jo kotiutunut =(

vieras
Tänään, 13:25

ei mitään uutta =(
sisko on kuulemma tänään mennyt vauvan poistoon heti aamulla ( soitin miehelle kun sisko ei vastannut) mies mukana

mut ei tässä siltikään tiedä mikä on oikeesti oikea totuus. tuo mies sano että la 15.12 (sisko 13.12) ja sit mies sano etta napanuora olis mennyt kaulanympärille?? hautauksena aikovat jonkun sairaalan oman jossa nimettömänä haudataan.??? ja vauva kun otetaan tänään pois sano että aikoo viä illaks tulla kotiin.
Tässä se kun mies sanoi että napanuora olisi kaulan ympärillä.Ja miehen piti mennä sairaalaan mukaan.
Puhuvat itseään jotenkin pussiin.Yhtäkkiä napanuora olisi katkennut eikä mies olisikaan mennyt mukaan.Tietty töidensä takia on näin voinutkin käydä jos niitä niin paljon tekee.
Olisikohan sitten kuitenkin mennyt kesken jossain vaiheessa.Ja kun siskosi paljon yksin miehen töiden takia niin "mielikuvitus" saanut vallan.Tai on uskotellut itselleen ja miehelleen olevansa edelleen raskaana.
No,turha tätä tässä on miettiä kun ap ei vielä kaikkea asiasta tiedä.
Kyllä se totuus sieltä paljastuu vielä.Ja nyt kun pitäisi hautajaisiakin (muka) miettiä..:hug:
niin tosiaan oon itekkin huomnnut että vähän eri jutut molemmilla kun eihän se edes loppujen lopuks ollut edes siskon mukana sairaalassa. ja sitten me oltas oltu menossa mutta sitten olikin jo kotiutunut =(
Välttelee teitä ihan selvästi.No,jos nyt kun äitisi on siellä asiat alkaa selvitä.Toivotaan näin..

sisko
poistun taas nukkumaan.
mutta nyt jos jollakin vaan kokemusta omasta tai veljen serkun kaimasta niin tuohon hautaamiseen haluan nyt paljon tietoa =)
voi sitten vähän vertailla että mites sisko aikoo toimia
eli miten ja onko kenellekään tietoa että onko MISSÄÄN SAIRAALASSA mitään nimetöntä juttua?? ja miten se tapahtuu? kauanko menee että on "hautaus"? ja missä sitä nyt säilytetään? siis sitä "vauvaa"

vieras
poistun taas nukkumaan.
mutta nyt jos jollakin vaan kokemusta omasta tai veljen serkun kaimasta niin tuohon hautaamiseen haluan nyt paljon tietoa =)
voi sitten vähän vertailla että mites sisko aikoo toimia
eli miten ja onko kenellekään tietoa että onko MISSÄÄN SAIRAALASSA mitään nimetöntä juttua?? ja miten se tapahtuu? kauanko menee että on "hautaus"? ja missä sitä nyt säilytetään? siis sitä "vauvaa"
Varmasti ainakin nyt on kylmiössä.
Googleta muistolehto,hietalehto tai jollain muulla sanalla/sanoilla yritä etsiä.Vauvan kuoleminen kohtuun,tms.
Mutta toivotaan että äidillesi "avautuu" kunnolla :hug:

huh huh
Minä en antaisi miehelleni ikinä anteeksi jos menisin synnyttämään kuollutta lasta ja hän olisi töissä!!!Mitään niin tärkeää ei ole mikä menisi lapsen hyvästelyn edelle!!!

minä
Tämän siskon siskolla on pahanlaatuinen mielenterveysongelma,valehtelu on mennyt todella pitkälle eikä hän osaa enää lopettaa tarinan sepittämistä.Mutta niin kuin aiemmin jo tuolla mainittiin niin ei olisi annettu näin kauan mennä yli ja sf mitta neuvolassa olisi ollut jo aikoja sitten liian pieni,kyllä olisi otettu sairaalaan sisään tarkkailuun loppuvaiheessa,kun vauva ei kasvanut masussa,neuvolassa ei ikinä käydä viikon 42jälkeen!En tiedä miksi siskosi on sepittänyt tämän jutun mutta ei se totta ole!Ja uskoisin kyllä että tuon ikäinen vauva haudataan ihan ormaalisti hautuumaalle ja vauvalle annetaan nimi.

Alkuperäinen kirjoittaja mirkamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Minä en antaisi miehelleni ikinä anteeksi jos menisin synnyttämään kuollutta lasta ja hän olisi töissä!!!Mitään niin tärkeää ei ole mikä menisi lapsen hyvästelyn edelle!!!
peesi.
Peesin peesi..

Kun meillä oli kohtukuolema, oli mieskin useamman päivän sairaslomalla kun ei ollut järkytyksen ja surun takia työkykyinen, ja toisaalta halusi olla minun tukena kotona. En voisi kuvitella kavereiden junteimmista miehistäkään että olisivat tuollaisessa tilanteessa töissä.

Mutta tässähän ap ei vielä tiedä koko totuutta.Onko sisko ollut raskaana vai saanut keskenmenon ja uskotellut olevansa raskaana tms.

Minä luulen, että on saanut aikaisen keskenmenon tai sitten ei ole ollut lainkaan raskaana. Valhetta ainakin kaikki käynnistys ja lapsen 'poisto' jutut...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja XXXXXX:
Musta tuntuu että tää palstaileva sisko on noin 14v ja keksiny helvetin hyvän provon. Ja muijat pui sitä täällä...
En usko että on provo.Ei mulla ainakaan olisi viitseliäisyyttä montaa päivää kirjoittaa asiasta ja monia viestejä.
Jokaisella tietty oma mielipide.Turha tässä tapella.Jos ketju ei kiinnosta,voi pysyä pois:)

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Alkuperäinen kirjoittaja mirkamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
peesi.
Peesin peesi..

Kun meillä oli kohtukuolema, oli mieskin useamman päivän sairaslomalla kun ei ollut järkytyksen ja surun takia työkykyinen, ja toisaalta halusi olla minun tukena kotona. En voisi kuvitella kavereiden junteimmista miehistäkään että olisivat tuollaisessa tilanteessa töissä.
Mun mies on varmaan sitten juntti, mutta meidän molempien yhteisellä päätöksellä hän ei ollut paikalla kun synnytin kuolleen poikamme. Emmekä ottaneet kuviakaan. Se vauvan "kuva" on tosin niin piirtynyt mieleeni kun vauvaa pidin sylissä, etten varmaan koskaan unohda.

sivusta seurannu
Alkuperäinen kirjoittaja halaus:
siis jos vauva on nyt ollut noin pieni niin kyllähän kasvun hidastuminen olisi huomattu jo loppu syksystä neuvolassa ja passitettu sieltä sairaalaan jossa olisi todettu myös että jotain on pahasti vialla. että olisiko siskosi voinut kenties kantaa lastaan näin kauan vaikka tiedetään ettei vauvasta ole eläjäksi? siis voiko näin tehdä...kai sitä voi jos ei mene sairaalaan ja vauva pysyy mahassa vaikkei kasva. kyllä tämä on niin uskomatonta että siskosi ei todellakaan puhu totta.
mun kolmas lapsi kuoli kohtuun, istukka irtosi, ja vauva otettiin hätäsektiolla pois, vaara että minäkin kuolen, mutta se miksi kirjoitan on, lapsen sydänääniä kuunneellaan neuvolassa ja mitataan niitä käyriä, jos jotain poikkeavaa ilmenee, lähetetään heti jatkotutkimuksiin sairaalaan jossa synnytys tapahtuu, minäkin kävin kolmosen kanssa pari kertaa, ultrattiin lapsen hapensaantia ym. mutta jos siskosi puhuu totta, tulee hänelle tämä kaikki kamala totuus olemaan kova pala. ja siinä teidän siskonrakkautenne joutuu koetukselle, sanon minä kerran sen kokeneena. Mutta toivottavasti asiat selviää. Ja me hautasimme vauvamme ihan kirkkomaahan mummojen ja oman perheen kesken.

minttuli
siskon siskon jutut on selvästi täyttä valetta. Ap:ta kyllä uskon. luulenpa et sisko ei oo välttämättä ollut edes raskaana, jos on ollut niin saanut varmaanki keskenmenon. oon kuullu muutamia tapauksia valeraskauksista, tämä taitaa olla yksi niistä. jos tosiaan lasta haluu niin kovaa ni siihen jo ite uskoo. ja varmaan ap:n siskon kanssa on käynyt sama. ei vain oo voinu myöntää totuutta ja nyt on kyl meny mielestäni aivan liian pitkälle valehtelussa. voimia ap:lle.

Yhteistyössä