sama tääläAlkuperäinen kirjoittaja Julietta:Mä ainakin haluun kuulla ns. loppuratkaisun...
sama tääläAlkuperäinen kirjoittaja Julietta:Mä ainakin haluun kuulla ns. loppuratkaisun...
tuota et voi tietää ennenkun menetät lapsesi..Alkuperäinen kirjoittaja sisko:tää koko juttu on niin uskomaton =( =(
kun vaan olis synnyttänyt sen vauvansa ja sillä selvä mä luulen että tälle ei tuu ikinä loppua. jossei sitten vuosien päästä uskalla kertoa.
kyllä mulla pieni epäilys on että valitettavasti siskolla viiraa nyt pahasti on näitä juttuja niin paljon tässä ollut. mies ollut tämän päivän töissä (ei aamua) siskoni joka ikinen puhelinkerta ollut normaali ei edes itkusen kuulunen.
jos mä olisin menettänyt ESIKOISENI mä olisin takuu varmsti itkenyt jo silmäni päästä ehkä jäänyt neljän seinän sisälle itkemään. olisin ottanut kuvia että voisi myöhemmin muistella ja katsella.
ja on siskon luona nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja anastasia:1.Sisko, miksi ihmeessä kirjoitat esim näin: "jos olisivat hommanneet kiven, niin siinä olis jo todistetta tarpeeksi"? Kuka siis hommaa hautakiven ennen kuin lasta on haudattu.
2.Miten voit ajatella (itsekin äitinä ja raskauden kokeneena), että jonkun raskaus voi mennä yli melkein 5 viikkoa ilman, että siihen neuvolassa puututaan. Kerroit monta kertaa, että siskosi käy neuvolassa.
Etkö tajua, että yliaikaiset laitetaan äitipolille neuvolasta?
3.Etkö ymmärrä, että siskosi puhuu lapsen poistosta ja se sanamuoto on aika kummallinen?
4.Miten siskosi tiesi ennen synnytystä, että kuollut hapenpuutteeseen?
5.Miten napanuora voi katketa kohdussa?
6.Kerroit myös, että siskosi on kulkenut vain neuvolassa, ei äitipolilla. Missä on sellainen neuvola, jossa ei välitetä kenties pienestä sf-mitasta. Tuon mitan on täytynyt olla pieni, jos vauva painaa noin 45 viikolla 1,3 kg.
7. Eipä ole monta päivää, kun siskosi on kertonut sinulle, että mahassa on kova vilske. Menehtynyt lapsi liikehtii????
8. Sellaista mahdollisuutta ei ole, että täysi-tai yliaikainen lapsi vain haudataan nimettömänä sairaalan toimesta.
9. Kuollutta lasta ei hätäkasteta.
Tässä muutama ontuva kohta. Pakko kysyä, miksi ap uskoo siskoansa? Kuinka vanha sinä ap olet??? Kukahan tässä vedättää ja ketä? Hyvän jutun ap keksit tai sitten .....
Alkuperäinen kirjoittaja santtuli:Missä sisko luuraa? Onko uutta tietoa?
tiedän kyllä että haiskahtaa ja äitinikin sen taas tajuaa kun välillä oli jo täysin varma . ite kokenut myöhäisessä vaiheessa rv 28 "keskenmenon" toisin 80 luvun alussa eli tietää kyllä mistä puhuu)Alkuperäinen kirjoittaja äppää:Niin ja vaikka olisi leikattu niin tulee se jälkivuoto siltikin...joten joku haiskahtaa...
Voimia silti sulle sisko!!!
Kiitos kun olet antanut näin täydellisen raportin elämästäni!Alkuperäinen kirjoittaja sisko:tiedän kyllä että haiskahtaa ja äitinikin sen taas tajuaa kun välillä oli jo täysin varma . ite kokenut myöhäisessä vaiheessa rv 28 "keskenmenon" toisin 80 luvun alussa eli tietää kyllä mistä puhuu)Alkuperäinen kirjoittaja äppää:Niin ja vaikka olisi leikattu niin tulee se jälkivuoto siltikin...joten joku haiskahtaa...
Voimia silti sulle sisko!!!
äitille oli puhunu että jälkivuotoa oo tullut MUTTA PAKKO SEN ON TULLA JOS SIELLÄ MAHASSA JOTAIN ON OLLUT.
hieman reilu tunti oli mennyt että vauvan oli saanut synnytettyä.
Joo,voisihan sitä súoraankin kysyä siskolta eikä kierrellä ja kaarrella..Itse kyllä näin tekisin.Alkuperäinen kirjoittaja täh:Minä en usko enää edes sitä, tää ap eli tämä sisko edes olisi itse äiti.
Ei kukaan äiti usko tuollaisia siskonsiskon juttuja.
Miksi et sano sille siskollesi suoraan, että kukaan ei usko hänen juttujaan ja kaikki tietää, ettei vauvaa ole ollutkaan??? Mitä hyötyä soitella neuvolaan ja pohtia oman äitin kanssa? Kysäseppä siskoltasi, paljonko oli sairaalalasku? Tietääköhän hän oikeaa summaa, joka menee?
Vai oletko itsekin niin uskoutunut tähän asiaan, ettet enää pysty palaamaan maan pinnalle? Eikö se riitä, että siskollasi on mennyt todellisuus ja kuvitelmat sekaisin?
Alkuperäinen kirjoittaja täh:Minä en usko enää edes sitä, tää ap eli tämä sisko edes olisi itse äiti.
Ei kukaan äiti usko tuollaisia siskonsiskon juttuja.
Miksi et sano sille siskollesi suoraan, että kukaan ei usko hänen juttujaan ja kaikki tietää, ettei vauvaa ole ollutkaan??? Mitä hyötyä soitella neuvolaan ja pohtia oman äitin kanssa? Kysäseppä siskoltasi, paljonko oli sairaalalasku? Tietääköhän hän oikeaa summaa, joka menee?
Vai oletko itsekin niin uskoutunut tähän asiaan, ettet enää pysty palaamaan maan pinnalle? Eikö se riitä, että siskollasi on mennyt todellisuus ja kuvitelmat sekaisin?
Tuli vaan semmonen mieleen, että ei kai vauvaa heti haudata, rumiinavaushan tehdään ilmeisesti ensin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"tuo sairaalalasku oli hyvä pointti.siitä vois kysyä.
ja tuosta suoraan puhumisesta että kun jos se kuitenkin olis tapahtunutei välttämättä nyt tammikuussa mutta vaikka marras-joulukuussa ja sit lyttyyn haukuttas vaikka se on voinu tapahtua aikasemmin ( en mä tiä )"
Lasku tulee postissakin jos sitä ei sairaalasta pyydä.
Ja silti kysyisin suoraan.Neuvolakortin pyytäisin siis vaatisin nähdä ja sanoisin että paljon ontuvia juttuja raskaudessa.Eikä terveyskeskuksessa käydä neuvolatarkastuksissa!!
Ja ei kai sairaala vauvoja hautaa??
"vauva on haudattu nimettömänä johonkin sairaalaan paikkaan."
Niin ja luulisi että teille kertoo mihin vauva on haudattu että voitte kanssa käydä haudalle vaikka kukkia viemässä.Tai lyhdyn ja kynttilän tms.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"tuo sairaalalasku oli hyvä pointti.siitä vois kysyä.
ja tuosta suoraan puhumisesta että kun jos se kuitenkin olis tapahtunutei välttämättä nyt tammikuussa mutta vaikka marras-joulukuussa ja sit lyttyyn haukuttas vaikka se on voinu tapahtua aikasemmin ( en mä tiä )"
Lasku tulee postissakin jos sitä ei sairaalasta pyydä.
Ja silti kysyisin suoraan.Neuvolakortin pyytäisin siis vaatisin nähdä ja sanoisin että paljon ontuvia juttuja raskaudessa.Eikä terveyskeskuksessa käydä neuvolatarkastuksissa!!
Ja ei kai sairaala vauvoja hautaa??
"vauva on haudattu nimettömänä johonkin sairaalaan paikkaan."