Tota miksi lukittiin tuo ketju?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Mikähän on kirjoittajan nikki..Jossain kertoi kirjoittavansa päivittäin täällä mustana.Kova kirjautuun sisään ja ulos että pystyi kirjoittaan siskostaan.Koskakohan jo aloitti alkujaan tämän asian kirjoittamisen??
Kun se poistettu ketju alkoi en tiä muistatteko kun kirjoitin siskostani jolla la joulukuussa tms
En muista koska aloitti, mutta mistä sitäkää tietää onko oikeasti olemassa mustaa nikkiä... Voihan se olla, että haki mustien "hyväksyntää" ja uskoa tällä lauseella :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Mulle tuli nyt sellanen olo, että ap aloitti tämän ketjun tehdäkseen itseään viihdyttävän provon ja huomattuaan, että siitä nousikin suuri kohu, niin nälkä kasvoi syödessä ja jatkoi tarinan kertomista. Pitkittymistä näin pitkälle tapahtui siksi, että hän keräsi palstalaisten vastauksista sopivan tarinan "siskostaan".

Alusta asti uskoin ainakin jollain tavalla tätä, mutta nyt kun juttu "ratkesi" tuli minulle jotenkin itsestäänselväksi, että tämä oli provo, joka kehitetty palstalaisten vastauksista... :/
Juuri näin! Sopivasti tuli ap vastaileen tänäänkin joku tosta asiasta oli tehnyt toisen ketjun. En usko sori vaan koko juttuun!

Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Mulle tuli nyt sellanen olo, että ap aloitti tämän ketjun tehdäkseen itseään viihdyttävän provon ja huomattuaan, että siitä nousikin suuri kohu, niin nälkä kasvoi syödessä ja jatkoi tarinan kertomista. Pitkittymistä näin pitkälle tapahtui siksi, että hän keräsi palstalaisten vastauksista sopivan tarinan "siskostaan".

Alusta asti uskoin ainakin jollain tavalla tätä, mutta nyt kun juttu "ratkesi" tuli minulle jotenkin itsestäänselväksi, että tämä oli provo, joka kehitetty palstalaisten vastauksista... :/
Kuulostaa täysin mahdolliselta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sisko:
ei juurikaan mitään uutta ja tää koko juttu "polkee" paikallaan.
siskoni ja äitini olivat täällä mun tykönä yhden yön. mutta ei juurikaan puhuttu tästä "vauvasta" (nyt tietty kamalat valitukset että olis pitänyt juurta jaksaen selvittää koko juttu)

myöskin se että oli täysin normaali ei yhtään itkuinen ja naureskli jutuille,laitto mun lapset nukkuun ,leikki ym vauva on haudattu nimettömänä johonkin sairaalaan paikkaan. eli paljon ontuvia juttuja
Tähän viestiin asti asti uskoin joka kirjoitettu 23.päivä.Sisko ja äiti ollut siskolla yötä eikä silti keskusteltu aiheesta.Sisko ensin huolissaan mutta kun tulee hyvä mahdollisuus puhua "vauvasta" ei puhutakaan.
Ja toisessa viestissä laittoi "pelkää" että haukutaan lyttyyn :headwall:

"ja tuosta suoraan puhumisesta että kun jos se kuitenkin olis tapahtunutei välttämättä nyt tammikuussa mutta vaikka marras-joulukuussa ja sit lyttyyn haukuttas vaikka se on voinu tapahtua aikasemmin ( en mä tiä )"

sisko
eihän mun ole mikään pakko teille mitään selitellä mutta kun täällä nyt taas kova hälinä käynnissä. niin en ole mustalla nikilläni kirjoittanut nyt kuukauteen ainakaan.
mutta "meidän" suku tietää mikä totuus ja se riittää meille ei mun sitä teille tarvi todistella!!

sisko kerto että kun oli mennyt kesken yrittivät jonkin aikaa mutta ei tärpännytkään niin helposti. ja 3 takapakin kautta oma mies oli sanonut että pitää pieni tauko koko jutussa että ehtivät tekeen niitä lapsia 1-2v päästä (ja kun oli niin töitäkin niin paljon)
tällöin oltiin jo loppu kesässä. silloin kaikki kyselivät masusta ja potkuista. eikä sitten kehdannut kertoa. ajatteli että saa miehensä yli puhuttua eikä sitten osannut lopettaa.
sano että oli itkenyt paljon tämän jutun kanssa ja masentunut mutta ei mennyt mihinkään.
nyt äitimme otti ens viikon töistä lomaa ja on siskoni kanssa. on varannut myös ajan jollekkin psygologille mihin menevät yhdessä ensviikolla.

vieras
eihän mun ole mikään pakko teille mitään selitellä mutta kun täällä nyt taas kova hälinä käynnissä. niin en ole mustalla nikilläni kirjoittanut nyt kuukauteen ainakaan.
mutta "meidän" suku tietää mikä totuus ja se riittää meille ei mun sitä teille tarvi todistella!!

nyt äitimme otti ens viikon töistä lomaa ja on siskoni kanssa. on varannut myös ajan jollekkin psygologille mihin menevät yhdessä ensviikolla.
Näinhän se on.Uskoo se kuka haluaa:) Itse olen uskonut.
Hyvä juttu kun äitinne on siskosi kanssa ja menevät yhdessä juttelemaan.Parempia aikoja siskollesi :hug:

Kipinäsääri
En tod lukenut koko ketjua mutta oletetaan että tämä totta, niin musta ainakin koko suvussa mättää joku ja pahasti jos suostuvat siskon aikana esittämään että kaikki on ok ja normaalia, ja sallivat siskon tehdä samoin.

tuulikki

sisko kerto että kun oli mennyt kesken yrittivät jonkin aikaa mutta ei tärpännytkään niin helposti. ja 3 takapakin kautta oma mies oli sanonut että pitää pieni tauko koko jutussa että ehtivät tekeen niitä lapsia 1-2v päästä (ja kun oli niin töitäkin niin paljon)
tällöin oltiin jo loppu kesässä. silloin kaikki kyselivät masusta ja potkuista. eikä sitten kehdannut kertoa. ajatteli että saa miehensä yli puhuttua eikä sitten osannut lopettaa.
sano että oli itkenyt paljon tämän jutun kanssa ja masentunut mutta ei mennyt mihinkään.
hyvä ku ootte saanu totuuden selville, niin ei tarvi teidän sitä mietiskellä. toiv sisko saa apua teiltä ja ammattilaisilta.jaksuja teille

Yhteistyössä